۱۰۱۰۴۵۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح پرسپولیس درباره حضور در کمپین جنجالی

باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه طبق قوانین معاف از مالیات است، به دنبال مبلغ کسر شده از سوی کارگزار است.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه طبق قوانین معاف از مالیات است، به دنبال مبلغ کسر شده از سوی کارگزار است.

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت و‌گو با برنامه رادیویی گل طلایی درباره امضا الحاقیه با شرکت آتیه اینطور توضیح داد: پس از امضای این الحقایه قرار شد تا پایان خرداد ماه طی ۴ قسط ۳۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد. قسط اول و دوم، ۵ میلیارد و ۷ میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغی در ازای بیمه و مالیات کسر نشد. طبق الحاقیه قرار بود بازی ها ۲۵ خرداد ماه آغاز شود و به هردلیلی بازی ها به تعویق افتاد به تناسب تعویق میزان پرداخت قسط سوم نیز به تاخیر بیافتد و با توجه به اینکه ۴ تیرماه بازی استقلال برگزار شد، قرار بر این بود شرکت کارگزار ۵ تیرماه،بابت قسط سوم چک ۵ میلیاردی را در اختیار ما بگذارد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به مبلغ کسر شده از این باشگاه گفت:: حسابرس های بیمه به شرکت کارگزار ما اعلام کرده بودند که در دو پرداخت قبل باید سهم بیمه را کسر می‌کردید و اکنون باید این مبلغ از قسط سوم کسر گردد یعنی از مجموع مبلغ ۱۷ میلیارد تومان ۱۶/۶۷ درصد معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومن به عنوان سهم بیمه از قسط سوم کم شده بود.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با شرکت کارگزار و مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: باتوجه به بررسی قرار داد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است و به محض ابلاغ این نامه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد خواهد شد و تا قسط سوم ۱۷ میلیارد تومان از شرکت کارگزار دریافت کرده ایم.

توضیح معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره کمپینی که این روزها جنجالی شده و این باشگاه در آن سهیم هستند اینطور توضیح داد: در گذشته برای برگزاری مسابقات مبلغی را از هواداران کسر می‌کردیم اما اکنون این اقدام انجام نمی‌شود. هشتگ مدیا تاکنون ۱۲ کمپین را برگزار کرده است که اسپانسر ها هزینه جوایز آن را پرداخت کرده اند و تمامی جوایز نیز اهدا شده است همچنین در قرار داد های ما ذکر شده است که هرکدام از اسپانسر ها باید به تایید باشگاه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من حیث المجموع شما تا1400معاف هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج