۱۰۱۰۵۹۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رکورد فوق‌العاده گادوین منشا برابر سپاهان

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز در حالی برابر سپاهان به میدان می رود که عملکرد خوبی برابر این تیم داشته است.

ورزش سه: گادوین منشا بعد از مصدومیتی که در بازی تدارکاتی برابر پرسپولیس برایش پیش آمد ، توانست خودش را به بازی حساس گل گهر برابر سپاهان برساند. او از لیگ شانزدهم که به فوتبال ایران آمد و لباس پیکان را پوشید تا امروز در شش بازی با لباس سه تیم برابر سپاهان حضور داشته و در ۵ مسابقه از آن در ترکیب تیم بازی کرده است.

بدون باخت

منشا تا به حال شکستی برابر سپاهان نداشته و در این شش مسابقه سه برد و سه مساوی کسب کرده ، ۲ گل زده و یک پاس گل هم داده است.

اولین بازی او برابر سپاهان در بازی رفت لیگ شانزدهم انجام شد و پیکان در حالی که با گل سیامک نعمتی پیش افتاده بود با گل حسین پاپی بازی به تساوی کشیده شد. مهاجم این فصل گل گهر اما در بازی برگشت لیگ شانزدهم با لباس پیکان عملکردی فوق العاده برابر سپاهان داشت. در این بازی که پیکان ابتدا با گل به خودی عارف غلامی مدافع آن فصل سپاهان پیش افتاده بود در نیمه اول یک بار دیگر گل زد. منشا یک پنالتی گرفت و خودش هم آنرا تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم هم یک شوت پای راست روی سانتر مهدی شیری تبدیل به دومین گل منشا و سومین گل پیکان شد. سپاهان در ادامه دو گل زد اما پیکان با درخشش منشا برد.

رکورد فوق‌العاده گادوین منشا برابر سپاهان

در لیگ هفدهم او که به پرسپولیس پیوسته بود در بازی رفت با سپاهان که 2 ، 2 مساوی شد از طرف برانکو فرصت بازی پیدا نکرد اما در بازی برگشت در زمین حضور داشت و پرسپولیس هم دو بر صفر به برتری رسید.

رکورد فوق‌العاده گادوین منشا برابر سپاهان

در فصل گذشته گادوین منشا با دو تیم پرسپولیس و استقلال برابر سپاهان بازی کرد. در بازی رفت که او در پرسپولیس بود دو تیم با گل های پورقاز و علیپور به تساوی رسیدند. در بازی برگشت او با لباس استقلال برابر سپاهان بازی کرد و با یک پاس گل فوق العاده به آیاندا پاتوسی زمینه ساز پیروزی دقیقه آخر و با ارزش تیمش در اصفهان شد.

رکورد فوق‌العاده گادوین منشا برابر سپاهان

منشا اگر بتواند رکوردش برابر سپاهان را امروز هم ادامه بدهد آن وقت بازیکنی است که با چهار تیم مختلف به سپاهان نباخته است. البته گل گهر به این نیاز دارد که منشا یک روز خوب را سپری کرده و بتواند برابر سپاهان گل زده و یا پاس گل هم بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رگنار ۶۵

      با رفتن ب استقلال منفور شدی بدبخت ن پیش پرسپولیسی ها ارزش و احترام داری ن استقلالی ها هر بازیکنی خیانت کنه محو میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج