۱۰۱۰۶۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ به هواداران لیورپول: مسئولانه جشن بگیرید

بعد از انتشار تصاویری از جشن و شادی خشونت‌آمیز هواداران لیورپول، یورگن کلوپ سرمربی این تیم از هواداران خواست در جشن‌های قهرمانی مسئولانه رفتار کنند.

ورزش سه: بعد از آنکه تصاویری از جشن و شادی هواداران لیورپول بابت قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر، در خیابانهای این شهر منتشر شد که از رفتار عجیب و غریب و خشونت‌بار خبر می‌داد، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با محکوم کردن صحنه‌های منتشر شده، از هواداران خواست برای جشن و شادی ناشی از قهرمانی، مسئولانه رفتار کنند.

یورگن کلوپ در نامه‌ای سرگشاده که در روزنامه لیورپول اکو منتشر شد از هواداران خواست تا جای ممکن در خانه بمانند. کلوپ به هوادران قول داد زمانی که تهدید ویروس کرونا از میان برداشته شود می‌توانند شهر را به رنگ سرخ در بیاورند.

کلوپ به هواداران لیورپول: مسئولانه جشن بگیرید

کلوپ در این نامه سرگشاده اشاره کرد از دیدن تجمع تعداد زیادی از هواداران لیورپول در خیابانهای شهر بعد از قعطی شدن قهرمانی‌شان در لیگ برتر ناراحت شده است.

سرمربی لیورپول در این نامه سرگشاد نوشت:" شما با اینکه در حال حاضر نمی‌توانید در استادیوم حضور داشته باشید ولی همچنان دلگرمی‌تان با ما است. من و بازیکنان تیم از شما نهایت تشکر را داریم و من شک ندارم یکی از دلایل عملکرد خوب ما در مقابل کریستال پالاس موجهای مثبتی است که از طرف شما دریافت کردیم. ولی مجبورم این را بگویم که صحنه‌هایی که روز جمعه در شهر دیده شد جالب نبود. من هم انسانم و شور و عشق شما شور و عشق من هم هست. ولی در حال حاضر خیلی مهم است که چنین گردهم‌آیی‌های جمعی نداشته باشیم".

کلوپ در ادامه نوشت:" لطفا به شکلی امن و در محیط اختصاصی خودتان جشن بگیرید تا خطر این بیماری وحشتناک را در جامعه بیشتر از این گسترش ندهید. وقتی زمانش برسد همه ما جشن خواهیم گرفت و شهر را به رنگ سرخ در خواهیم آورد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج