۱۰۱۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زیبا رویان غول پیکر!

بهترین All-In-One PC‌ های بازار

زمان آن رسیده است تا به فکر جایگزینی رایانه رومیزی خودتان که فضای زیادی را اشغال کرده است با AIO PC‌ها باشید. باوجود پردازنده های Sandy Bridge ،‌ میزان حافظه بالای RAM و همین طور فضای ذخیره سازی زیاد،‌ حالا AIO PC‌ ها می‌توانند با کامپیوتر های رومیزی از نظر قدرت برابری کنند.

بهترین All-In-One PC‌ های بازار

زمان آن رسیده است تا به فکر جایگزینی رایانه رومیزی خودتان که فضای زیادی را اشغال کرده است با AIO PC‌ها باشید. باوجود پردازنده های Sandy Bridge ،‌ میزان حافظه بالای RAM و همین طور فضای ذخیره سازی زیاد،‌ حالا AIO PC‌ ها می‌توانند با کامپیوتر های رومیزی از نظر قدرت برابری کنند. علاوه بر این‌،‌ آن‌ها از صفحه‌نمایش های لمسی هم بهره می‌برند و همین آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.


اصطلاحات فنی

  • Sandy Bridge
آخرین نسل پردازنده های Intel Core i3‌،‌i5 و i7 از ریزمعماری sandy Bridge استفاده می کند که از ویژگی هایی چون سرعت بالاتر‌،‌مصرف پایین تر انرژی و گرافیک مجتمع بهتر بهره می برد.

  • Thunderbolt
رابط جدید اپل که اجازه انتقال داده با سرعتی معادل ده گیگابایت در ثانیه (از منظر تئوریک) را فراهم می نماید. این رابط سیگنال های ویدیویی و داده را بر روی یک کابل انتقال داده اما سخت افزارهای سازگار با آن معدود هستند ؛ Thunderbolt تا سال 2012 به صورت اختصاصی در اختیار اپل خواهد بود.

  • تراشه گرافیکی یکپارچه
دو مدل از مدل های معرفی شده در این بررسی از پردازنده های گرافیکی یکپارچه با پردازنده اصلی استفاده می کنند. سه مدل دیگر از تراشه های گرافیکی جداگانه استفاده می کنند که در کل آن‌ها را بزرگتر‌،‌سریع‌تر و از نظر گرافیکی قدرتمند‌تر می‌سازد.

  • USB 3.0
نسخه جدید USB از سرعتی معادل نیمی از سرعت Thunderbolt استفاده می‌کند اما به صورت گسترده ای از آن پشتیبانی می‌شود. اگر به فکر استفاده از یک هارد دیسک اضافه هستید‌،‌USB 3.0 بهترین گزینه در حال حاضر برای شماست.


قابلیت های اصلی

  • صفحه‌نمایش لمسی
بازی هایی چون نسخه مخصوص Google Chrome بازی Angry Birdsبر روی صفحه‌نمایش‌های لمسی بسیار سرگرم‌کننده‌تر هستند.با اینحال Windows ۷ یکپارچگی اندکی با صفحه‌نمایش‌های لمسی دارد.

  • امکانات ارتباطی
طراحی ساده خوب است اما بهتر است این طراحی به گونه‌ای باشد که از تعداد پورت‌های در دسترس شما نکاهد. پورت‌های پیشرفته‌تری چون USB ۳.۰ و Thunderbolt در اینجا نسبت به سایر پورت‌ها ارجح هستند.

  • قدرت
AIO‌ها به شکلی طراحی نشده اند که بتوان اجزای کلیدی آن‌ها را ارتقا داد. هرچه تبلت شما از قدرت بالاتری برخوردار باشدTدر آینده در بهره‌گیری از آن کمتر دچار مشکل خواهید بود.

  • درایو‌های Blu-ray
آیا می‌خواهید از رایانه تان به عنوان یک ابزار سرگرمی بهره بگیرید؟اگر چنین است بهتر است به دنبال دستگاهی مجهز به پخش کننده Blu-ray (یا به صورت ایده آل رایتر آن) باشید.


بهترین All-In-One PC‌ های بازار

Packard Bell One Two L I7726

ساده و بی‌ادعا
  • حدود قیمت‌: ‌1,340,000
با پیشرفت طراحی All-In-One PC‌ها و باریک‌تر شدن آن‌ها‌،‌Packard Bell رویکرد بسیار ساده‌ای را در پیش گرفته است. یک mini PC در پشت صفحه‌نمایش قرار داده شده و ارتباط آن با صفحه‌نمایش از طریق یک کابل HDMI برقرار گردیده است. از نمای جلویی اوضاع بهتر به نظر می‌رسد؛ صفحه‌نمایش به وسیله اسپیکر و پایه از روی میز جدا می‌شود. بهره بردن از پخش کننده Blu-ray و تونر FreeView این محصول را سرگرم کننده‌تر می‌کند. با اینکه صفحه‌نمایش از نوع HD نیست اما از رزولوشن 1080p پشتیبانی کرده و تصویری واضح و شفاف دارد. کارایی این دستگاه در بخش Blu-ray هم خوب است. از نظر صدا هم اسپیکرهای پشتی با اینکه جلوی آن‌ها تا حدی پوشانده شده است اما صدای بم خوبی تولید می‌کنند.

چند نرم افزار لمسی از پیش نصب شده هم بر روی این دستگاه دیده می‌شود اما در کل کار با صفحه‌نمایش لمسی چندان جالب نیست. کناره‌های صفحه‌نمایش کمی برجسته شده اند و همین دسترسی به گوشه‌های آن را دشوارتر می‌سازد. از نظر عملکرد One Two به آسانی قابلیت پشتیبانی از چندوظیفه گی را دارد.‌ در مدیریت موارد چندرسانه‌ای نیز تا زمانی که کار زیادی از گرافیک مجتمع آن بر روی‌تراشه i3 Sandy bridge نکشید، با مشکلی مواجه نخواهید شد. برای تماشای ویدیوها، One Two بیش از آنچه باید مناسب است اما برای ویرایش ویدیوها یا بازی کردن اوضاع کاملا متفاوت است.

  • شاید همه شرایط به نفع One two نباشد اما به هر حال این محصول در برابر قیمت‌،‌مجموعه سخت افزاری فوق العاده‌ای ارائه می‌کند.
  • نور تعبیه شده در لبه پایینی صفحه‌نمایش نور کافی را برای تایپ متن در فضای کم نور و تاریک مهیا می‌کند.
  • یک صفحه کلید و موس برای هنگامی که از کار با صفحه‌نمایش لمسی خسته می‌شوید‌،‌به همراه یک گیرنده USB‌،‌با One Two عرضه می‌شود.
  • این پایه چرخان به این تبلت کمک می‌کند که بر روی سطوح صاف و هموار قرار گیرد‌،‌گرچه به اندازه کافی محکم نیست. اگر بخواهید می‌توانید به کمک حفره‌های تعبیه شده One Two را بر روی دیوار هم نصب کنید.
مشخصات فنی‌:‌
پردازنده دو هسته‌ای Intel Core i۳-۲۱۰۰@۳.۱ Ghz ،‌تراشه گرافیکی یکپارچه Intel HD ۲۰۰۰‌،‌چهار گیگابایت حافظه RAM‌،‌صفحه‌نمایش ۲۳ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰ و مالتی‌تاچ‌،‌هارد دیسک یک ترابایتی‌،‌درایو Blu-ray

امکانات ارتباطی
همانند محصولات MSI و Sony‌،‌Packard Bell یک پورت HDMI هم دراین دستگاه تعبیه کرده است تا بتوانید از آن به عنوان یک صفحه‌نمایش برای دیگر ابزارهای دیجیتال نیز بهره بگیرید. همچنین به Wi-Fi‌،‌VGA‌،‌هشت پورت USB 2.0 و پورت Ethernet هم مجهز است.

کناره پشتی کلاسیک
در کناره پشتی این دستگاه یک پنل مشابه پنل‌های پشتی ATX‌ها قرار داده شده است که از یک سوکت VGA و همین طور پورت‌های PS۲ برای موس و صفحه کلید در آن استفاده شده است.


بهترین All-In-One PC‌ های بازار

Sony Vaio VPCL21SE

رویای دور از دسترس
  • حدود قیمت‌: 2,530,000
ارتقای AIO PC‌ها کار دشواری است و برای همین انتخاب سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین محصول موجود کار معقولانه‌ای به نظر می‌رسد. با وجود پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 که مبتنی بر‌تراشه sandy Bridge است و هشت گیگابایت حافظه RAM ،محصول سونی بر روی کاغذ عالی به نظر می‌رسد.

گرچه همه محصولات مبتنی بر Sandy Bridge با یکدیگر برابر نیستند. پردازنده Core i7 استفاده شده در این محصول سونی از نوع‌تراشه‌های موبایل است‌،‌که سرعت بالایی دارد‌،‌اما با اینحال پردازنده هایی از نوع Core i5 را در PC‌ها می‌توان یافت که از آن قدرتمند‌تر هستند(برای مثال نمونه استفاده شده در iMac) . با اینحال فرکانس پردازنده همه چیز نیست. در‌ترکیب با‌تراشه موبایل دیگر (Nividia GT540M با یک گیگابایت حافظه گرافیکی)، i7 با قدرت در بازی‌های HD و چندوظیفه گی ظاهر می‌شود.

Vaio از صفحه‌نمایشی قوی و جذاب برخوردار است و حتی حاشیه سیاه رنگ آن نیز حساس به لمس است و همین دسترسی به کناره‌های صفحه‌نمایش را آسان‌تر می‌سازد. این نکته سبب می‌شود که کنترل‌های لمسی نه چندان خوب Windows 7 تا حدی بهبود یابند و بتوانید از چند کنترل حرکتی جالب نیز بهره بگیرید. کناره پلاستیکی آن شاید خیلی جذاب نباشد اما کنترل‌ها و پورت‌های ارتباطی را در خود جای می‌دهد که به شما اجازه می‌دهند تا از Vaio به عنوان صفحه‌نمایشی برای ابزارهای دیگرتان بهره بگیرید. صدای این محصول خیلی فوق العاده نیست و به همین سبب احتمالا به اسپیکرهای خارجی نیاز خواهید داشت.

با مجهز بودن به نرم افزارهای لمسی و کارآیی عالی در بخش Blu-ray ،محصول سونی عالی به نظر می‌رسد‌،‌البته اگر بتوانید آن را خریداری کنید.

  • شاید محصول سونی کامل نباشد اما صفحه‌نمایش عالی و مشخصات فوق العاده نشان می‌دهد که شایسته چنین بهایی هست.
  • تردیدی نیست که شما به دنبال یک پخش کننده Blu-ray در آخرین محصول سونی هستید اما Vaio درایوی در اختیارتان می‌گذارد که علاوه بر آن از قابلیت رایت بر روی دیسک‌های Blu-ray هم برخوردار است.
  • گرچه این مدل گران‌ترین مدلیست که در این بررسی به آن پرداخته شده است اما نسخه 2 میلیون تومانی آن که از پردازنده Core i5 استفاده می‌کند و چند مشخصه دیگر را هم فدای کاستن از قیمت می‌کند‌،‌در آینده‌ای نزدیک در دسترس خواهد بود.
  • Vaio از یک پایه محکم فلزی برخوردار است که البته باید هم چنین باشد‌،‌با وزنی بیش از 11 کیلوگرم‌،‌این محصول سونی سنگین‌ترین غولی است که در اینجا مورد بررسی قرار داده ایم.
مشخصات فنی
‌پردازنده چهار هسته‌ای Intel Core i۷ -۲۶۳۰QM@۲GHz‌،‌کارت گرافیکی Nvidia GT۵۴۰M‌،‌هشت گیگابایت حافظه RAM‌،‌صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰ و مالتی تاچ‌،‌هارد دیسک یک‌ترابایتی‌،‌و رایتر Blu-ray

کلیدهای مخفی
بسیاری از کلیدهایی که انتظار دارید برای کنترل پخش کننده‌ها‌،‌Wi-Fi و ... بیابید به جای صفحه کلید در کناره بالایی صفحه‌نمایش تعبیه شده اند.

امکانات ارتباطی
Vaio از پورت‌های ورودی و خروجی HDMI‌،‌USB ۳.۰(دو عدد)، USB ۲.۰ (سه عدد)، Firewire‌،‌اسلات کارت حافظه‌،‌سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلی متری‌،‌پورت Ethernet و همین طور Wi-Fi بهره می‌برد.


بهترین All-In-One PC‌ های بازار

Apple iMac 21.5in

لمس زیبایی
  • حدود قیمت‌:‌ 1,900,000
با وجود طراحی تجاری و ظریف‌،‌انتخاب iMac به عنوان زیباترین محصول در این بررسی اصلا کار دشواری نیست.افزوده شدن یک سیستم عامل کاربرپسند‌،‌فروشگاه نرم افزاری Mac App Store و نبود پیچیدگی‌های ویندوز دلیل پرفروش بودن محصول اپل را بیشتر مشخص می‌کند. iMac نمی گذارد جای خالی چیزهای زیادی را احساس کنید اما با اینحال خبری از جذابیت صفحه‌نمایش‌های لمسی‌،‌درایو Blu-ray و یا امکان استفاده از هارد دیسک‌های USB 3.0 نیست. صفحه‌نمایش تصویر بسیار شفافی ارائه می‌کند اما رنگ‌ها و روشنایی آن با صفحه‌نمایش‌های سونی قابل مقایسه نیست و اسپیکرها هم در حدی نیستند که بتوان مطلبی در مورد آن‌ها نوشت.

گرچه از نظر کارآیی و عملکرد هیچ رقیبی برای iMac دیده نمی شود. پردازنده چهار هسته‌ای Core i5 که مبتنی بر Sandy Bridge است‌،‌سریع‌ترین پردازنده در این بررسی است که در‌ترکیب با‌تراشه گرافیکی ATI که با سرعتی هفت برابر همتای اینتلی اش به رندر تصاویر سه بعدی می‌پردازد و همین نکته آن را شکست ناپذیر می‌نمایاند. اجازه دهید یادآوری کنم که این ساده‌ترین نسخه iMac است. برای محصولی با چنین مشخصاتی -مخصوصا در مورد Mac ها-‌،‌iMac ارزشی تحسین برانگیز در برابر هزینه پرداختی ارائه می‌کند. حتی موس و صفحه کلید جادویی هم با ایده استفاده آسان طراحی و ساخته شده اند.

شاید باورکردنی نباشد اما تا زمانی که رقبا در برخی جنبه‌ها عملکرد بهتری دارند‌،‌محصول اپل را تنها می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های ممکن برای خرید در نظر گرفت.

  • نظر گزارش بازار‌:‌با طراحی خوب به همراه سیستم عامل عالی‌،‌iMac قدرتی بیش از حد انتظار ارائه می‌کند.
  • پورت بسیار سریع Thunderbolt راه را برای دسترسی پر سرعت و استثنایی به حافظه‌های جانبی فراهم می‌کند؛ گرچه منحصر بودن آن به محصولات اپل تا سال 2011 سبب می‌شود تا گستره استفاده از آن چندان وسیع نباشد.
  • نرم افزار بسیار با ارزش iLife که امکان ویرایش فیلم‌ها‌،‌عکس‌ها و آهنگ‌ها را فراهم می‌کند‌،‌از دیگر آیتم‌های ارائه شده به همراه iMac است که قطعا بسیاری از کاربران خانگی نیاز به آن را احساس خواهند کرد.
  • موس جادویی علیرغم پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی ساده‌،‌کوچک و مسطح طراحی شده است و اگر به موسی که کار با آن راحت‌تر باشد‌،‌نیازمندید‌،‌می‌توانید نمونه دیگری را بیازمایید.
مشخصات فنی
پردازنده چهار هسته‌ای Intel Core i۵-۲۴۰۰s@۲.۵Ghz ،‌تراشه گرافیکی ATI Radeon HD ۶۷۵۰M‌،‌چهار گیگابایت حافظه RAM‌،‌صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰ پیکسل‌،‌هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی‌، ‌دی وی دی رایتر

آن روی سکه
‌اسپیکرها که در کناره پایینی تعبیه شده اند‌،‌صدای متوسطی را تولید می‌کنند.اگر iMac منبع اصلی آهنگ‌های شما خواهد بود یا می‌خواهید با آن به تماشای فیلم بپردازید، باید به فکر راهکاری اساسی باشید.

امکانات ارتباطی
در نواری باریک در پشت صفحه‌نمایش کنار پورت‌های Ethernet‌،‌Thunderbolt و Firewire‌،‌چهار پورت USB و سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری استاندارد تعبیه شده اند. اسلات SD در کناره iMac قرار داده شده است.


بهترین All-In-One PC‌ های بازار

Dell Inspiron One 2310

جذاب و معقول
  • حدود قیمت‌:‌ 1,200,000
با وجود باریک بودن و طراحی زیبا و ساده‌،‌Inspiron One 2310 ظاهر کاملا جذابی یافته است.این تبلت با گران‌ترین رقیب خود حدود 1 میلیون تومان فاصله دارد.
گرچه همه چیز هم به خوبی و زیبایی نمای جلویی این AIO نیست. صدای فن‌ها بسیار بلند است‌،‌البته نه آنقدر که در هنگام تماشای فیلم‌ها برای شما ایجاد مزاحمت کند اما با اینحال هنگامی که صدایی در محیط اطراف شنیده نمی شود، کاملا وجود آن‌ها را احساس خواهید کرد.

با مبتنی بودن بر نسل قبل ‌تراشه موبایل Corei۳‌،‌inspiron از قدرتی که MSI‌،‌Packard Bell، iMac یا Sony از آن استفاده می‌کنند‌،‌بی بهره است اما به اندازه کافی برای تامین نیازهای یک کاربر متوسط قدرتمند است. اگر از آن برای کارهایی چون ویرایش عکس‌ها یا ویدیوها که به پردازنده قوی نیاز دارند،استفاده نمی کنید‌،‌احتمالا این تفاوت را احساس نخواهید کرد.

تراشه گرافیکی جداگانه در این جا به کمک Inspiron آمده و نرخ فریمی دو برابر‌تراشه گرافیکی اینتل در Sandy bridge در اختیار کاربر قرار می‌دهد، با اینحال هنوز هم برای عرضه تجربه واقعا خوب در بازی‌ها کافی نیست. زیبای Dell با وجود رابط کاربری Dell Stage‌،‌مرور فایل‌های چند رسانه‌ای را لذت بخش‌تر می‌کند.

مشخصات محصول Dell برای اینکه آن را به خریدی جذاب بدل کند،کافی نیست . هم محصول MSI و هم محصول Packard Bell از قدرت پردازشی بالاتری برخوردارند‌،‌قیمت آن‌ها حدود صد دلار ارزان‌تر است و علاوه بر آن محصول PB از درایو Blu-ray هم برخوردار است و به همین علت شاید توصیه کردن محصول Dell کار عاقلانه‌ای نباشد.

  • نظر گزارش بازار‌:‌محصول Dell زیباست و قیمت آن هم معقولانه است اما نبود قدرت پردازشی کافی می‌تواند مانع موفقیت آن شود.
  • نرم افزار Dell Stage سعی می‌کند تا انجام کارهای عمومی و مخصوصا مرور فایل‌های چند رسانه‌ای را بر روی صفحه‌نمایش لمسی لذت بخش‌تر ‌کند.
  • گیرنده صفحه کلید بی سیم زمخت و زشت به نظر می‌رسد اما حداقل با بهره گیری از چهار پورت USB تعبیه شده در پشت Inspiron می‌توانید آن را مخفی کنید.
  • با وجود حاشیه ساده صفحه‌نمایش‌،‌بخش بیشتری از آن را می‌توانید به آسانی مشاهده نمایید. هنوز هم استفاده از صفحه‌نمایش مخصوصا در مواقعی که می‌خواهید آیتمی را در گوشه‌های صفحه‌نمایش لمس کنید‌،‌دشوار است.
مشخصات فنی
پردازنده دو هسته‌ای intel Core i3-370M@2.4GHz ،‌تراشه گرافیکی ATI Mobility radeon HD5470‌،‌چهار گیگابایت حافظه RAM‌،‌صفحه‌نمایش 23 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن 1920 x 1080 و مالتی تاچ‌،‌750 گیگابایت حافظه RAM و دی وی دی رایتر

هر چه بزرگتر بهتر!
‌صفحه کلید بی سیم از کلید‌های برجسته‌تر نسبت به کلید‌های مسطح که در حال حاضر رواج یافته اند‌،‌استفاده می‌کند . احتمالا این کلیدها را در تایپ ارقام راحت‌تر خواهید یافت.

امکانات ارتباطی
‌علاوه بر تونر DVB-T ‌،‌Dell از یک پورت مخصوص آنتن خانگی‌،‌شش پورت USB 2.0‌،‌اسلات کارت حافظه SD‌،‌پورت Ethernet و Wi-Fi بهره می‌برد.


بهترین All-In-One PC‌ های بازار

MSI Wind Top AE2210

تعامل ابتکار و اندیشه
  • حدود قیمت‌:‌ 1,160,000
با استفاده از همان پردازنده Core i3 Sandy bridge که در محصول Packard Bell به کار رفته بود‌،‌محصول MSI با قیمتی حدود150 هزار تومان ارزان‌تر،از بسیاری جنبه‌ها با نزدیکترین رقیب خود برابری می‌کند (به غیر از پخش کننده Blu-ray ).همانند رقیب این AIO هم از عملکرد خوبی در بخش چندرسانه‌ای برخوردار است.

گرچه رابط لمسی آن را از Packard Bell متمایز می‌کند. در جاییکه دیگر AIO PC‌های این بررسی از ناسازگاری Windows 7 با رابط لمسی رنج می‌برند‌،‌MSI از نرم افزار‌های خود برای به کارگیری کنترل‌های لمسی و حرکتی بهره گرفته است. آن را می‌توان نمونه خوبی از آنچه انجام آن ممکن است دانست.

یکایک عناصر Wind Top نشان از اندیشه و تفکر دارند. صفحه‌نمایش شفاف و روشن که توسط قابی نیمه شفاف احاطه شده است هم شکل خاصی به آن می‌بخشد گرچه تا حدی بر روی زوایای دید آن تاثیر می‌گذارد. حتی صدا هم در اغلب اوقات دوست داشتنی است و بالاتر از حدی است که انتظار می‌رفت.

سخت افزار یکپارچه گرافیکی برای بازی مناسب نیست اما با پرداخت 50 هزار تومان بیشتر می‌توانید MSI را به همان‌تراشه گرافیکی Vaio با عملکرد عالی در بازی‌ها تبدیل نمایید. وجود تونر MSI را سرگرم کننده‌تر می‌سازد . و در کل می‌توان آن را گزینه مناسبی دانست.

  • ‌اگر نمی خواهید هزینه زیادی کنید‌،‌Wind Top گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.
  • نرم افزار Wind Top چون یک سیستم عامل کوچک به نظر می‌رسد که از نرم افزارهای بسیاری برای تسهیل کارهای روزمره برخوردار است. این نرم افزار ما را وادار به باور این نکته می‌کند که می‌توان بدون صفحه کلید هم با یک PC کار کرد
  • می توانید با استفاده از پورت‌های USB 3.0 در کناره سمت چپ MSI،حتی در صورت خاموش بودن آن هم به شارژ ابزارهایی نظیر گوشی‌ها و تبلت‌ها بپردازید.
  • هنرمندان و کودکان از نصب نرم افزار ArtRage لذت خواهند برد که نسبت به بسیاری از نرم افزارهای Windows 7 استفاده بهتری از صفحه‌نمایش لمسی می‌کند.
مشخصات فنی
‌پردازنده دو هسته‌ای Intel Core i۳@۳.۱GHz ،‌تراشه گرافیکی یکپارچه Intel HD ۲۰۰۰‌،‌چهارگیگابایت حافظه RAM‌،‌صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰ پیکسل و مالتی تاچ‌،‌هارد دیسک ۶۴۰ گیگابایتی و دی وی دی رایتر

پورت های USB
‌Wind Top از دو پورت USB 3.0 و یک کارتخوان بهره می‌برد که برای استفاده از انواع حافظه‌های جانبی آن را مناسب می‌کند.

امکانات ارتباطی
خروجی HDMI‌،‌ورودی آنتن‌،‌چهار پورت USB ۲.۰‌،‌دو پورت USB ۳.۰‌،‌کارتخوان چند کاره‌،‌سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری‌،‌Ethernet و Wi-Fi امکانات ارتباطی محصول MSI را تشکیل می‌دهند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بهترین All-In-One PC‌ های بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج