جاباما
۱۰۱۰۸۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حزب‌الله عراق، الکاظمی را متهم کرد

در پی حادثه یورش به مقر نیروهای گردان‌های حزب‌الله عراق در جنوب بغداد یکی از فرماندهان گردان‌های مذکور گفت: نخست‌وزیر عراق به آمریکایی‌ها متعهد شده به حشد شعبی ضربه بزند.

ایسنا: در پی حادثه یورش به مقر نیروهای گردان‌های حزب‌الله عراق در جنوب بغداد یکی از فرماندهان گردان‌های مذکور گفت: نخست‌وزیر عراق به آمریکایی‌ها متعهد شده به حشد شعبی ضربه بزند.

به نقل از سایت شبکه المیادین، ابو علی العسکری یکی از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله عراق، مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق را متهم کرد که به آمریکایی‌ها متعهد شده به نیروهای حشد شعبی ضربه بزند و در این راستا از گردان‌های حزب‌الله عراق شروع کرد.

حزب‌الله عراق، الکاظمی را متهم کرد

العسکری ادامه داد: نیروهای رباینده ناگزیر شدند در برابر قدرت حشد شعبی جوانان عضو حشد شعبی را تحویل دهند و در پی توافق با ما آنها را به یکی از مقرهایشان منتقل کردند.

این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد: تدابیر وضعیت حقوقی جوانان را قبل از وارد کردن اتهامات ساختگی و کینه‌توزانه علیه آنها، پایان دادیم؛ اتهاماتی که برای آنها ساخته و پرداخته شده بود و علیه تمامی کسانی که اقدام به ربودن آنها کردند، شکایت خواهیم کرد.

این فرمانده گردان‌های حزب‌الله عراق اشاره کرد که نخست‌وزیر متعهد شده دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود و تمام کسانی که داخل دولت و خارج آن هستند و چه کسانی که داخل کشور یا خارج آن هستند این مساله را تضمین کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج