جاباما
۱۰۱۰۸۶۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمربی سایپا: برتر از استقلال بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا از تساوی تیمش برابر استقلال ابراز رضایت کرد و گفت: در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر: ابراهیم صادقی پس از تساوی یک به یک شامگاه دوشنبه تیمش برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. استقلال پنج روز قبل بازی کرده بود ولی ما بعد از چهار ماه اولین بازی بود که بعد از تعطیلات به میدان می رفتیم. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم شرایط ما بهتر شد و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم.

وی در مورد آینده تیمش نیز گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و امتیازات مد نظرمان را جمع اوری کنیم. با توجه به اینکه عقب بودیم و توانستیم به بازی برگشتیم

صادقی در پاسخ به این پرسش که با این تساوی چقدر برای تیم تان شانس ماندن در لیگ برتر را قائل هستید گفت: پایین جدول امتیازات بهم نزدیک است. تلاش ما این است که بتوانیم فاصله امتیازات را بیشتر کنیم و در جدول رده بندی موقعیت خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد برگزاری مسابقات لیگ با توجه به شرایط کرونا گفت: یکی از بازیکنان ما روز پنجشنبه تست کرونایش مثبت شد که او را در اختیار نداشتیم فکر می کنم که کسانی که دراین زمینه تخصص دارند تصمیم بگیرند. شغل ما همین است و باید با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      فقط اتوبوسی دفاع میکردین روتو برم چرم خالص

    • بدون نام

      غلط کردی

    • بدون نام

      آره خیلی حتما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج