۱۰۱۰۹۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پسری که پدرش را در انتخابات شکست داد

در دور دوم انتخابات شورای های شهر و روستا در فرانسه که روز یکشنبه برگزار شد نامزد شهرداری یکی از شهرهای شمال این کشور موفق شد پدرش را شکست دهد و جانشین او شود.

برترین‌ها: در دور دوم انتخابات شورای های شهر و روستا در فرانسه که روز یکشنبه برگزار شد نامزد شهرداری یکی از شهرهای شمال این کشور موفق شد پدرش را شکست دهد و جانشین او شود.

استفان ویلموت، نامزد مدیریت شهر «هومون» در نزدیکی مرز بلژیک با کسب نزدیک به ۵۳ درصد آراء توانست ژوئل ویلموت، شهردار کنونی را شکست دهد. به این ترتیب شهردار جدید «هومون» جانشین پدرش در ساختمان شهراری خواهد شد.

شهر «هومون» نزدیک به ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد. ژوئل ویلموت اولین بار در سال ۱۹۸۹ به عنوان شهردار «هومون» انتخاب شده بود. او نامزد حزب راستگرای «جمهوریخواهان» در انتخابات روز یکشنبه بود.

در مقابل استفان ویلموت به عنوان نامزد راستگرای مستقل در انتخابات شرکت کرده بود. او برای غلبه بر پدرش در دور دوم انتخابات با حزب چپگرای «فرانسه سرکش» ائتلاف کرد.

فهرست هواداران ژوئل ویلموت در شورای شهر آینده تنها هفت کرسی را در اختیار خواهد داشت. این در حالی است که طرفداران پسر شهردار فعلی «هومون» در شورای شهر آینده ۲۶ کرسی را در دست خواهند داشت.

ژوئل ویلموت قصد داشت برای ششمین دوره مدریت شهر «هومون» را در اختیار بگیرد اما اکثریت ساکنان این شهر پسرش را به او ترجیح دادند.

اکثریت رای دهندگان در بسیاری از شهرهای بزرگ فرانسه در جریان انتخابات روز یکشنبه به نامزدهای حزب سبزها رای دادند. اداره بسیاری از شهرهای بزرگ فرانسه از جمله بوردو، لیون، استراسبورگ، مارسی از این پس بر عهده شهردارانی از حزب سبزها خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج