جاباما
۱۰۱۰۹۳۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ژنرال و فقط ۱۷ برد تا هزار تایی شدن!

امیر قلعه نویی با کسب ۵۱ امتیاز دیگر می‌تواند به کسب هزارمین امتیاز در تاریخ دوران مربیگری‌اش دست یابد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی با کسب ۵۱ امتیاز دیگر می‌تواند به کسب هزارمین امتیاز در تاریخ دوران مربیگری‌اش دست یابد.

بازی سپاهان برابر گل گهر سیرجان وقتی به کولیگ تایم اول در دقیقه ۳۰ رسید، شاگردان امیرقلعه‌نویی با دو گل پیش افتاده بودند و مسابقه‌ای کاملا یکطرفه را شکل داده بودند.

این البته چیزی غریبه برای تیم‌های تحت هدایت امیرقلعه نویی مربی کاربلد فوتبال ایران به شمار نمی‌رود و او با نمایشی که شاگردانش ارائه کردند، از پساکرونا هم به سلامت عبور کرد و با کسب سه امتیاز دیگر مجموع امتیازاتش در زمان مربیگری‌ را به عدد ۹۴۹ رساند.

ژنرال و فقط ۱۷ برد تا هزار تایی شدن!

قلعه‌نویی برای رسیدن به این تعداد امتیاز که تنها 51 امتیاز با رسیدن او به هزار امتیاز در لیگ برتر فاصله دارد، روزهای شیرین و پرهیجان و در سوی مقابلش، لحظات پراسترس و تلخ زیادی را پشت سر گذاشته است. او دوران مربیگری را پس از سپری کردن روزهای پا به توپ شدن در میانه زمین با برق شیراز در سال 1380 آغاز کرد و سپس به ترتیب در تیم های استقلال تهران، استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، استقلال تهران، سپاهان، تراکتور، استقلال، تراکتور، ذوب‌آهن و درنهایت سپاهان نفر اصلی کادر فنی بوده و فراز و نشیب های زیادی را تا دیدار هفته بیست و دوم لیگ نوزدهم برابر گل گهر سیرجان در نقش جهان تجربه کرده است.

ژنرال استقلالی‌ها که هنوز هم پرافتخارترین مربی فوتبال ایران با کسب 5 قهرمانی در لیگ برتر (3 قهرمانی با استقلال و 2 قهرمانی با سپاهان) به شمار می رود، طی این سال‌های متمادی اگرچه تعداد قهرمانی‌‌هایش بیشتر از عدد 5 نشده، ولی همواره تیم های مقتدر و قابل احترامی داشته که تا آخرین دیدارهای لیگ، موی دماغ قهرمان بوده اند.

قلعه‌نویی حالا به امتیاز 949 رسیده و فصل بعد می تواند هزار امتیازی شود و رکوردی دست نیافتنی را در فوتبال ایران ثبت کند؛ ارزش کار او وقتی بیشتر مشخص می شود که بدانیم دومین مربی از این حیث مجید جلالی است که طی همین دوران یک مربی فعال بوده و تعداد امتیازاتش به 559 رسیده است.

ثبت چنین آماری برای هر فردی حتی اگر وانمود کند به آن اهمیتی نمی‌دهد، یک شادی عجیب درونی ایجاد می‌کند ولی قلعه‌نویی همچنان درگیر همان روزهای پرفراز و نشیب و لحظات تلخ و شیرین است و عکس هایی که از او در پیروزی نه چندان دشوار برابر گل‌گهر به ثبت رسید، این موضوع را آشکار می‌کند؛ پس او همچنان با تمام توان، در حال رقم زدن نتیجه موردنظر، در یکی از سخت‌ترین و پرچالش‌ترین فصول مربیگری‌‌اش قرار دارد و به آینده می‌اندیشد نه رکوردهایی که به نام خودش زده...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محراب

      ژنرال کجایی ببینی استقلال داره به قهقرا میرهقدرتو نمیدونستن و نمیدونن حقمونه که تیممون به این روز بیفته

    • سجی

      ژنرال ؟!! خخخخخخ

      پاسخ ها

      • محراب

        آره ژنرال بترک

    • بدون نام

      چه‌ ژنرال خوش استیل و قوی داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج