جاباما
۱۰۱۱۱۰۸
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

محتوای حمایت‌شده

راهکاری برای تقسیم عادلانه محصولات دارویی

یکی از نوپاترین و در عین حال ضروری‌ترین فروشگاه‌هایی که در سال‌های اخیر در کشور ما موفق به اخذ مجوز فروش و فعالیت آنلاین شده، داروخانه‌ها هستند. 

تکنولوژی در اکثر کشور‌ها به قدری سریع پیشرفت داشته که انجام اینترنتی درصد بالای از امور روزمره (فعالیت‌های شغلی، آموزشی، سرگرمی، فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی) به یک امر کاملا عادی تبدیل شده است. این موضوع در کشور ما نیز به تازگی با اتخاذ بستر‌های مناسب و نظارت‌های بیشتر و دقیق‎تر رو به افزایش است. خرید آنلاین از جمله فعالیت‌هایی است که نسبت به مابقی امور اینترنتی طرفداران بیشتر و سابقه طولانی‌تری دارد.
راهکاری برای تقسیم عادلانه محصولات دارویی
خرید آنلاین از داروخانه‌ها
پیش از این خرید‌های آنلاین بیشتر مختص فروشگاه‌هایی مانند لباس، کیف، کفش، لوازم منزل و ... بود. اما امروزه حوزه خرید‌های اینترنتی بسیار گسترده‌تر شده و تقریبا تمام مشاغل قابلیت فروش آنلاین را دارند. یکی از نوپاترین و در عین حال ضروری‌ترین فروشگاه‌هایی که در سال‌های اخیر در کشور ما موفق به اخذ مجوز فروش و فعالیت آنلاین شده، داروخانه‌ها هستند.
چرا خرید آنلاین از داروخانه‌ها ترجیح داده می‌شود؟
۱. داروخانه‌ها با وجود رعایت تمام نکات بهداشتی به دلیل مراجعه زیاد بیماران می‌توانند یکی از مکان‌های انتقال‌دهنده بیماری باشند بنابراین عدم حضور فیزیکی و خرید اینترنتی گزینه بهتری است.
۲. تراکم جمعیت معمولا داروخانه‌ها به‌خصوص داروخانه‌های بزرگ بسیار بالا بوده و علاوه بر اتلاف زمان، امکان پاسخگویی به سوالات متعدد شما وجود ندارد.
۳. گاهی تمام اقلام مورد نظر خود را نمی‌توانید از یک داروخانه تهیه کنید و مجبورید به چند داروخانه مراجعه نمایید.
۴. ممکن است در شهر یا روستایی زندگی کنید که تعداد داروخانه‌ها یا تنوع محصولات محدود باشد. از آنجایی هم که محصولات داروخانه با سلامت افراد در ارتباط مستقیم است، بنابراین خرید آنلاین امکان انتخاب بهتر و دسترسی عادلانه همگان به این محصولات را می‌دهد.
‌۵. در کلان‌شهر‌ها ترافیک و آلودگی هوا یکی از بزرگ‌ترین معضلات محسوب می‌شود. اگر به هر دلیل نمی‌خواهید یا نباید از منزل خارج شوید و به داروخانه نیز احتیاج دارید، تنها یک داروخانه آنلاین مشکل شما را حل خواهد کرد.
۶. اقلام داروخانه جزو لوازم ضروری و مورد نیاز بسیاری از افراد جامعه است که در هر شرایطی باید به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
چگونه به یک داروخانه آنلاین اعتماد کنیم؟
یافتن یک داروخانه آنلاین اصلا کار سختی نیست، زیرا با یک جستجوی ساده در فضای مجازی لیست بلندی از داروخانه‌های آنلاین را مشاهده خواهید کرد. خوشبختانه داروخانه‌های آنلاین کمی قابل اعتمادتر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی هستند. زیرا برای دریافت مجوز فعالیت، شرایط نسبتا سخت‌تری دارند. به عنوان مثال یکی از شرایط دریافت مجوز فروش آنلاین برای داروخانه‌ها این است که تنها به پزشک داروسازی که مجوز فعالیت داروخانه به نام وی صادر شده است رسیدگی می‌شود.
به طور کلی فعالیت داروخانه‌های آنلاین علاوه بر پلیس فتا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی نیز به شدت نظارت می‌شوند. با وجود تمام این موارد، امکان تخلف همچنان وجود دارد؛ بنابراین تنها و تنها زمانی به یک فروشگاه اعتماد کنید که دارای نماد الکترونیک باشد. وجود موارد زیر نیز می‌تواند از ویژگی‌های مثبت یک فروشگاه اینترنتی باشد:
• درج آدرس و شماره تماس برای پشتیبانی
• امکان تبادل نظر برای کاربران سایت
• امکان خرید حضوری
چرا داروخانه مثبت سبز؟
از شروع به کار داروخانه‌های آنلاین در سراسر کشور سال‌های زیادی نمی‌گذرد و داروخانه آنلاین مثبت سبز یکی از پرتجربه‌ترین‌ها در این زمینه است. بسیاری از شرکت‌ها گام اول را برای فعالیت برمی‌دارند، اما پس از مدتی از بازار رقابت محو می‌شوند، اما آن طور که بررسی‌های ما نشان داد مثبت سبز هر سال از سال قبل فعالیت خود را بیشتر کرده و برای پاسخگویی بهتر به مشتریان امکانات متعددی را اضافه نموده است.
راهکاری برای تقسیم عادلانه محصولات دارویی
این داروخانه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و از بابت اصل بودن کالا‌ها جای شک و شبه برای مشتریان باقی نمی‌گذارد. خرید از مثبت سبز مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب حتما به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
مزایای خرید از مثبت سبز
داروخانه آنلاین مثبت سبز در بهمن ماه ۱۳۹۴ به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی فعالیت خود را آغاز نمود. این داروخانه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت به فروش دارو‌های بدون نسخه و محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول است. مشتریان می‌توانند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند.
دیگر مزایای خرید داروخانه آنلاین مثبت سبز
• تنوع بالای محصولات از برند‌های متنوع ایرانی و خارجی
• امکان دریافت مشاوره تخصصی به صورت رایگان
• استفاده از تخفیف‌های فصلی و دوره‌ای
• اطلاع از نظرات مشتریان دیگر
• بازگشت کالا تا ۷ روز
• ارسال به سراسر کشور
• امکان پرداخت درب منزل برای تهرانی‌ها
• امکان خرید از بستر‌های مختلف (سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی)
• نقد و بررسی تخصصی محصولات زیر نظر پزشک داروخانه
محصولات موجود در داروخانه آنلاین مثبت سبز
در این داروخانه انواع مکمل‌های غذایی، مکمل‌های گیاهی، مکمل بدنسازی، محصولات مراقبت پوست و مو، محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی، اقلام مربوط به مادر و کودک و محصولات آرایشی به فروش می‌رسد. تنوع محصولات به قدری زیاد است که می‌توانید تقریبا اکثر برند‌های موجود در بازار را در این سایت مشاهده کنید. با بررسی برخی از نظرات مشتریان داروخانه مثبت سبز، این نکته بسیار برجسته بود که کاربران مکمل‌های کمیاب را در مثبت سبز جستجو می‌کنند.
مکمل‌های غذایی و مکمل‌های بدنسازی
تمام مکمل‌های تخصصی برای انواع بیماری‌ها مانند مکمل کم خونی یا زگیل تناسیل و یا مکمل‌های عمومی جهت ارتقا سلامت و زیبایی مانند مکمل‌های پوست و مو یا لاغری در دسته مکمل‌های غذایی جای می‌گیرند. مکمل‌های غذایی در داروخانه آنلاین مثبت سبز تنوع بسیار بالایی دارد، اما در تمام ترکیبات این مکمل‌ها به طور حتم ویتامین‌ها مانند ویتامین e یا املاح معدنی مانند کلسیم و یا ترکیبی از هردو وجود دارد.
ورزشکاران و بدنسازانی که به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند معمولا به فکر تقویت بدن خود و عضله‌سازی با روش‌های مطمئن هستند. این افراد نیز می‌توانند به دسته مکمل بدنسازی در سایت مثبت سبز مراجعه نموده و پس از آگاهی از ترکیبات محصول و خواندن نقد و بررسی‌های مربوطه و مقایسه قیمت‌ها اقدام به خرید نمایند.
چگونه می‌توان از داروخانه مثبت سبز خرید کرد؟
خرید از مجموعه مثبت سبز با مراجعه به سایت، اینستاگرام، اپلیکیشن این داروخانه و همچنین تلفنی امکان پذیر است. در صفحه اصلی سایت با دسته محصولات مختلف روبرو خواهید شد. یک دسته با نام "حراج" نیز در این صفحه وجود دارد که برخی محصولات را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد. هر محصولی را که انتخاب نمایید، می‌توانید با خواندن نقد و بررسی تخصصی آن، اطلاعات کاملی دریافت کنید و همچنین از نظرات مشتریان نیز آگاه شوید.
اصل بودن کالا در این داروخانه ضمانت می‌شود و ارسال محصولات به تمام نقاط کشور نیز ممکن است. مشتریان این داروخانه می‌توانند مبلغ سفارش خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت پرداخت در محل بپردازند. البته گزینه "پرداخت در محل" فقط شامل مشتریان ساکن تهران می‌شود. شایان ذکر است که برای خرید‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان، وجهی بابت هزینه حمل چه از مشتریان تهرانی و چه از مشتریان شهرستانی دریافت نخواهد شد.
مشاوره تخصصی و رایگان
یکی از مزایای خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز، بهره‌مند شدن از مشاوره تخصصی و رایگان است. با مراجعه به سایت مثبت سبز می‌توانید از چت آنلاین برخوردار شوید و پاسخ تمام پرسش‌های خود را درباره محصولات مختلف دریافت نمایید. پاسخ کامنت‌های مختلف در زیر هر محصول، توسط دکتر داروساز ارائه می‌شود.
مراجعه به اینستاگرام مثبت سبز نیز فرصتی خوب برای دریافت مشاوره به صورت رایگان است. مسئول پیج مربوطه به صورت تخصصی به پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد. مثلا اگر قصد خرید یک مکمل دارید و نگران تداخل دارویی آن با داروی قلب یا معده خود هستید، می‌توانید پرسش خود را در اینستاگرام مطرح نموده و جواب خود را دریافت نمایید و بعد اقدام به خرید کنید.
راهکاری برای تقسیم عادلانه محصولات دارویی
مجله آنلاین مثبت سبز
با نگاهی اجمالی به سایت مثبت سبز با گزینه " مجله مثبت سبز " مواجه خواهید شد. با کلیک روی این گزینه بیش از ۳ هزار مقاله در زمینه‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. مجله مثبت سبز اطلاعات به‌روز و کاملی را پیرامون دانستنی‌های پزشکی، تناسب اندام و زیبایی ارائه می‌دهد. محتویات تمامی مقالات از موثق‌ترین منابع خارجی به دست آمده و با قلمی روان و با زبانی ساده به نگارش درآمده است. در پایان هر مقاله امکان کامنت‌گذاری و تبادل نظر برای خوانندگان این مجله وجود دارد.
گفتار پایانی
همان طور که در ابتدای این نوشتار عنوان شد، احساس نیاز به خرید اینترنتی در جامعه امروز، موجب شد تا ما به فکر معرفی یک داروخانه آنلاین بیفتیم. انتخاب مثبت سبز برای معرفی در نتیجه تحقیقات بسیار صورت گرفت. امیدواریم در صورت خرید از این داروخانه رضایت لازم را کسب کنید و در محبوب بودن این مجموعه از نظر مشتریان با ما هم‌نظر باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج