۱۰۱۱۴۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا یورگن کلوپ به بایرن‌‍مونیخ نرفت؟

کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی بایرن مونیخ علت عدم حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم تا به این لحظه را فاش کرد.

ورزش سه: یورگن کلوپ حالا با لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست یافته است. همچنین طی سال های گذشته همواره نام این سرمربی آلمانی در اطراف پر افتخار ترین باشگاه این کشور یعنی بایرن مونیخ شنیده شده است.

با وجود این که کلوپ پیش از این در تیم رقیب بایرن مونیخ یعنی دورتموند سرمربیگری کرده اما ‏کارل هاینس رومنیگه فاش کرد که این باشگاه پیش تر شرایط حضور این مربی در آلیانز را بررسی کرده است.

رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: " یورگن کلوپ یک سرمربی عالی و شخصیتی قابل احترام به حساب می آید. هر زمان که ما برای بایرن مونیخ دنبال یک سرمربی می گشتیم، یورگن کلوپ تحت قرارداد یک تیم دیگر بود. با این حال ما فراموش نمی کنیم که در سال‌های اخیر با سایر مربیان نیز موفقیت‌های شگفت‌انگیزی به دست آورده ایم؛ پپ گواردیولا، لوئیس فن خال و حالا هانسی فلیک. وقتی شما به دنبال مربی هستید باید زمان بندی تان کاملاً درست باشد."

با توجه به نتایج فوق العاده ای که این سرمربی جذاب آلمانی با لیورپول کسب کرده، به نظر می رسد که هواداران این تیم هرگز دوست ندارند به جدایی فکر کنند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که لیگ برتر انگلیس و لیورپول آخرین چالش مرد ماجراجویی آلمانی باشد؛ موضوعی که پیش از این و البته به شوخی مورد تایید یورگن‌کلوپ قرار گرفته بود.

کلوپ مدتی پیش با لحنی طنز آمیز گفت: " ایده ای که من دوستش دارم این است که می خواهم سرمربی تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و سپس دورتموند باشم و برای زندگی به لیورپول بیایم. با این حال فعلاً هیچ نظری درباره آینده ندارم. امیدوارم که حداقل برای دو یا سه فصل دیگر شرایط به همین گونه پیش برود تا بعد از آن تصمیم بگیرم. هیچ چیز غیرممکن نیست شاید به طور کلی از سرمربیگری خداحافظی کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج