۱۰۱۱۵۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا بایرن، کلوپ را استخدام نکرد؟

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی کنونی سرخپوشان مرسی‌ساید تمجید و دلیل عدم استخدام این سرمربی آلمانی توسط این باشگاه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ از زمانی که در سال ۲۰۱۵ هدایت لیورپول را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در ۳۰ سال گذشته است، رسانده است. این سرمربی آلمانی در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند هم موفق شد با وجود بایرن مونیخِ قدرتمند، زردپوشان وستفالن را برای دو فصل متوالی (۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱) به قهرمانی بوندس‌لیگا برساند و در کنارش یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در سوپرجام آلمان هم به ارمغان آورد.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان درباره اینکه چرا باشگاه بایرن مونیخ در گذشته اقدام به استخدام یورگن کلوپ نکرده، گفت: کلوپ مربی بزرگ و انسانی بسیار قابل‌احترام است. هر موقع که ما دنبال مربی بودیم، یورگن تحت‌قرارداد بود اما فراموش نکنیم که ما در سال‌های اخیر از حضور مربیان سطح بالای دیگری همچون یوپ هاینکس، پپ گواردیولا، لوئیز فن‌خال و حالا هانسی فلیک بهره برده‌ایم. اگر به دنبال مربی هستید، باید زمان‌بندی درستی هم برای این کار داشته باشید.

یورگن کلوپ ۵۳ ساله اخیراً درباره آینده حرفه‌ای‌اش به شوخی گفته بود: وقتی که مسن‌تر شدم، می‌خواهم سرمربی تیم ملی آلمان شوم، سپس به بایرن مونیخ بروم، بعد از آن به دورتموند بازگردم و در آخر به لیورپول بازگردم و تا پایان عمرم در آنجا بمانم. اما جدای از شوخی ایده‌ای برای آینده ندارم. امیدوارم دو یا سه سال آینده را هم با همین روند به کارم ادامه دهم و سپس درباره آینده حرفه‌ای‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. هر چیزی امکان دارد، شاید کلاً مربیگری را کنار گذاشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج