جاباما
۱۰۱۱۵۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«اترک» در آستانه حذف از لیگ برتر کشتی

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: تیم اترک خراسان شمالی به‌عنوان نائب قهرمان دوره گذشته، اکنون در معرض حذف از دوره آتی لیگ برتر کشتی کشور قرار دارد.

خبرگزاری فارس: عبدالمهدی نصیرزاده در مصاحبه با خبرنگار در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت تیم کشتی اترک خراسان شمالی اظهار کرد: این تیم در سال گذشته توانست عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر و همچنین مقام سوم مسابقات جام باشگاه‌های جهان به همراه میزبانی این مسابقات را کسب کند، که نشان از توانمندی و ظرفیت این تیم در خراسان شمالی، کشور و حتی بین‌الملل است.

وی به آخرین‌مهلت ثبت این تیم برای حضور در مسابقات سال جاری لیگ برتر کشتی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان این تیم اگر در این هفته اقدام به نام نویسی و اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی نداشته باشند، طی هفته آینده تیم جایگزین برای لیگ برتر مشخص می‌شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور خطاب به مسئولان سیاسی ورزشی خراسان شمالی نیز گفت: حضور پرشور تماشاگر در مسابقات دوره گذشته لیگ برتر به همراه قدرت‌نمایی این تیم، انتظاراتی را از سوی مردم و ورزش دوستان برای حضور مجدد این تیم در لیگ برتر امسال کشتی ایجاد کرده که پیرو قول‌های داده‌شده در ماه‌های گذشته، می‌تواند دوباره پیام‌آور نشاط و شادی در استان باشد.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی در آخرین دوره لیگ برتر کشتی و در نخستین حضور خود در این مسابقات، توانست عنوان نائب قهرمانی را پس از تیم بازار بزرگ ایران کسب کند و با میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد، عنوان سومی این رقابت‌ها را برای اولین بار به‌دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج