۱۰۱۱۶۲۳
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

دوران ساحل اختصاصی به سر آمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به شناسایی تصرفات غیر قانونی در سواحل شمال کشور، گفت: دوران نصب تابلوی ساحل اختصاصی است،ورود ممنوع، به سر آمده است.

ایسنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به شناسایی تصرفات غیر قانونی در سواحل شمال کشور، گفت: دوران نصب تابلوی ساحل اختصاصی است،ورود ممنوع، به سر آمده است.

بابک دین پرست عصر روز چهارشنبه ۱۱ تیر در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در گرگان‌ تصریح کرد: در سال جهش تولید هیچ تکلیفی مهمتر از حفظ اشتغال موجود نیست. از استانداران خوسته شده یک گره مهم اقتصادی استان خود را اعلام کنند تا در راستای رفع آن بکوشیم.

وی افزود: گلستان مهم ترین مسئله خود را طرح گردشگری جزیره آشوراده اعلام کرده اما علاوه بر آن به این استان اختیار اعلام یک طرح دیگر را نیز می دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: در سال گذشته فرمانداران موفق در زمینه مسائل اقتصادی مورد تشویق قرار گرفتند، امسال نیز از استانداران خواسته شده موفق ترین فرماندار را در کنار ضعیف ترین فرماندار اعلام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، دین پرست یادآور شد: ۸۷ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه است و به همین دلیل اولویت بندی پروژه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: دوران نصب تابلوی ساحل اختصاصی است، ورود ممنوع، به سر آمده است و تصرفات ساحلی غیرقانونی را در شمال کشور شناسایی کرده ایم که شامل ۱۸۰ کیلومتر از ۸۹۰ کیلومتر نوار ساحلی می شود و ۵۳ درصد آن در اختیار دستگاه های دولتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان تغییر کاربری در ساحل تعریف شده دریا به هیچ دستگاهی داده نخواهد شد و در مورد تصرفت غیرقانونی نیز تصمیم گیری جدی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر شما استانداری ضعیف ترین فرماندار رو اعلام میکنه.
      مطمئنا نه.
      چون اگر ضعیف ترین فرمانداری توسط استاندار اعلام بشه در مرحله اول خودش بایستی جوابگو باشه فرمانداری که ضعیف هست چرا در مقام فرمانداری بوده و تا حالا تغییر نداده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادمه یکی از شعارهای تبلیغاتی احمدی نژاد تو دور اول ریاست جمهوریش همین آزادسازی سواحل به میزان حداقل ۶۰ متر بود . اون موقع گفتم اگه همین یه کار رو هم تو چهار سال بتونه انجام بده دمش گرم . که همین رو هم نتونست .

      • بدون نام

        اول باید خود شخصا را بررسی کرد که صلاحیت دارد

      • بدون نام

        دروغه

      • بدون نام

        همه سواحل جزایر و دریاها را گرفته اند الان مناطق ازاد ، شهرداریها ، بخشداری ، شورای روستایی ، شده اند باندهای خطرناک .....

    • بدون نام

      جهش تولیدباش حتی اگه خلاف خیانت وطن فروشی باش حتی افغانی هم‌کارکنن به جای ایرانیا ویک چهارم بودجه منابع شغلامون مصرف کنن صدهامیلیارددلار هزینه وضررشون باش وملیون ملیون شغل اشغال کنن این چه جهش تولیدهه نباش بهتر

    • بدون نام

      ۴۲ سال پیش میرفتیم ساحل فقط ساحل بود هر کشوری بری همین بود ولی الانه میری شمال زنحیر بستند که هیچ اصلا دسترسی به ساحل نداری این چه وضعی درست کردین نباید از روز اول ساحل اجازه میدادید بسازند این ساحل مطعلق به طبعت زیبای دریا و برای استفاده مردم هستش مگه دریا ملک شخصی

    • ع،ر

      فقط‌شعاره‌کماکان‌وجود‌دارد‌ووجود‌خواهد‌
      داشت‌چون‌بر‌علیه‌خودشان‌‌حکم‌صادر‌نمی‌کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج