۱۰۱۱۶۴۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برنامه پرسپولیس برای تسویه با خارجی‌ها

پرسپولیسی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند هرطور شده تا پایان تابستان جاری بدهی‌شان را به بازیکنان و مربیان خارجی به عدد صفر برسانند و یکی از عمده‌ترین دلایلی که این موضوع در اولویت باشگاه قرار گرفت، بحث خصوصی‌سازی و حضور سرخابی‌ها در بورس است.

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند هرطور شده تا پایان تابستان جاری بدهی‌شان را به بازیکنان و مربیان خارجی به عدد صفر برسانند و یکی از عمده‌ترین دلایلی که این موضوع در اولویت باشگاه قرار گرفت، بحث خصوصی‌سازی و حضور سرخابی‌ها در بورس است. هرچند این اقدام برای سرخابی‌ها هزینه‌های سنگینی را به‌همراه خواهد داشت و به غیر از پرونده‌هایی که هم‌اکنون در فیفا علیه آنها در جریان است، ممکن است در آینده‌ای نزدیک شکایات دیگری ازسوی بازیکنان خارجی فعلی، کالدرون و... هم به دست فیفا برسد و کار برای مختومه‌کردن پرونده‌های فیفا سخت‌تر از قبل شود.

چیزی که مشخص است سرخ‌ها این روزها خیلی چراغ‌خاموش کار خود را پیش می‌برند و با منابع مالی خوبی که در اطراف خود می‌بینند، قصد دارند بهترین بهره‌برداری را داشته باشند و این امید را دارند که در آینده‌ای نزدیک خبرهای امیدوارکننده‌ای به هواداران‌شان بدهند.

پیام خوشحال‌کننده فیفا؛ پول گابریل را دادیم

علاوه‌بر پرونده‌های درشتی که پرسپولیسی‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و مبالغ سنگینی را برای مختومه‌کردن‌شان باید بپردازند، برخی پرونده‌های کوچک هم وجود داشت که طی سال‌های گذشته همواره سرخ‌ها را با تهدید مواجه کرده بود و حتی در برخی از این پرونده‌ها مدیران قبلی با فرد طلبکار توافق کرده بودند و البته مطابق پیش‌بینی به وعده‌هایشان عمل نکردند تا خطر جریمه بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک شود.

البته در این بین شرایط کرونایی خیلی زیاد به کار سرخ‌ها آمد و آنها توانستند در این ایام فیفا را متقاعد کنند که بخشی از طلب‌های باشگاه از فدراسیون جهانی فوتبال را برای تسویه با طلبکاران باشگاه پرسپولیس هزینه کنند.

پیش از این ایام فیفا خیلی سخت قبول می‌کرد که پول بلوکه‌شده را برای تسویه با مربیان و بازیکنان خارجی بپردازد و دلیل این موضوع را هم تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان وضع شده بود، عنوان می‌کردند اما ظاهرا ویروس کرونا توانست این قوانین را دستخوش تغییر کند.

دیروز هم فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بدهی‌های گابریل، بازیکن اسبق سرخ‌ها را پرداخت کرده و اسناد این پرداختی را هم دراختیار سرخ‌ها قرار داده است تا خیال پرسپولیسی‌ها از یک پرونده در فیفا راحت شود.

گفتنی است گابریل از سرخ‌ها ۲۳ هزار دلار طلب داشت که با احتساب دلار امروز مبلغ کمی هم نمی‌شود!

طلب دستیار برانکو هم پرداخت می‌شود!

یکی دیگر از شاکیان پرسپولیس که طلبش از باشگاه بعد از توافقات صورت‌گرفته با مدیران قبلی تنها ۱۰ هزار دلار بود، سرتن چوک دستیار اسبق برانکو در پرسپولیس است که او هم مدت زیادی به‌دنبال نقد کردن طلبش از سرخ‌ها بود و درنهایت راه‌حل را در شکایت به فیفا پیدا کرد.

سرتن چوک که بارها با مدیران مختلف سرخ برای دریافت این ۱۰ هزار دلار به توافق رسیده بود، آنقدر با بدقولی سرخ‌ها مدارا کرد تا درنهایت از کوره در رفت و به فیفا شکایت کرد و البته خیلی زود هم توانست علیه پرسپولیسی‌ها حکم بگیرد.

حالا شنیده می‌شود کارهای ابتدایی پرداخت این مبلغ ازسوی فیفا انجام‌شده و این موضوع به اطلاع باشگاه پرسپولیس هم رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا یک هفته دیگر این مرد کروات که در موفقیت‌های سرخ‌ها و برانکو نقش مهمی را ایفا می‌کرد، به طلبش می‌رسد.

نیلسون هم به پولش می‌رسد

نیلسون کوریا را هم هواداران پرسپولیس به‌خوبی در خاطر دارند. دروازه‌بان برزیلی سرخ‌ها که عملکرد کم‌نقصش در ترکیب پرسپولیس او را به یکی از خارجی‌های محبوب این تیم تبدیل کرده بود و خاطرات خوبی از او در ذهن هواداران سرخ نقش بسته است.

او هم مدت‌هاست که مبلغی در حدود ۸۷ هزار دلار از سرخ‌ها طلب دارد و البته مطالبات او بیش از این بود و در توافق با مدیران رضایت داده بود که به‌خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس و هوادارانش تنها همین مبلغ را دریافت کند اما او هم با وعده و وعیدهای فراوان مدیران و بدقولی‌های زیادی که در راه دریافت این طلب شنید، برخلاف میل باطنی‌اش به فیفا پناه برد و توانست علیه سرخ‌ها حکم بگیرد. ظاهرا قرار است طلب نیلسون را هم فیفا بپردازد و از پرسپولیس خواسته شماره حساب این بازیکن را در ایمیلی به فیفا اعلام کند تا ظرف چند روز آینده پول نیلسون به حسابش واریز شود.

پول آنتورپ+ اسپانسر+ پاداش فیفا در جیب برانکو و بودیمیر

اما موضوع پرداخت طلب برانکو هم این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و شنیده می‌شود که اگر پروفسور کمی با سرخ‌ها کنار بیاید خیلی زود باید شاهد تسویه با این مربی محبوب هواداران پرسپولیس باشیم.

بر‌اساس اطلاعاتی که به دست آمده پرسپولیسی‌ها از فیفا حدود ۶۰۰ هزار دلار طلب دارند و همچنین بابت انتقال بیرانوند با آنتورپ هم باید ۵۵۰ هزار دلار به حساب سرخ‌ها واریز شود. با توجه به طلب بیش از یک‌میلیون یورویی برانکو و همچنین طلب ۴۵۷ هزار یورویی بودیمیر و البته حدود ۳۰۰ هزار یورویی که پرسپولیس باید به دستیاران برانکو بپردازد، سرخ‌ها برای تسویه با این کروات‌های فصل گذشته حدود ۷۰۰ هزار یورو کسری بودجه دارند که ظاهرا قصد دارند این پول را هم از محل درآمدهایشان از طریق کارگزار تهیه کرده و البته هرچقدر هم که بتوانند بابت این پرونده‌ها تخفیف بگیرند، از مجموع این بدهی‌ها کم می‌شود.

البته بعد از این سرخ‌ها باید درخصوص گابریل کالدرون و البته پول بازیکنان فعلی خود (رسن و اوساگونا) اقدامات لازم را صورت دهند تا مشکلی در آینده برایشان ایجاد نشود تا این باشگاه بتواند از دست پرونده‌های فیفا نفس راحتی بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورابه خداموقع گرفتن بازیکن خارجی دقت کنید.همش مشکل،همش ضرر.کیفیت بد،باید کسی به کاربگیری که ازایرانی بهتر وقرارداد محکمتر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج