جاباما
۱۰۱۱۸۴۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

نظرسنجی‌ها همچنان بر وفق مرادِ «بایدن» است

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه «پیو»، اکثر مردم آمریکا از نحوه اداره کشورشان ناراضی‌اند و «دونالد ترامپ» را رئیس‌جمهوری «ضعیف» یا «افتضاح» می‌دانند.

خبرگزاری فارس: طبق نتایج نظرسنجی جدید موسسه تحقیقاتی «پیو» که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر شد، اکثر مردم آمریکا از نحوه عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ناراضی هستند و بر این باورند که او رئیس‌جمهوری «ضعیف» یا «افتضاح» است.

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل»، نظرسنجی پیو که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ ژوئن (۲۷ خردادماه تا دوم تیرماه) انجام گرفته است، نشان می‌دهد که تنها ۱۲ درصد از مردم آمریکا از شیوه اداره کشورشان رضایت دارند و ۸۷ درصد از آن ناراضی هستند.

نتایج نظرسنجی‌های پیو نشان می‌دهد شمار آمریکایی‌هایی که از نحوه اداره کشورشان رضایت دارند با کاهش ۱۹ درصدی در مقایسه با نظرسنجی ماه آوریل به ۱۲ درصد رسیده است.

نظرسنجی‌ها همچنان بر وفق مرادِ «بایدن» است

بر اساس این گزارش، ۸۷ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و یا به عبارتی چهار هزار و ۷۰۸ نفر از بزرگسالان آمریکایی از جمله سه هزار و ۵۷۷ رأی‌دهندگان ثبت شده از نحوه اداره کشورشان ناراضی بودند.

این بررسی‌ها همچنین نشان داد که تنها ۴۶ درصد از مردم آمریکا در خصوص کشور خود ابراز امیدواری کردند و ۵۳ درصد چنین حسی نداشتند.

در بخشی از این نظرسنجی مشخص شد که در صورتیکه همین امروز انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود، «جو بایدن» با حمایت ۵۴ درصدی، ترامپ را با حمایت ۴۴ درصدی شکست خواهد داد.

طبق گزارش دیلی میل، جدیدترین نظرسنجی‌ها همچنین حاکی از آن است که بایدن با اختلاف ۹.۵ درصدی از دونالد ترامپ جلوتر است.

طبق این گزارش، ۴۲ درصد از افرادی که در نظرسنجی پیو شرکت کرده‌اند، ترامپ را یک رئیس‌جمهور «افتضاح» و ۱۱ درصد وی را یک رئیس‌جمهور «ضعیف» توصیف کردند و تنها ۳۷ درصد او را یک رئیس‌جمهور خوب یا عالی توصیف کردند.

بر اساس گزارش دیلی میل، نظرسنجی پیو یکی از سه نظرسنجی جدید محسوب می‌شود که نشان می‌دهد مردم آمریکا عمیقاً از وضعیت کشور خود ناخرسند هستند.

نظرسنجی روز گذشته مشترک رویترز/ایپسوس نیز نشان داد که احتمالاً وضعیت شیوع کروناویروس در آمریکا بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ آمریکا تأثیر بگذارد.

طبق آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۷۲۲ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا، مجموع قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۸ هزار و ۴۴ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، ۵۵ هزار و ۴۴ نفر دیگر از مردم آمریکا به جمع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» افزوده شدند تا شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و ۶۸۴ هزار و ۴۱۶ نفر برسد.

نتایج نظرسنجی دانشگاه «مانماوث» نیز حاکی از آن بود که ۶۴ درصد از مردم آمریکا از بازگشایی سریع ایالات آمریکا در بحبوحه تسریع شیوع کرونا نگران هستند.

نظرسنجی پیو همچنین نشان می‌دهد که ۴۸ درصد از مردم آمریکا بر این باورند که دونالد ترامپ توانایی مدیریت روابط نژادی در این کشور را ندارد و تنها ۳۵ درصد از او در این موضوع حمایت کردند.

طبق این گزارش، تنها ۴۱ درصد از مردم آمریکا به توانمندی رئیس‌جمهور کشورشان در مدیریت مسئله کروناویروس اعتقاد دارند و ۵۲ درصد بر این باورند که بایدن توانمندی بیشتری برای مدیریت بحران ویروس کرونا دارد.

از طرف دیگر، ۸۱ درصد از مردم آمریکا تأکید کردند که بسیار یا به نوعی درباره شیوع ویروس کرونا نگرانی دارند که در این میان، هفت نفر از هر ۱۰ آمریکایی از این قضیه نگران بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج