جاباما
۱۰۱۱۹۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زورآزمایی لیگ کشتی با ویروس کرونا

کمیته لیگ فدراسیون کشتی در حالی به آغاز پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از اوایل مرداد ماه امیدوار است که موج شیوع ویروس کرونا صعود نگران کننده ای دارد.

خبرگزاری مهر: کمیته لیگ فدراسیون کشتی در حالی به آغاز پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از اوایل مرداد ماه امیدوار است که موج شیوع ویروس کرونا صعود نگران کننده ای دارد.

مسئولان کمیته لیگ فدراسیون کشتی ماههاست که با سفر به استانهای مختلف در حال رایزنی با متولیان سیاسی و ورزشی کشورمان هستند تا بتوانند تنور رقابتهای لیگ برتر امسال را نسبت به سالهای قبل، گرمتر کنند.در این مدت اتفاقات خوبی هم افتاد و شاهد اعلام آمادگی استانهای مختلفی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی امسال بودیم که همین حجم از آمادگی تا قبل از آغاز لیگ نیز جالب توجه و ستودنی است.

اما در مقابل پروسه آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی، دیوار بلند و مستحکمی بنام ویروس کرونا قرار دارد که فعلا علاوه بر کشتی، تمامی رشته های ورزشی در ایران و جهان را تحت تاثیر قرار داده است. پیش از این، کمیته لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرده بود با تمام توان سعی دارد رقابتهای لیگ را اوایل مردادماه استارت بزند. وعده ای که با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور از جمله استانهای کشتی خیز، بعید به نظر می رسد، تحقق یابد.

به خصوص اینکه چندی پیش ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش هم آب پاکی را روی دست فدراسیون کشتی ریخت و با تاکید بر پربرخورد بودن این رشته، مجوز آغاز فعالیت های کشتی از جمله اردوهای تیم ملی را صادر نکرد. ضمن اینکه اتحادیه جهانی کشتی هم همچنان معتقد است تمامی فعالیت های رسمی این رشته باید تا روز ۱۰ شهریور ماه تعطیل باشد تا شاید بعد از این تاریخ با توجه به نشست بعدی هیات رئیسه، تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

حال با توجه به محدودیت ها و ممنوعیت های داخلی و خارجی، بعید به نظر می رسد رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از اوایل مرداد ماه آغاز شود و گویا فعلا زور ویروس کرونا به مراتب بیشتر از برنامه‌های از پیش تعیین شده کمیته لیگ کشتی است.

از سوئی دیگر رقابتهای لیگ برتر کشتی به عنوان یکی از اتفاقات بزرگ مالی برای مربیان و کشتی‌گیران از اهمیت بالایی برای گوش شکسته‌ها برخوردار است، اما باید قبول کرد سلامتی قهرمانان ملی نیز بسیار مهم است. قهرمانانی که باید تا سال آینده خودشان را مهیای حضور در المپیک کنند و آمادگی و سلامت آنها اهمیت فراوانی برای متولیان ورزش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۹۹۹سسسیسییسسسس

      ثث۳ث

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج