جاباما
۱۰۱۲۰۶۹
۱۱ نظر
۵۰۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۳
پ

کرونا نگرفتن معتادان، افسانه است

مدیرکل توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه معتادان هم کرونا می‌گیرند، گفت: تعدادی از معتادان جمع آوری شده در سطح کشور مبتلا به ویروس کرونا هستند.

خبرگزاری تسنیم : مدیرکل توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه معتادان هم کرونا می‌گیرند، گفت: تعدادی از معتادان جمع آوری شده در سطح کشور مبتلا به ویروس کرونا هستند.

فرید براتی سده با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح کشور اظهار کرد: این طرح با هماهنگی نیروی انتظامی ،ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش‌ها در حال انجام است و این طرح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت نیز گفت: در این زمینه نیز مناطق و محلات پرخطر شناسایی شده‌اند و در واقع این افراد جمع آوری و در مراکز سازمان بهزیستی نگهداری خواهند شد.

براتی سده ضمن اشاره به اینکه هم اکنون معتادان در مناطقی از جمله شوش و هرندی جمع آوری شده‌اند، افزود: امروز نیز بازدیدی را از دره فرحزاد داشتیم و در این زمینه دوستان در نیروی انظامی اعلام کردند که این منطقه نیز بزودی پاکسازی خواهد شد.

مدیرکل توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور در مورد زمان نگهداری معتادان در مراکز سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده افراد خود معرف یک ماه و معتادان جمع آوری شده در ماده ۱۶ ، دو تا سه ماه در این مراکز نگهداری می‌شدند که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و بخشنامه ستاد ملی کرونا این زمانه به ترتیب به ۳ ماه و یکسال افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین آمار معتادان متجاهر در طرح جمع آوری ماده ۱۶ گفت: طبق آخرین آمار ،۱۳ هزار نفر جمع آوری و ساماندهی شدند که از این تعداد بالغ بر ۷ هزار نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا گرفته شده است که از ۱۲۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا بودند که تحت درمان قرار گرفته‌اند که البته ۵ نفر از آنها نیز جان‌باخته‌اند.

براتی سده خاطرنشان کرد: ابتلا به ویروس کرونا در هر شرایطی و برای هر فردی امکان دارد و اینکه عنوان می‌شد که معتادان کرونا نمی‌گیرند حرف بیهوده‌ای بود چرا که آمار به گونه دیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریار

      البته صحبت این نیست که مصرف مواد سنتی باعث نگرفتن کرونا میشه، بلکه بحث بر سر ایجاد ایمنی در مقابل حاد شدن کرونا هست!

    • بدون نام

      شایددارویش را ازممواد مخدر بشه باتغییر ساخت

    • بدون نام

      معتادا بخصوص سیگاری بازا نمیگیرن

    • سعیداحمدی

      ماکه ندیدیم ،آخه ایناهمه دارن امااوناندارن.

    • بدون نام

      اگربعضی ازمعتادان رادرخیابان می‌بینید وخبری از کرونا درآن نیست، به این دلیل است که ویروس حریف میکروب وانگل نمی‌شود، آنها درطول سال نه لباسشان ونه تنشان باآب هیچ تماسی نداشته، بدن ولباس آنها به انواع میکروب‌ها وانگلهاآغشته شده، اکثرمعتادان کارتن خواب بوی مردار می‌دهند،آنها به نوعی میکروب تبدیل شده اند..

    • بدون نام

      افسانه است یعنی چی دکتر بیسواد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما شنیدعیم که معتاد کورانا نمیگیرد

    • بدون نام

      اکابر خونده پیره مرد

    • بدون نام

      به والله چیزی که من عینا به چشم دیدم یکی از بانکهایه یکی از شهرهایه کشور تمام کارمنداش کرونا گرفتن غیر از یکیشون که مواد سنتی مصرف میکرده.به خاطر مسائل امنیتی اسم شهر را نمیبرم.

    • علی 11

      والا ما هر چی معتاد قدیمی سنتی اطرافمون هست همه سالمن

    • رها

      معتادا خودشوم کروناین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج