۱۰۱۲۱۰۳
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

تکذیب شهادت و بازگشت پیکر متوسلیان به ایران

برادر حاج احمد متوسلیان گفت: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه ۳۸ سال است و این صحبت‌ها برای امروز و دیروز نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان : برادر حاج احمد متوسلیان گفت: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه ۳۸ سال است و این صحبت‌ها برای امروز و دیروز نیست.

امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان درباره اخبار شنیده شده مبنی بر بازگشت پیکر حاج احمد و همراهان ایشان، اظهار کرد: ماجرای به شهادت رسیدن یا نرسیدن حاج احمد یک قصه ۳۸ ساله است و این صحبت‌ها برای امروز و دیروز نیست.

وی بیان کرد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر اخبار جعلی درباره حاج احمد پخش می‌شود و ۱۵ تیر به بعد هم دیگر هیچ خبری نمی‌شنویم و به هیچکس ادعایی ندارد.

تکذیب شهادت و بازگشت پیکر متوسلیان به ایران

متوسلیان با بیان اینکه موضوع تیر باران حاج احمد و همراهانش از دو سال گذشته مطرح شده است، گفت: آقای عیسی ایوبی دو سال پیش بود که اعلام کرد با حاج احمد بوده و تایید کرده است که ایشان و همراهانشان تیرباران شدند.

وی گفت: از مطلب آقای حسنی فقط چهار پاراگراف آن دست به دست شد و اصلاً منظور این فرد تایید شهادت و بازگشت پیکر حاج احمد نبوده است، اما در فضای مجازی اینطور گفته شده حاج احمد به شهادت رسیده و پیکر ایشان باز می‌گردد، این اخبار کذب است و در این سال‌ها همواره دل خانواده ما با این خبرها به لرزه می‌افتد و من از صبح که این خبر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، نگران حال مادرمان بودم.

برادر حاج احمد متوسلیان ادامه داد: ۳۸ سال از این ماجرا گذشته و فقط در این روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر اخبار جدید درخصوص حاج احمد شنیده می‌شود و انتشار اخبار کذب در این چند روز یک محل برای مطرح شدن افراد شده است.

وی درباره گرفتن آزمایش dna از خانواده حاج احمد گفت: بعد از این همه سال آزمایش dna برای حاج احمد دیگر معنی ندارد، هر چند که حدود ۱۵ سال پیش زمانی که پدرم زنده بود و گفته شد که پیکرهای پیدا شده و ممکن است حاج احمد و همراهانش باشند، از روی استخوان دستهایشان نمونه برداری کردن و بعد از آن اعلام شد که پیکرهای پیدا شده متعلق به حاج احمد و همراهانشان نبوده است.

متوسلیان خاطرنشان کرد: هنوز هم مطمئن نیستیم که شهادت حاج احمد قطعی است، اما اگر شهید شدند به آرزوی خود رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      احمد متوسلیان شهید شده است خیلی وقت هم هست

    • لاکپشت سبز

      خدا حق تمام شهیدان اسلامو گردن ما حلال کنه

    • م م

      ای وای بر اون اشخاصی که برای مطرح کردن خودشون اینجور اخبار کذبی رو منتشر می‌کنند. به فکر اون مادر سالخورده باشید که 38 ساله چشم به راه فرزندش هست

    • بدون نام

      درود بر سردار فداکار اسلام

    • شهروند

      درود بر حاج احمد متوسلیان

    • ناخدا

      این خبر به در میزند که دیوار بشنوه.!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج