۱۰۱۲۱۰۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار مدیریت بحران خوزستان درباره افزایش دما

اداره کل مدیریت بحران خوزستان امروز در خصوص افزایش ۲ تا ۳ درجه سانتیگرادی دما در شهر‌های مختلف استان هشدار داد.

خبرگزاری فارس: اداره کل مدیریت بحران خوزستان امروز در خصوص افزایش ۲ تا ۳ درجه سانتیگرادی دما در شهرهای مختلف استان هشدار داد.

بنا بر این هشدار که امروز از سوی اداره کل مدیریت بحران خوزستان صادر شد، وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد یا بیشتر پیش‌بینی شده است و بر ماندگاری توده هوای گرم از روز جمعه ۱۳ تیر ماه (روزجاری) تا اواخر جمعه هفته آینده ۲۰ تیر ماه تاکید کرد‌؛ همچنین اغلب مناطق استان به‌عنوان منطقه اثر یاد شده و استقرار توده هوای گرم مخاطره این افزایش دما ذکر شده است‌.

اداره کل مدیریت بحران استان ضمن اعلام آماده‌باش نمودن بخش‌های موردنیاز واحدهای تابعه و برقراری کشیک شبانه روزی دستور داده صدور هشدار، اتخاذ تمهیدات لازم و ابلاغ جهت انجام اقدامات پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی مستمر و ارایه توصیه‌های ایمنی مانند عدم تردد غیرضروری به ویژه از حوالی ظهرتا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانندکلاه ،عینک آفتابی و… به شهروندان به خصوص بیماران ،کودکان، سالمندان ،افراد شاغل در فضاهای باز و ساکنین مناطق در معرض خطر وقوع دماهای بالا و سایر حوادث احتمالی و اتخاذ سایر تدابیر لازم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی را در دستور کار قرار دهند.

اتخاذ تدابیر لازم جهت پایداری شبکه برق‌رسانی و پیشگیری از قطع برق، توصیه به صرفه جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف، استقرار مراکز درمانی سیار، شعب هلال احمر و شهرداری ها در مناطق پرتردد، پایداری شبکه آبرسانی و پیشگیری از قطع آب و پیشگیری از وارد آمدن خسارت به کشت‌های زراعی و باغی، از دیگر موارد مذکور در هشدار صادر شده هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اب ررا قطع نکنید گرمای پنجاه شصت درحه هر سال هست شما در فغکر خدمات واقعی باشید اب وبرق خیلی مهم هستند مهم تر از شام شب شما

    • خس و خاشاک

      تعطیل نکنید یه وقت چرخ صنعت پویای کشور از حرکت باز بایسته و در رقابت تنگاتنگ هفت کشور صنعتی جهان عقب بمونیم خدای نکرده و سهام شرکتهای موفقمون افت کنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج