جاباما
۱۰۱۲۱۴۴
۶۶ نظر
۵۰۱۸
۶۶ نظر
۵۰۱۸
پ

تاجگردون مخالفان اعتبارنامه‌اش را تهدید کرد

روزنامه شرق با غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که اعتبارنامه اش با حاشیه های فراوانی روبرو شده است مصاحبه کرده است.

روزنامه شرق با غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که اعتبارنامه اش با حاشیه های فراوانی روبرو شده است مصاحبه کرده است.

تاجگردون مخالفان اعتبارنامه‌اش را تهدید کرد

بخشی از مصاحبه را می خوانید:

‌بیش از یک ماه از شروع مجلس یازدهم گذشته و در این مدت جدی‌ترین موضوع مطرح‌شده در آن بررسی اعتبارنامه‌ شماست. از این نقطه وارد بحث شویم که اصلا خودتان پیش از ورود پیش‌بینی چنین شرایطی را کرده بودید؟

آدم سیاسی که همه‌چیز را پیش‌بینی می‌کند. اما چون از زمان بررسی صلاحیتم و حتی قبل از ثبت‌نام این موضوع را شروع کرده بودند و ریشه‌اش به یک سال قبل برمی‌گردد، پیش‌بینی می‌کردم. البته نه در این حد.

‌پیش‌تر هم گفتید که این اتفاقات ریشه محلی دارد؟ مقصودتان چیست؟

جمع‌آوری اطلاعات ریشه محلی دارد و موضوعات مختلف در هم آمیخته و کنار هم گذاشته شده است.

‌یعنی شما در جریان بودید که از حدود یک سال پیش عده‌ای در حال جمع‌آوری مدرک علیه شما هستند؟

البته ریشه گزارش‌های محلی بیشتر از یک سال و شاید به اندازه عمر من باشد. اگر نگاه کنید در این گزارش‌ها از پدربزرگ من شروع کردند تا امروز. چند روز پیش پاسخ مجددم را که خواندم، دیدم در گزارش دوم از پدربزرگ پدرم نیز نام برده شده است.

‌پدربزرگ پدرتان؟

من تعجب می‌کنم از نمایندگان معترض که اصلا چرا چنین مطالبی را امضا می‌کنند و ارائه می‌دهند. مطالبی که بسیار عجیب است. پدربزرگ من 1290 فوت کرده است و پدرم متولد حدود 1280 است. وقتی در جلسه درباره پدربزرگم صحبت کردند، گفتم ایشان بیش از صد سال پیش فوت کرده است. یک داستانی تعریف کردند و من به آنها پاسخ دادم. بار دیگر رفتند بررسی کردند و کسی که به آنها اطلاعات می‌دهد و ریشه محلی نیز دارد، درباره پدربزرگ پدرم داستانی را گفته است. گفته پدربزرگ پدرش احتمالا در حدود سال 1240 کسی را می‌کشد و پس از آن اتفاقاتی رخ می‌دهد. خلاصه داستان به حدود 150 سال پیش بازگشته و من تعجب می‌کنم از افراد تیزهوش سیاسی که چنین مطالبی را مطرح می‌کنند و در گزارش رسمی که علیه من به کمیسیون تحقیق دادند، پای این مطالب را امضا می‌کنند.

‌گویا درباره پدرتان هم مسائلی را مطرح کردند.

در کلیپ آقای زاکانی نوشته شده بود ارتباط با ساواک. هرکس این را می‌دید، فکر می‌کرد مقصود من هستم. درحالی‌که درباره پدرم این حرف را زدند که البته صحت ندارد. من 12 سالم بود که انقلاب شد. 15 سالم بود که جبهه رفتم. 16 سالم نشده بود که جانباز شدم. تا امروز به فعالیت ادامه دادم.

خودتان اشاره کردید که از زمان احراز صلاحیت و حتی مدت‌ها قبل از آن فعالیت‌ها آغاز شده بود. درباره تأیید صلاحیت‌ شما هم حرف‌وحدیث‌هایی وجود داشت. یکی از معترضان گفته بود که شما در آن مقطع نظام را تهدید کردید که اگر تأیید صلاحیت نشوید، درگیری مسلحانه اتفاق می‌افتد.

فکر من را خواندند یا من چنین حرفی زدم؟

‌گفتند شما این موضوع را مطرح کردید.

یعنی شما فکر می‌کنید جمهوری اسلامی ایران که در مقابل تمام اهریمنان ایستادگی کرده و در مقابل همه دنیا ایستاده، از غلامرضا تاجگردون و تهدیدهایش می‌ترسد؟ من که چنین حرفی نزدم و حتی به ذهنم نیز خطور نمی‌کند.

آدمی که تا این حد وابسته و محرم جمهوری اسلامی است، چنین حرفی می‌زند؟ فکر می‌کنم این بخش از حرف‌های معترضان بی‌اخلاقی است. من نه عددی هستم که بخواهم تهدید کنم و نه تهدیدکردن موضوعیتی دارد. جمهوری اسلامی این‌قدر بزرگ‌تر از من دیده است که آمدن و رفتن من، چیزی به آن اضافه یا از آن کم نمی‌کند.

نکته اینجاست که در این مدت به تعبیر معترضان حتی دو دستگاه اطلاعاتی کشور نیز «رفوزه» شده‌اند. جدی‌ترین استدلال‌ها هم جابه‌جایی ردیف‌ها بودجه و اختصاص بودجه‌های خاص برای نهادهاست. به‌هرحال شما سال‌ها در کمیسیون برنامه‌وبودجه حضور داشتید و رئیس این کمیسیون بودید.

ببینید اولین خبرگزاری که شروع به تولید محتوا علیه من کرد، فارس بود. هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به خبرگزاری فارس پول می‌دهم؛ اما خبرگزاری فارس که این را می‌داند. اگر این استدلال درست بود که خبرگزاری فارس یا مهر نباید علیه من کار می‌کردند؛ چراکه اینها از ردیف‌هایی که فقط من می‌دانم، پول می‌گیرند. این حرف‌ها چیست؟ من این حرف‌ها را توهین می‌دانم؛ البته نه توهین به خودم، بلکه به جمهوری اسلامی. فرض کنیم من نهادی مثل شورای نگهبان را با پول بخرم؛ چطور چنین اتفاقی ممکن است؟ طبق قانون، نهادی مانند شورای نگهبان هرچقدر بودجه خواست باید به او داد. چرا قانون چنین چیزی را می‌گوید؟ به این دلیل که این نهاد وامدار افراد یا نهادهای دیگر مثل مجلس و دولت نشود و بتواند به صورت مستقل تصمیم بگیرد. یا اطلاعات سپاه چرا باید به من وابستگی داشته باشد و من چطور می‌توانم این نهاد را مدیریت کنم؟ آن‌هم چنین نهادی که امنیت کشور را بر عهده دارد. نمی‌خواهم مظلوم‌نمایی کنم یا به دفاع از این نهاد بپردازم. نکته دیگر اینجاست که دوران مسئولیت من در کمیسیون برنامه‌وبودجه به پایان رسیده است. حالا دیگر چه دلیلی دارد که آقایان بخواهند از من دفاع کنند؟

حتما بررسی کردند و اعتماد کردند. چرا این احتمال را نمی‌دهید که آنها بررسی کردند و سپس نظر خود را اعلام کردند. من خیلی راحت و صریح می‌گویم آقایان اگر کمی نسبت به امانت‌داری من در جمهوری‌ اسلامی بی‌اعتماد بودند، حتما این دفاع را از من نمی‌کردند. آقایانی که این حرف‌ها را می‌زنند، نشان می‌دهند نباید برای داشتن اطلاعات به آنها اعتماد کرد. یک برگه از نامه دوخطی سری و محرمانه وزارت اطلاعات را در دست دارند و در همه شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. این اعتماد است؟ اگر اطلاعات من را داشتند، چه می‌کردند؟ آیا من در این هشت‌سالی که در بسیاری از امور محرم سیستم بودم، باید این حجم از اطلاعات را بروز می‌دادم؟ در این یک ماه چقدر فشار روی من آمده، شما دیدید که من حرفی خارج از اصول و چارچوب بزنم؟ این نشان می‌دهد آنها نمی‌توانند محرم نظام باشند.

یک نامه به دست آورده‌اند و دنیا را خبر کرده‌اند. من اطلاعات فراوانی از آقایان دارم که می‌توانم منتشر کنم و بگویم، اما شما حرف بی‌ربط و خارج از عرف، اصول و اخلاق از من نشنیده‌اید. از کسی جز خدا نمی‌ترسم، اما اصلا در قامت بی‌اخلاقی نیستم. ریشه تمام مباحث را می‌دانم چه کسی شروع کرده و هنوز هم به خودم اجازه نداده‌ام که بگویم چطور این مجموعه اضداد درباره این مسئله کنار هم جمع شده‌اند. شاید هم روزی بگویم که این مجموعه اضداد چه کسانی هستند و به چه دلیلی کنار یکدیگر جمع‌ شده‌اند.

‌منظورتان همین موضوع اعتبارنامه است؟

بله و این فرایند یک‌ سال است که اتفاق افتاده، اما هنوز فکر می‌کنم گفتن این مطالب بی‌اخلاقی است. شاید شما هم به‌عنوان فردی رسانه‌ای، ذهنتان مشوش شود که واقعا چطور چنین اتفاقاتی کنار هم تعریف می‌شود.

فکر می‌کنید چرا این فعالیت‌ها علیه شما آغاز شد؟

یادم است وقتی استیضاح آقای علی ربیعی انجام شد، چنین فضایی علیه من شکل گرفت. من آنجا پشت تریبون از آقای ربیعی خواستم که هرچه علیه من وجود دارد و می‌داند، اعلام کند. گفتم من هرچه علیه شما دارم را می‌گویم و شما هم هر چه علیه من دارید اعلام کنید. ایشان علیه دیگران چیزهایی گفت اما علیه من هیچ حرفی نزد. بعد شروع شد و عده‌ای ورود کردند و جای دیگری به هم وصل شدند. حالا نمی‌خواهم شبکه را توضیح دهم. بعد در رسانه‌ها من را تخریب کردند. مثلا یک سال پیش شبکه صدای آمریکا همین حرف‌ها را علیه من زد و من می‌دانم ریشه‌اش کجاست. دیده‌بان شفافیت و عدالت هم گزارش‌هایی منتشر کرد. من در جلسه‌ای به آقای توکلی گفتم هرچه علیه من وجود دارد، بگویید. همه را به ایشان توضیح دادم و باز گفتم هرچه علیه من دارید، بگویید تا پاسخ دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      چه دیت و پایی میزنم
      دیگه بی فایدست
      ازاقایان اطلاعات داری و تا امروزسکوت کردی؟؟؟؟ خیانته اینم
      گذاشتی وقتی جایی خودت گیر کردی رو کنی؟؟؟

      پاسخ ها

      • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

        جسد منصوری چی شد ؟ کسی خبر داره ؟

      • بدون نام

        منصوری هم رفت پیش خاوری

      • بدون نام

        یعنی توی این کشور یک قدرتی وجود نداره که دم این آقای هتاک را بگیره از مجلس بیرون پرتاب کنه؟

      • بدون نام

        از رفتن به جبهه برای خودشان سپر درست کردند وبرای رسیدن به مقاصدشان استفاده می کنند

      • بدون نام

        همونطور که با تهدید و دعوا رای جمع کرد

      • 007

        ایشون خواهرزادش در شرکت ما معاون بازرگانی بود بعد از دو سال شد مدیرعامل یک شرکت سیمانی بزرگ

    • بدون نام

      لگه مردی و شرف داری بگو تا رستتشون رو بشع

    • پانزدهمین نفر

      کارکردت بی نظیره مرد بزرگ
      اینها از بودن امثال تو که به ما گچسارانی ها خدمت میکنی میترسن

      پاسخ ها

      • بیطرف

        من میگم اگرنماینده را کنار کذاشتی یانه کاربددیگران رابرای مردم روشنکری کن تا مردم در مورد انها تصمیم بگیرند

      • سعید

        خودت به تنهایی فهمیدی تاجگردون مرد بزرگیه یا از کسی کمک گرفتی.

      • سعید

        میشه بگی گچساران کجاست.

      • بدون نام

        اینا که منفی دادن اصلا نمیدونن گچساران کجای نقشه ایرانه

      • بدون نام

        یه جایی از ایران

      • بدون نام

        اون که میگه گچساران کجاست بدونه گچساران همون جائیه که شماهابانفت وگازش روزگارمیگزرونی

      • بدون نام

        خخخخ چقدر منفی خوردی تاج تاجی

    • بدون نام

      پرونده هیشکی ازمال توخرابترنیست جناب تاجگردون دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینطور نیست تاجگردون در مقابل زاکانی بی سواد هیچ خطایی نکرده

      • ell

        دروغگو جد اندر جدت،

      • بهزاد۱۳۵۸ بیکار مجرد

        همه به فکر جیب خودتان هستید.ازدزدی های یکدیگر باخبرید......سواستفاده از ملت بیچاره وبدبخت.من که به کسی رای ندادم.ازشهید رجایی وباهنر خجالت بکشید.

    • بدون نام

      جالبه همه از هم آتو دارن و چیزی نمیگن
      یعنی چند تا باند مافیا کنار هم دارن به خوبی و خوشی زندگی می کنن
      بهترین جای دنیا برای مافیا بازی همینجاس

    • بدون نام

      همتات یکی هستید بتازید

    • ایذه ای

      تاجگردون عزیز تو عزیز زاگرس نشینانی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخالفان تاج مشتی قوم خاص هستند. آقای تاج شما نماینده لر ها هستید. مقاومت کن تا وقتش برسد.

      • بدون نام

        وقتی میرتاجالرینی رییس باشد تو خود بخوان......

    • جعفر۴۴

      فقط یک کلام
      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
      وانگهی ، حرفات ، هم بوداره و هم، دو پهلو ،
      بسوزه پدر قدرت و ثروت که از یه آدم یه گانکستر میسازه ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر قشنگ ما مردم رو در روی هم قرار گرفتیم ومنافعشو امثال طبری هامیبرن درحالیکه ما مردم عادی هیچ نفعی ازاین رو در روییهای بیهوده نمیبریم جز اینکه نسبت بهم بی رحم ومروت میشیم

      • بدون نام

        خیلی چیزها معلوم شد در حکومت چه میگذرد

    • بدون نام

      وقتی شفافیت نباش همین میشه

    • بدون نام

      داری روکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجنگ تابجنگن

      • بدون نام

        اینهاهمگی ازهمه پته دارن منتظرن که موقعیت جور بشه بریزند رواب و اونهایی زرنگن که که پنهانی کارکردن فقط خدامیدونه
        که البته خداهم بموقش رسواهشون خواهدکردمانند طبری.ومنصوری ..و..... .

      • بدون نام

        درود به شرف تاج گردون خدا قوت

      • بدون نام

        فامیلاش که زیاد هم هستند تمامن پست دارند براش به اسم مردم گچساران کامنت میگذارن .خودش ول کن نیست .فامیلی بیکار میشن
        دزدی هاشون قطع میشه.

    • بینام

      حالا مگه ارث پدرت که باید مجلس باشی خب نمی خانت برو یکی دیگه بیاد تومردم راتهدید میکنه اگه بهت رای ندان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم انتخاب کردن و اعتماد دارن حالا دار دسته زاکانی چرا نخود اش شدن و توطئه می چینن

      • بدون نام

        ظاهرا که ارث پدر اصول گراهای ۲۰ درصدیه

    • حافظ

      چرا ریس قوه قضایی ورود نمیکنه و اینا رو نمیگیره وقتی بطور آشکار اینا دارن فساد هم دیگه رو میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جسد منصوری چی شد ؟ کسی خبر داره

    • بدون نام

      آقای تاجگردون من اهل دهدشتم و خوب می دانم شما در قلب مردم گچساران جای داری تا چیزی ثابت نشه همه فرزندان کهگیلویه و بویر احمد از تو حمایت می کنن حتی اگر نمایندگان استان برای زد و بندهای سیاسی علیه تو باشن

    • بدون نام

      بهترین تعبیر رو خودش مطرح کرد . اونجا که گفت من شیشه کثیفی هستم اما شما هم دستمال های تمیزی نیستید برای پاک کردن این شیشه .
      یه دنیا حرف تو همین جمله هست .

    • بدون نام

      آقای رییسی که اومد همشون ترسیدن وخودشون همدیگر رو بر ملا میکنن ومیخوان بگن ما هیچ خلافی نکردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ نه بابا جودی میگویی من را واست متافسم

    • بدون نام

      کسی که اینطوری میخواد با زور و تهدید سر کار باشه بزنیدش کنار ، وقتی مشکل داره چرا دست و پا میزنه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اللان کی تهدید میکنه زاکانی یا تاجگردون فکر کنم جریان رو خوب متوجه نشدید

    • بدون نام

      این مجلس مگه چقد برای این ادم سود داره که حاضره تمام پته اش را بریزن بیرون ولی بره تو. مجلس بابا به اندازه کافی خوردی دیگه بست نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای حقوق نمایندگی نیست، برای درو کردن طرحهای اقتصادی شهر یا استانه که سر و دست میشکنن برن تو.‌ فرضا طرحهای آبخیزداری و... .

    • بدون نام

      گرونی این مملکت دقیقا از همین جاها بعلاوه دولتیهاست تموم شد رفت

    • بدون نام

      بله تهدید کرده اگر غیر از تاجگردون تهدید میکرد سربه نیست میشد ولی این آقا با اعتماد به نفس بالا تهدید میکرد وتهدید به جنگ چریکی

    • بدون نام

      بخور بخوره ای با با به اندازه کافی خوردی که دیگه داری خفه میشی بزن کنار یکی دیگه بره بخوره دیگه فامیلاتم دارن خفه میشن بستونه دیگه

    • بدون نام

      همشون آتو دارن از هم و همشون دنبال قدرت ....بيچاره مردم و كشور

    • بدون نام

      درود به شرف تاجگردوم

    • Jam

      مقصر اصلی رئیس قبلی مجلس (لاریجانی) است که تاجگردون رو نوچه خودش کرد و فرصتهای زیادی را بخصوص در زمینه رانتخواری و زمینه های دیگه برایش فراهم کرد.

    • ellll,

      تاچگردون ، _یعنی ایران، ،یعنی نابغه ای ازجنوب،

    • بدون نام

      جالب اینجاست که همه از هم آتو داند و سکوت کردن ! این یعنی نظام پذیرفته که اگه بدانی و سکوت کنی درامانی !!! یعنی شاهد یه خیانت ، جنایت و یا فساد بودی ، درمقام مسئول ، باید ساکت باشی .

    • بدون نام

      خب فک و فامیل و ایل و تبار چیکار میکنن جناب تاجگردون؟!!!خوب هستن دیگه الحمدالله؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بینام

        باباچکاربه فک وفامیل دارین همه مسىولین میخورن اگه تاجگردون خورده ولی ب مردم وشهرش خیلی رسیده

    • بدون نام

      درود بر آقای تجگردن واقعا معلوم است شما آدم پاکی هستید ..

    • بدون نام

      واقعا این آدمها که دنبال بهآن تراشی برای کسی دیگر هستند یه عده آدم چرت و پرت هستند

    • اسد

      کابر. سعید..وقتی نمیدانی گچساران کجاست. لطفا سکوت کن. تمام زندگیت از گچساران وامثال گچسارانه.

    • ن ز

      هیچ کس مثل تو نمیشه تاجگردون واقعا بی نظیری

      پاسخ ها

      • بینام

        تاجگردون مردعمله

    • بدون نام

      آقای تاج گردون. اگر مردی حساب زاکانی زا کف دستش بگذار. تا امثال وی درس بگیرند. از چهارمحال و بختیاری هستم. می بینمت

    • خ ج

      ازمن سن وسالی گذشته اتفاقا برخلاف آقای تاجگردون که لرزبان هستند من ترک زبانم تمامی نماینده های ادوارمجلس حوزه گچساران را میشناسم اما شایسته ترازتاجگردون را تا کنون ندیده ام . خ ج

    • گچسارانی

      هرکی روبگی داره دزدی میکنه نمیخاستم چیزی بگم ولی ایرانی جماعت علی باباست،،،تامیتونن بخورن اشکال نداره فقط وفقط هرنماینده اگه داره براخودش میخوره به فکرمردم استانش هم باشه کمکشون بکنه

    • حسن

      آقای تاجکردون اگر نباشد چیزگی مردم نگویند چیزها از اول تو آدم مسئله دار بودی با رای دادن اعتبار نامه بشما خطرناک است چون آدم مسئله دار همیشه مسئله دار است عادت اش را نمیتواند ترک کند بهتر است برکردی کار قبلی ات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج