۱۰۱۲۱۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس بدون عقاب برابر شاهین

مسابقات فوتبالی در داخل کشور از هفته گذشته آغاز شد و این امید را در دل فوتبال‌دوستان زنده کرد که آنها همچنان می‌توانند نمایش تیم‌های مورد علاقه‌شان را در زمین فوتبال شاهد باشند

فرهیختگان: مسابقات فوتبالی در داخل کشور از هفته گذشته آغاز شد و این امید را در دل فوتبال‌دوستان زنده کرد که آنها همچنان می‌توانند نمایش تیم‌های مورد علاقه‌شان را در زمین فوتبال شاهد باشند هرچند در این بین اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در کشور این زمزمه را ایجاد کرده که شاید بار دیگر محدودیت‌های اجتماعی ایجاد شده و این محدودیت‌ها به تعطیلی فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی دارای مجوز نیز منجر شود.

با تمام این اوصاف هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر از امشب با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود تا لیگ برتر یک گام دیگر به انتهای رقابت‌هایش نزدیک‌تر شود و جذابیت‌های بالا و پایین جدول به اوج خود برسد. در روز اول این بازی‌ها نمایندگان شهرهای تبریز، اصفهان و تهران باید از رقیبان خود میزبانی کنند.

تراکتور-صنعت نفت آبادان/ پرشورها دنبال بازگشت به کورس

تیم فوتبال تراکتور شروعی ناامیدکننده در لیگ برتر داشت و در خانه خود موفق نشد از پس تیم نساجی بربیاید و با از دست دادن ۳ امتیاز حساس این بازی از کورس مدعیان بالای جدول جا ماند. البته سرخ‌ها در دیدار مقابل حریف آبادانی مسعود شجاعی را به‌همراه خواهند داشت و البته با اعلام اشکان دژاگه درخصوص بازگشت به تبریز برای ادامه رقابت‌ها، روحیه این تیم هم بالاتر رفته و حالا برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش بیشتری خواهند کرد. درسوی مقابل آبادانی‌ها با ۳ غایب پا به دیدار برابر تراکتور می‌گذارند. زردپوشان صنعت نفت در این بازی بختیار رحمانی و فاخر تهامی را به‌دلیل مصدومیت به‌همراه نخواهند داشت و محمود مطلق‌زاده را هم به‌دلیل چهارکارته بودن در کنار خود نمی‌بینند.

ذوب‌آهن-پیکان/ لوک، خوش‌شانسی می‌آورد؟

تیم ذوب‌آهن در بازی ابتدایی بعد از کرونا در مشهد به میدان رفت و این اولین باری بود که این تیم با هدایت سرمربی جدید خود به زمین بازی رفته بود. البته حضور کوتاه‌مدت لوکا بوناچیچ در تمرینات ذوب باعث نشد این تیم اصفهانی بتواند دست پر از مشهد خارج شود و آنها بازی را به شهرخودرو واگذار کردند.

البته شانس هم با این تیم اصفهانی یار نبود و آنها یک پنالتی را تبدیل به گل نکردند تا به حداقل امتیاز این مسابقه دست پیدا نکنند. اما حالا لوکا با شناختی بیشتر از شاگردانش باید در خانه دربرابر پیکان قعرجدولی که بازی قبلی خود را به پرسپولیس واگذار کرده قرار بگیرد و همه منتظر هستند ببینند این مربی برای ذوبی‌ها خوش‌شانسی می‌آورد یا خیر.

در تیم پیکان هم جلال‌الدین علیمحمدی همچنان با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند و شانس حضور میلاد شیخ‌سلیمانی هم در این بازی خیلی پایین است اما پیکانی‌ها مهران موسوی تاثیرگذار را در این بازی به‌همراه خواهند داشت و امیدوارند بتوانند با امتیاز گرفتن از ذوب‌آهن شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.

پرسپولیس-شاهین/ دست‌نیافتنی‌تر با بال‌های شاهین

پرسپولیسی‌ها در شروع مجدد بازی‌های لیگ موفق شدند پیکان قعرجدولی را با ۳ گل شکست دهند و فاصله ۱۰ امتیازی‌شان را با رقبا حفظ کنند اما از این مساله مهم‌تر ظهور یک بازیکن آماده و گلزن در تیم یحیی بود. مهدی عبدی که یک‌بار در دربی رفت به میدان آمد و یک گل ۳ امتیازی هم به ثمر رساند این‌بار هم به‌عنوان یار تعویضی و به‌جای امیری مصدوم به زمین رفت و با ۲ گل زیبایی که به ثمر رساند توانست پیروزی تیمش را قطعی کند. او که بسیار سرحال و باانگیزه نشان داد به احتمال زیاد برای بازی امشب نظر گلمحمدی را به خودش جلب می‌کند. با توجه به غیبت وحید امیری در این بازی این احتمال می‌رود که یحیی از این بازیکن جوان از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده کند.

غیبت دردسرساز ستاره‌ها

پرسپولیسی‌ها که پیش از فصل محمد انصاری را به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی از دست داده بودند در اولین بازی رسمی‌شان بعد از دوران قرنطینه وحید امیری را هم به‌دلیل کشیدگی کشاله چند هفته‌ای از دست دادند.

این پایان بدشانسی سرخ‌ها نبود و آنها در طول تمریناتی که پشت‌سر گذاشتند با مصدومیت محمد نادری و امید عالیشاه هم مواجه شدند و این خبر اصلا برای پرسپولیسی‌ها خوشایند نیست. هرچند با بازگشت مهدی ترابی به ترکیب سرخ‌ها شاید عدم حضور امید عالیشاه چندان به چشم نیاید اما غیبت نادری باعث می‌شود سرخ‌ها هیچ مدافع چپ تخصصی در اختیار نداشته باشند و دست یحیی برای ارنج تیمش بسته بماند.

با توجه به شرایط موجود به‌نظر می‌رسد که محتمل‌ترین گزینه یحیی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی محسن ربیع‌خواه باشد که در زمان حضور برانکو هم چندمرتبه‌ای در این پست به میدان رفت و اتفاقا عملکرد نسبتا خوبی هم از خود برجای گذاشت.

رادو جانشین عقاب!

شاید شوک‌آورترین خبری که بعد از بازی با پیکان به گوش سرخ‌ها رسید این بود که بیرانوند آخرین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام داده و بعد از این بازیکن آنتورپ به حساب می‌آید و حق حضور در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس را ندارد. البته در این بین پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند تا مدیران آنتورپ را راضی کنند که بهترین گلر فعلی فوتبال ایران تا پایان لیگ برتر بتواند تیمش را همراهی کند اما پیشنهاد عجیب باشگاه بلژیکی باعث شده فعلا مدیران سرخ عقب‌نشینی کنند. ظاهرا این باشگاه به پرسپولیس پیشنهاد داده ۵۰ هزار یورو از دستمزد بیرانوند را بپردازند و از او استفاده کنند که این مبلغ برای صدرنشین لیگ برتری که انواع و اقسام بدهکاری‌های خارجی دارد، سنگین است. با این حساب باید حضور عقاب فعلی قرمزها را در این بازی منتفی دانسته و برای تعیین‌تکلیف این بازیکن همچنان منتظر بمانیم و فعلا شاهد حضور رادوشویچ باانگیزه در قفس توری سرخ‌ها باشیم.

شاهین بالاخره بی‌میشو شد

تیم شاهین که با حضور میشو موفق شده بود امتیازات خوبی در بازی‌های انجام‌شده کسب کند و خودش را از قعر جدول جدا کند، بعد از شیوع ویروس کرونا موفق نشد این مربی را متقاعد کند که به ایران بازگردد و به همین دلیل مهرداد کریمیان را به‌عنوان سرمربی معرفی کرد و البته یم، دستیار کروات را نیز به کادرفنی اضافه کرد. این تیم در بازی هفته گذشته موفق شد یک امتیاز حساس از نفت مسجدسلیمان بگیرد و حالا برای فرار از منطقه خطر نیاز دارد از تهران با امتیاز به بوشهر برگردد. اما آیا واقعا شاهین توان کنترل صدرنشین را دارد یا اینکه بال‌های شاهین برای پرواز دست‌نیافتنی سرخ‌ها وسیله می‌شود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج