۱۰۱۲۳۰۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

آذری: من با جان بازیکنانم بازی نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۶ عضو این تیم با بیان اینکه در تاریخ ششم اسفندماه اعلام کردیم که این لیگ را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کنید، گفت: آیا باید فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند تا ببینیم چه کسی درست می‌گوید؟

ایسنا: سعید آذری در خصوص وضعیت فولاد پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۶ عضو این تیم، اظهار کرد: با توجه به سرعت انتشار کرونا، در تاریخ ششم اسفندماه اعلام کردیم که این لیگ را تعطیل کنید. همچنین طبق محاسباتی که در دنیا صورت گرفته بود، اکنون مجددا ایران و برخی کشورها به پیک دوم نزدیک شده‌اند و در این شرایط ما باید چکار کنیم؟ آیا باید فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند تا ببینیم چه کسی درست می‌گوید؟ آیا راستی‌آزمایی این موضوع با مرگ یک فوتبالیست اتفاق می‌افتد؟

وی افزود: وقتی فولاد بعد از بازی با ماشین‌سازی تست می‌دهد و تست کرونای شش بازیکنش مثبت می‌شود، مشخص است که در تست بعدی نیز تعداد این نفرات ۲ برابر خواهد شد و امروز نیز مشخص شد که ۱۱ بازیکن تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. من با جان بازیکنانم بازی نمی‌کنم، چرا که جان انسان‌ها برایم مهم‌تر از فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد قدرت فنی‌اش را به همه اثبات کرده و فوتبالی که فولاد طی ۲ هفته گذشته به نمایش گذاشته است، نشان دهنده این است که تیم فوق‌العاده‌ای است اما این‌که ریسک کنیم و بدانیم یک نفر ناقل است و او را بازی دهیم، این انسانیت نیست و جنایت است. من آن زمان که تیمم ششم جدول بود، گفتم سلامتی بازیکنان از فوتبال مهمتر است و لیگ را تعطیل کنید، اکنون هم تیم فولاد در رده سوم است، بازهم همین را می‌گویم.

وی بیان کرد: طبق پروتکل باید این تعداد بازیکن را قرنطینه کنیم و طبق همین پروتکل باید بازی‌ تیم‌هایی که بیش از ۵ بازیکن کرونایی دارند، معوقه اعلام شود و بعد از انجام تست‌های لازم اگر این بازیکنان عاری از کرونا بودند، آن وقت سازمان لیگ، تاریخ بازی‌های معوقه این تیم‌ها را اعلام کند.

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در تست کرونای مجدد تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی با نساجی، مشخص شد که ۱۱ بازیکن و ۵ همراه تیم فولاد، به کووید - ۱۹ مبتلا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با بازیکن ناقل جلوی استقلال بازی کردید حالا که از جایگاهتون راضی شدید صداتون دراومد؟ننگ بر شما

    • اکبر منتظری

      یادته گفتن بازیتون بااستقلال باید لغو بشه خوزستان قرمز گفتی نه مشکلی نیست.یادته مصاحبه کردی گفتی کسی بخواد بیمیره قبر داریم اینجا؟حالا بیا جواب بده دیگه زن و بچه مردم بخاطر حفظ صندلی تو گرفتار شدن

    • بدون نام

      آفرین به تو آفرین به آذر جون آفرین

      پاسخ ها

      • ک ح

        آقای آذری خرت از پل گذشت میخواهی دربری که بازیکنانم کرونا گرفتند همه ادارات و کارخانه ها و رستوران ها بازه باید به کرونا عادت کرد می خواستید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنی الان وقت در رفتن نیست و بازی ها باید ادامه پیدا کنه و قهرمان لیگ برتر و جام حذفی معلوم بشه داداش

      • بدون نام

        چرا با اسقلال بازی کردی اون موقع که خوزستان وضیعت قرمز بود شارلاتان بازی را بزارین کنار

    • هوادار فولاد خوزستان

      استقلالیها هنوز دارن میسوزن بابا باختین تمام شد گردن بگیرین

    • بدون نام

      فقط دروغ

    • باورصاد

      آقای آذری گند زدی به خوزستان وفوتبال خوزستان .قبل از بازی بااستقلال تمام بازیکنان وکادرفنی فولاد به کرونا مبتلا شده بودند وکرونا داشتند حالا فهمیدبگی وضعیت قرمزیعنی چه واستقلالی هار به کرونا گرفتارکردید اینهم همان قول معروف سوپرایزتون بود ومشخص شدشما آدم سالمی نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج