۱۰۱۲۳۹۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

سازمان لیگ: تابع سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونا هستیم

سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد تابع سیاست‌های کلان ستاد مبارزه با کروناست و مصوبات این ستاد در مقابله با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

خبرگزاری میزان : طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باتوجه به لزوم تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که طی نامه شماره ۴۰۹۸ مورخ ۹۹/۰۴/۰۲ معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد، مسابقات فوتبال کشور با مجوز این ستاد برگزار شده است.

همچنین مسابقات فوتبال طبق مصوبه ابلاغی تا مرز ابتلا ۲۵ درصد کادر و بازیکنان شاغل به ویروس کرونا در باشگاه‌ها استمرار خواهد داشت.

ضمن اینکه بخش پزشکی فوتبال علاوه بر پیگیری اظهارات بازیکنان و باشگاه‌ها درباره تست کرونا، حسب مورد بازیکنان و عوامل تیم را برای انجام تست تکمیلی به مراکز معتمد موردنظر اعزام نموده و در صورت اظهار خلاف واقع توسط بازیکن و باشگاه و اثبات تخلف باشگاه و شخص مربوطه از ثبت قرارداد و ادامه فعالیت به دلیل تخلف محروم خواهند شد.

بدیهی است سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست‌های کلان ستاد مبارزه با کرونا بوده است و مصوبات مرتبط با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک بام ودو هوا که نمیشه ..ستاد کرونا از یکطرف ملت راباهشدارهاش میکنه تو قوطی از یکطرف مجوز میده سی نفر تو میدون فوتبال توی هم بلولند واینجوری درگیر کرنا بشن. این یعنی چه؟

    • بدون نام

      لعنت به فدراسیون فوتبال و لعنت به کمیسون پزشکی مبارزه با کرونا و لعنت به وزیر ورزش لنگی که باعث به وجود آمدن بیماری بین بازیکنا شده فقط منفعت خودشونو می سنجن و دوست دارن میزشونو از دست ندن آشغالای حکومتی لعنت به این حکومت لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج