۱۰۱۲۳۹۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

رکوردشکنی کرونا؛ لیگ برتر ایران بالاتر از انگلیس!

تعداد کرونایی‌های امروز لیگ برتر ایران از کل تعداد کرونایی‌های لیگ برتر انگلیس بیشتر است!

خبرورزشی: امروز ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۹ به یک‌باره ویروس کرونا به باشگاه‌های لیگ برتر ایران هجوم آورده و ۴ باشگاه استقلال، فولاد، سپاهان و تراکتور اعلام کردند.

طبق اعلام این باشگاه‌ها در باشگاه استقلال ۸ نفر صبح و ۵ نفر بعدازظهر، در باشگاه فولاد ۱۶ نفر، در باشگاه سپاهان ۳ نفر و در باشگاه تراکتور یک نفر از بازیکنان یا کادر تیم کرونا گرفته‌اند. پیش از این هم در باشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سایپا و پیکان هم آمار کرونایی داده شده بود.

آمار وقتی عجیب به نظر می‌رسد که تعداد کرونایی‌های لیگ برتر ایران را با لیگ برتر انگلیس در ۲ ماه اخیر مقایسه می‌کنیم. در همین یک روز ۳۳ نفر در ۴ باشگاه کرونا گرفته‌اند، در حالی که در لیگ برتر انگلیس به طور کلی ۱۹ نفر از بازیکنان و اعضای کادرفنی با مثبت شدن تست‌شان مواجه شده‌اند.

در ۱۱ دور تست‌گیری از روز هفدهم مِی (۲۸ اردیبهشت) تا ۲۹ ژوئن (۹ تیر) تعداد ۱۴۳۰۷ تست در انگلیس گرفته شده و از این بین فقط ۱۹ نفر کرونا مثبت بوده‌اند.

نکته‌ای که در این بین تناقض دارد عدم ارائه مدارک کرونایی‌ها بوده و این تست‌ها اصلاً زیر نظر سازمان لیگ برتر ایران صورت نمی‌گیرد، به همین دلیل نمی‌توانند درباره برگزاری یا لغو مسابقات تصمیم درستی بگیرند. در حالی که اتحادیه لیگ برتر انگلیس کاملاً تمامی تست‌ها را زیر نظر دارد و هر هفته در بیانیه‌ای با جزئیات و اعداد دقیق نتایج را اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • H

      همش دروغه

    • شیش تقلال

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بزدلها از ترس از دست دادن سهمیه وگرنه قهرمان که مشخصه چقدر حقرند

      پاسخ ها

      • محمدی

        اخه پرفسور الان که توجدول سهمیه ندارن.میتونستن قبلا انصراف بدن نظرمن اینه که تیم خودسون رومثل سالهای قبل قهرمان کنن استقلال هم ازلیگ کناربزارن تا خیال هم راحت بشه فوتبال که نیست لجنزاره خوش بحال قورباغه ها....

    • بدون نام

      همشون چرت میگن کرونا کجا بود

      پاسخ ها

      • mamad.69

        جالب نی توی یه روز مثلث تاس همشون کرونا گرفتن؟؟؟اونم دقیقا قبل پرواز تست دادن و فهمیدن کیسه کشا واقعا مردم رو خر فرض کردن

    • بدون نام

      ببین فرهنگ و شعور تو چقدر پایین هستش که انتظار داری تو انگلیس که یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان هست تو فوتبالش امار کرونا بیشتر از ایران باشه ما موندیم یا خودتونو به نفهمی و بی تفاوتی زدین یا از دم عشق تیم حکومتی هستین مگه شما خانواده ندارین که انقدر دوست دارین بچه مردم رو به کشتن بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرف ندارن... اینجا دیگه بحث جون آدمه ولی بازم تعصبی حرف میزنن اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج