۱۰۱۲۴۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فکری: سازمان لیگ باشگاه‌ها را از بلاتکلیفی درآورد

سرمربی نساجی می‌گوید که به بازیکنانش گفته که پس از برد مقابل تراکتور دچار غرور کاذب نشوند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی نساجی می‌گوید که به بازیکنانش گفته که پس از برد مقابل تراکتور دچار غرور کاذب نشوند.

محمود فکری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به نساجی بازگشتم. جای خوشحالی دارد که در حال حاضر با این تیم در لیگ برتر هستیم. جا دارد که به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم و حق این استان است که در لیگ برتر نماینده داشته باشد. بعد از بازی تراکتور تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان روحیه خوبی بعد از برد مقابل تراکتور کسب کردند ولی ما به آن‌ها تذکر دادیم که برای بازی با فولاد غرور کاذب نداشته باشند و خودشان را برای این بازی آماده کنند.

او افزود: نتیجه بازی مهم است ولی چون ما آن‌ها را آماده بازی کردیم می‌دانیم که بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند. امیدواریم بازی خوبی شاهد باشیم و مردم قائم‌شهر و هواداران نساجی از نتیجه خوشحال باشند.

سرمربی نساجی درباره مثبت شدن تست تعدادی از بازیکنان استقلال و فولاد و سرنوشت برگزاری ادامه لیگ گفت: ما در جلسات تمرینی تمام تلاشمان را کردیم که مشکلی برای بازیکن خاصی به وجود نیاید. در مجموع ما تابع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. ما خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم ولی با توجه به اتفاقاتی که رخ داد باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد. در هر صورت اگر قرار است لیگ تعطیل شود، باید کامل تعطیل شود. اگر قرار باشد بازی فردا برگزار نشود، نه ویروس کرونا برطرف می‌شود نه مشکل تیم‌ها. ما فرصت دیگری برای فصل آینده نداریم و تیم‌ها و مربیان باید از بلاتکلیفی در بیایند. اگر قرار باشند یک هفته برگزار شود و یک هفته برگزار نشود، باعث خستگی و مصدومیت بازیکنان می‌شود. امیدوارم سازمان لیگ تصمیمش را بگیرد و همه از بلاتکلیفی دربیایند.

نشست سرمربی نساجی در حالی برگزار شد که به دو باشگاه نساجی و فولاد اعلام شده بود که از هتل‌هایشان خارج نشوند. البته این موضوع همچنان برای فولادی‌ها اجرا شده و به نشست خبری نیامده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکلیف لیگ تا1400معلومه.
      شماها سرکارید بدادر.

      پاسخ ها

      • محمد

        فعلا که لیگ بوی خون میده .وزیر وفدراسیون فکرمیکنن که اگه بازیها ادامه پیداکنه وتیم سوگلی قهرمان بشه همه چی حله درحالیکه این جام ازسوپرجام های اهدایی هم کثیف تره چون اغشته با سلامتی وجان بازیکنان هست حتی خود پرسپولیسیهاکه فعلا بخاطر جام ازسلامتی خود وخانواده هاشون هم گذشتن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج