۱۰۱۲۴۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ویسی: خوشحالم گل اول را خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم در زمین حریف، گل اول را خوردیم اما برگشتیم و با ۴ گل حریف را شکست دادیم.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: یک بازی سنگین و پر استرس را پشت سر گذاشتیم؛ هم برای ما و هم برای ذوب‌آهن. وضعیت دو تیم در جدول خوب نبود و تلاش کردیم که روی نقاط ضعف کار کنیم تا خط دفاعی ما بدون ترس بازی کند. خوشحالم در زمین حریف گل اول را خوردیم اما برگشتیم و با ۴ گل حریف را شکست دادیم.

وی گفت:‌ بچه ها بسیار تلاش کردند، زحمت کشیدند و توانستیم ذوب آهن قدرتمند را با ۴گل شکست بدهیم. مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست؛ همانطور که جایگاه پیکان این نیست. امیدوارم در بازی های آینده، هم ما و هم ذوب آهن، روند بهتری داشته باشیم.

ویسی در مورد اینکه آیا پیکان با این برد از بحران خارج شد، اظهار داشت: صددرصد، تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بچه‌ها از نظر روحی رشد کنند و به خودباوری برسنند. به آن‌ها ایمان داشتم. بارها گفتم تیم ما تیمی بسیار خوبی است. مطمئنا همانطور که باخت‌ها را فراموش می‌کردیم و مغموم نمی‌شدیم، با یک برد هم فکر نمی‌کنیم همه چیز تمام شده و به بازی آینده فکر می‌کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد در اصفهان ۴ گل به ذوب‌آهن بزنند، گفت: چهار گل را فکر نمی‌کردیم اما وجود و تلاش بچه‌ها را در تمرین دیدم. بعد از باخت به پرسپولیس، بچه‌ها خوب برگشتند و توانستند به خودباوری برسند. می‌دانستیم برنده می‌شویم اما نه با چهار گل.

وی در مورد پرتاب اوت نادر محمدی بازیکن پیکان که منجر به گل اول این تیم شد، اظهار داشت: او دو سه سال است در این تیم است اما بازی نکرده است. او در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و واقعا برنامه ریزی کرده بودیم برای این موضوع. تمام بازیکنانمان را روی تیر یک فرستادیم که فکر کنند پرتاب اوت او تا آنجا نمی‌رسد. یکی از سرزنان ما به تیر دو رفت و آن اتفاق افتاد. از نظر فنی هم خوب بازی کرد و از او راضی هستم.

ویسی در مورد استفاده از بازیکنان جوان مانند آرش قادری گفت: طبق ‌آنالیزی که داشتیم مجبور شدیم این کار را انجام بدهیم. آرش هم نیمه اول خوب بود. چون می‌خواستیم یکی از تعویض‌هایمان در برگه ثبت نشود او را بین دو نیمه تعویض کردیم. ولی در مجموع جوانان خیلی خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و بیشتر از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج