۱۰۱۲۵۲۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

اسکوچیچ، طارمی را فدای سردار می‌کند؟

اسکوچیچ برای انتخاب مهاجم هدف تیم باید تصمیم تازه‌ای بگیرد و برای این پست در سیستم ۱-۳-۲-۴ از آماده‌ترین بازیکن‌ها استفاده کند.

خبرورزشی: آماده‌ترین فوتبالیست این روز‌های ایران کسی نیست جز مهدی طارمی که در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا بیش از ۱۰ گل را در لیگ پرتغال به ثمر رسانده است. مهاجمی که پنالتی گرفتن‌هایش در پرتغال زبانزد شده و تیم‌های بزرگ این لیگ را وادار کرده برای جذب او با هم رقابت کنند. آمادگی طارمی خبر بسیار خوبی برای فوتبال ایران است که برای صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی کارش گره خورده و نیاز به پیروزی برابر تمامی حریفانش در این مرحله دارد.

بردن در هر بازی یعنی گل زدن و این وظیفه‌ای است که طارمی می‌تواند آن را برعهده گیرد و منجی ایران برای صعود به جام جهانی شود. کاری که رضا قوچان‌نژاد پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برابر قطر و کره کرد و با ۲ گل ۳ امتیازی که زد، ما را به جام جهانی برزیل برد و حالا یک نفر باید این کار را برابر عراق و بحرین تکرار کند.

نگاهی به سیستم بازی ریوآوه بیندازید. این تیم در بیشتر بازی‌ها با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان می‌رود و طارمی در نوک خط حمله بازی می‌کند. طارمی در پرتغال نشان داده مهاجم هدف کارآمدی است و هرچه به دروازه حریفان نزدیک‌تر می‌شود، خطرناک‌تر است. در تیم ملی هم انتظار داریم با سرمربیگری اسکوچیچ شاهد بازی با همین سیستم ۱-۳-۲-۴ باشیم. اسکوچیچ در فولاد و صنعت نفت از همین سیستم استفاده می‌کرد و باید گفت کروات‌ها به این سبک از بازی علاقه زیادی دارند. سیستمی که به طارمی کمک می‌کند مشابه بازی‌هایش در ریوآوه را به نمایش گذارد و اگر با همین آمادگی این روز‌ها در پرتغال برای تیم ملی هم بازی کند خیال ما بابت صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها راحت می‌شود.

طارمی در پرتغال می‌درخشد و بدون شک یکی از مهره‌های اصلی تیم اسکوچیچ در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی است، اما در تیم ملی طارمی را بیشتر در پست وینگر دیدیم و خیلی به کناره‌های زمین نزدیک می‌شود و دوری از محوطه جریمه یعنی سخت‌تر شدن پنالتی گرفتن که طارمی در آن تبحر دارد. در تیم ملی اولویت بازی در خط حمله سردار آزمون بوده و بعد از او هم تازه نوبت به کریم انصاری‌فرد می‌رسد و طارمی گرچه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، اما اجازه بازی در نوک خط حمله را ندارد.

مهدی نشان داده فوروارد هدف قابلی است ولی ویلموتس هم مثل کی‌روش سردار را به او ترجیح داد. اسکوچیچ برای انتخاب مهاجم هدف تیم باید تصمیم تازه‌ای بگیرد و برای این پست در سیستم ۱-۳-۲-۴ از آماده‌ترین بازیکن‌ها استفاده کند و اگر بخواهد مثل ویلموتس به همان ترکیب قبلی بازی دهد، شاید مجبور شویم با جام جهانی خداحافظی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کی باشی که نظر بدی احمق جون لیگ درپیتی پرتقال کجا لیگ تمام تاکتیک و قدرتی روسیه کجا انسان باید خیلی بی عقل باشه که طارمی رو به سردار ۳۰ میلیون دلاری ترجیه بده دیگه بد جور رو اعصاب مردم هستین خب برو بالا پشت بامتون داد بزن بگو که من عاشق پیروزی منطقه ۲۲ هستم

    • متین

      کیفیت بازی سردار از طارمی بهتره
      گرچه هردوتاشون هم در سطح بازی کردن تو لیگای معتبر خارجی نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیفیت کاوه رضایی هم از سردار بیشتره هم از طارمی

    • حقوق بشر دروغه

      اگه قراره با همین بازیکن های پر ادعا و بی معنی بریم جام جهانی ، همون بهتر که نریم . چرا تیم ملی باید دستوری باشه و لیست از بالا داده بشه . بگردید دنبال استعدادهای بی ادعا که الحمدولله به وفور داریم .

    • بدون نام

      من میگم سرداربهترازطارمیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردایک ریال براتیم ملی بازی نمیکنه علی قربانی بهتره

      • بدون نام

        سردابخاطرپدرش بازی مکنه توتیم ملی چکارکرده سال قبل اینقدرمهاجم داریم

    • کدخدا

      اصن خجالت نمیکشین از الان دارین حاشیه درست میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج