جاباما
۱۰۱۲۵۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هاروی واینستاین به پرداخت غرامت محکوم شد

به قربانیان آزار و اذیت و تجاوز جنسی «هاروی واینستاین» به عنوان بخشی از دادرسی طبقاتی که با کمک دادستان کل نیویورک انجام شده ۱۸ میلیون و ۸۷۵ هزار دلار تعلق گرفت.

فارس نوشت: به قربانیان آزار و اذیت و تجاوز جنسی «هاروی واینستاین» به عنوان بخشی از دادرسی طبقاتی که با کمک دادستان کل نیویورک انجام شده ۱۸ میلیون و ۸۷۵ هزار دلار تعلق گرفت.

هاروی واینستاین غول تهیه کنندگی هالیوود که در زندان به سر می برد، به پرداخت جریمه حدود ۱۹ میلیون دلاری بابت تجاوزهایش محکوم شد.

هیچ یک از شاکیان موجود در این حکم بخشی از محاکمه جنایی واینستاین در نیویورک نبودند، که نشان از سطح گستره تجاوزها و تعداد بالای قربانیان و شاکیان این تهیه کننده هالیوودی دارد.

این حکم در حالی صورت می گیرد که واینستاین در حال گذراندن ۲۳ سال محکومیت خود در زندان نیویورک است. در دادگاه نیویورک فقط شش زن توانستند شهادت دهند، و این در حالیست که بیش از ۱۰۰ زن واینستاین را به آزار و اذیت جنسی و تجاوز متهم کرده اند.

در صورت تأیید پرداخت توسط دادگاه، به موجب این حکم، صندوق تسویه حساب قربانیان ایجاد خواهد شد که به همه زنانی که تحت آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی «هاروی واینستاین» قرار گرفته اند، تحت شرایط خاص ، می توانند به صورت محرمانه مطالبه خسارت کنند.

دادستان کل نیویورک افزود: من برای همیشه سخنان و ماجرای آنها را در دل خود نگاه خواهم داشت و هرگز دست از مبارزه برای احقاق حق تک تک افراد برنخواهم داشت تا بتوانند بدون آزار و اذیت کار کنند.

دفتر دادستان کل نیویورک پرونده شکایت ۳۸ صفحه ای را در فوریه ۲۰۱۸ تشکیل داد که نتیجه تحقیقاتی چهار ماهه بود که فرهنگ یک محیط کار خصمانه و مملو از ارعاب در شرکت واینستاین را به تفصیل شرح می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج