جاباما
۱۰۱۲۶۰۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده گرگان به ظریف: ژست موفقیت نگیرید

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: چرا مشکل گازی ایران و ترکمنستان تاکنون حل نشده است.

خبرگزاری فارس: رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: به عنوان فرزند گلستان باید بگویم که ۵ ماه است که مرز ایران و ترکمنستان تعطیل است و علیرغم پیگیری‌ها و با وجود اینکه حدود ۳۵ درصد مردم گلستان سنی و ترکمن هستند نمی‌توانند ارتباط اقتصادی و تجاری خوبی با ترکمن‌ها برقرار کنند با این وجود اقدامی از سوی وزارتخانه امور خارجه در راستای برقراری روابط دیپلماسی انجام نشده است، آنگاه شما از صادرات می‌گویید این صادرات کجاست.

وی با بیان اینکه استان گلستان کشاورز‌خیز و دومین استان کشور در پرورش مرغ است، افزود: استان گلستان به ترکمنستان صادرات مرغ ندارد این در حالی است که باید پرسید چرا مشکل گازی ایران و ترکمنستان تاکنون حل نشده است در حالی که یکی از مشکلات ما در رابطه با ترکمنستان بحث گازی است.

سنگدوینی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما به تسهیل‌گری شرایط اشاره کردید اما این تسهیل‌گری کجاست، اگر تسهیل‌گر بودید مردم استان گلستان در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برند، همچنین در کریدور شمال - جنوب استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هیچ صادرات و وارداتی با کشورهای اوراسیا صورت نمی‌پذیرد لذا خواهش می‌کنم ژست موفقیت نگیرید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ببینید سردار سلیمانی چه کرد و مانند سردار سلیمانی‌ها باشید که این مملکت را با همه مشکلات از دست داعش ملعون نجات دادند، گفت: به عنوان فرزند کشاورز از شما خواهش می‌کنم بحث اوراسیا و مسیر ترکمنستان و کریدور شمال به جنوب را باز کنید چرا که ما مرز هوایی، زمینی و ریلی داریم، هزینه راننده‌ها در ترکمنستان دو برابر شده است لذا خواهش می‌کنم به فکر مردم باشید و این مسیر را باز کنید.

وی تصریح کرد: آقای ظریف اعلام کرد که سیاست‌هایشان همیشه موفقیت آمیز است و دائما ژست موفقیت را می‌گیرند اما در مسیری که طی کردند منفعلانه بودند چرا که ارتباط تجاری و اقتصادی در صادرات کشور به ویژه استان گلستان تعطیل شده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      احسنت آقای سنگدوینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدومشون راست میگن که.این بگه..همشون به فکر خودشون هستن..

    • بدون نام

      اقای نماینده گلستان مگرخبرنداری ازچه تاریخی این ویروس اغازشده وهمه کشورهای همسایه مرزهایش بستنددیگه چه انتظاری بایدازوزیرخارجه داشته باشیدوازنظرگازازدوات نهم ودهم بپرسیدچه افتضاحی کرد

    • بدون نام

      ظریف در حد وزیر خارجه، خیلی عالی کار کرده، اشتباه نکنید! ایشون، سازنده سیاست نظام نیست!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج