جاباما
۱۰۱۲۷۳۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نگهبان باغ وحش زوریخ، قربانی حمله ببر شد

مقامات شهر زوریخ در سوئیس از کشته شدن یک نگهبان ۵۵ ساله باغ وحش این شهر توسط یکی از ببرهای سیبریایی آن خبر دادند.

ایسنا: مقامات شهر زوریخ در سوئیس از کشته شدن یک نگهبان ۵۵ ساله باغ وحش این شهر توسط یکی از ببرهای سیبریایی آن خبر دادند.

روز گذشته (یکشنبه) کمی پس از ساعت یک بعدازظهر بازدیدکنندگان باغ وحش زوریخ که شاهد حمله یک ببر سیبریایی به نگهبان زنی بودند که وارد قفس این گربه‌سان بزرگ شده بود، کارکنان باغ وحش را برای کمک به نگهبان خبر کردند.

کارکنان باغ وحش موفق شدند با فریب دادن ببر سیبریایی مهاجم که «ایرینا» نام دارد، او را از قفس و همکار حادثه دیده خود دور کرده و سپس امدادگران عملیات احیای نگهبان زخمی را آغاز کردند.

سخنگوی پلیس زوریخ با بیان اینکه متاسفانه امدادگران دیر به صحنه رسیده و نگهبان حادثه دیده، جان خود را در این حمله از دست داده، اظهار داشت: تحقیقات در ارتباط با این حادثه از جمله چرایی این موضوع که نگهبان در زمان حضور ببر داخل قفس رفته آغاز شده است.

این ببر سیبریایی به نام «ایرینا» در سال ۲۰۱۵ میلادی در باغ وحش شهر «ادنسه» دانمارک متولد و یک سال بعد به باغ وحش زوریخ منتقل شد. به گفته کارکنان باغ وحش، رفتار این ببر همیشه عادی و طبیعی بوده است.

مدیر باغ وحش زوریخ با ابراز تأسف و تسلیت خود به خانواده نگهبان کشته شده در این حادثه اظهار داشت که خدمات مشاوره برای کارکنان و بازدیدکنندگان باغ وحش که شاهد این حادثه بوده‌اند، صورت گرفته است.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، باغ وحش زوریخ که به تازگی پس از رفع محدودیت‌های قرنطینه‌ای شیوع کرونا بازگشایی شده بود، روز یکشنبه تعطیل باقی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج