۱۰۱۲۷۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سپاهان در انتظار پاسخ تست کرونای سایپایی‌ها

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید، اعلام جواب تست کرونای اعضای تیم فوتبال سایپا قبل از بازی حق طبیعی این تیم است.

ورزش سه: سرپرست باشگاه سپاهان می گوید، اعلام جواب تست کرونای اعضای تیم فوتبال سایپا قبل از بازی حق طبیعی این تیم است.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان امروز در جمع خبرنگاران گفتگویی داشت و در بخشی از صحبت‌هایش به نگرانی‌ای که در اردوی تیم و در میان بازیکنان تیم به دلیل مصاف با سایپا وجود دارد، اشاره کرد.

طی روز گذشته و امروز در شرایطی طبق اعلام و تایید پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری، ۱۱ نفر از ۶۱ عضو تیم فوتبال استقلال به صورت قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، که بازی پیشین این تیم مقابل سایپا برگزار شده و از ساعت ۲۱ امشب سپاهان باید به مصاف شاگردان صادقی برود.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در فاصله ۲ ساعت مانده به آغاز دیدار این تیم برابر سایپا در گفتگویی با "ورزش سه" اینطور از نگرانی در اردوی طلایی پوشان حرف می زند:« با توجه به اینکه آقای غفوری اعلام کرده به ویروس کرونا مبتلا شده و چند بازیکن دیگر این تیم نیز به این بیماری مبتلا شده اند، نگرانی زیادی در میان بازیکن تیم وجود دارد.»

او سپس ادامه داد:« ما از روز اول که مسئولان و مقامات کشور تصمیم به ادامه مسابقات لیگ گرفتند، از دستوراتی که داده شده، تمکین کردیم و تمام پروتکل های بهداشتی را برای سلامتی خودمان و تیم‌های دیگر همانطور که در دیدار برابر گل گهر در نقش جهان و اصفهان مشاهده کردید، رعایت کردیم؛ حالا انتظار داریم با توجه به مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان استقلال، جواب تست بازیکنان سایپا پیش از سوت آغاز بازی اعلام شود، که فکر نمی کنیم انتظار زیاد باشد و برای سلامتی لیگ و بازیکنان هر دو تیم ضرورت دارد.»

رضا فتاحی در پایان با تعریف از تشکیلات باشگاه سایپا گفت:« البته ما می دانیم که باشگاه سایپا، باشگاهی است که خودشان به این مسائل اهمیت زیادی می‌دهند. ما قصد بی احترامی به باشگاه حریف را به هیچ وجه نداریم ولی با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، آگاه شدن از جواب تست ها را حق طبیعی خودمان می‌دانیم.»

گفتنی است تیم فوتبال سایپا روز گذشته و پس از مثبت شدن تست استقلالی ها، بار دیگر تست کرونا داد ولی جواب این تست هنوز اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج