۱۰۱۲۸۷۱
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سرنوشت کخ و حجازی پیش روی مجیدی

فرهاد مجیدی اگر می‌خواهد در استقلال بماند حتماً باید نتیجه بگیرد به خصوص در ۲ مصاف فوق‌العاده مهم با سپاهان در لیگ و جام حذفی.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی اگر می‌خواهد در استقلال بماند حتماً باید نتیجه بگیرد به خصوص در ۲ مصاف فوق‌العاده مهم با سپاهان در لیگ و جام حذفی.

هفته سوم لیگ ۸۶ بود که هیئت مدیره استقلال به علی فتح‌الله زاده فشار آورد ناصر حجازی را برکنار کند. فتح‌الله زاده البته تا جایی که زور داشت از حجازی حمایت کرد، اما در نهایت فقط توانست تا هفته سیزدهم دوام بیاورد. حجازی خودش روی سکو‌ها رفت و بعد هم برای اینکه احترامش حفظ شود وقتی فیروز کریمی آمد، مدیرفنی شد. از همان مدلی که علی پروین در موردش گفته بود ...!

در تاریخ استقلال خیلی وقت‌ها بوده که مدیران از مربیان حمایت کرده‌اند، ولی خود عوامل دیگری باعث رفتن، استعفا یا برکناری شخص سرمربی شده‌اند. در دو مقطع مختلف شاهد بودیم که واعظ‌آشتیانی (شاید به خاطر قلعه‌نویی) پشت مرفاوی ایستاد و فتح‌الله زاده پشت مظلومی. حالا کاری نداریم که این دو مربی نتیجه‌ای که باید را نگرفتند، اما حداقل ۵، ۶ مورد هست که سرمربیان حمایت نشدند و مدیران هم تحت تأثیر «حیا کن، رها کن‌ها» آن‌ها را برکنار کردند. مثلاً کخ یا حجازی یا در یک مقطع منصوریان.

قبلاً هم نوشتیم که فرهاد مجیدی اگر می‌خواهد در استقلال بماند حتماً باید نتیجه بگیرد به خصوص در ۲ مصاف فوق‌العاده مهم با سپاهان در لیگ و جام حذفی. حتی همین بازیکنانی که امروز در فضای مجازی از فرهاد حمایت می‌کنند اگر مجیدی آن دو بازی را ببازد پا پس می‌کشند، چون تاریخ ثابت کرده که فوتبالیست به منافع خودش فکر می‌کند نه تیم و مربی! شما همین الان پرسپولیس را نگاه کنید.

هر مدیری که آمده بازیکنان اعتصاب کرده‌اند و یا پست مشترک گذاشته‌اند که فلانی بی‌کفایت است و باید برود. حالا چرا؟ چون طرف پول نداده یا دیر داده و یا درصدی که قول داده بود را به هر دلیلی پرداخت نکرده است. همین امروز اگر استقلالی‌ترین مدیر تاریخ هم مدیرعامل پرسپولیس شود، ولی پول بازیکنان را بدهد، همه عاشقش می‌شوند. این مسئله به پرسپولیس و استقلال هم ربطی ندارد و همه جای فوتبال ما که پرداخت‌ها دیر و زود می‌شود، وجود دارد. بازیکن هم اول نگاه می‌کند به میزان دریافتی‌اش و بعد اگر خوب بود بازی می‌کند.

اینکه بازیکنان استقلال از مجیدی حمایت می‌کنند فی‌نفسه خیلی خوب است، ولی به شرطی که این حمایت همراه با بازی‌های خوب و کسب نتیجه در مستطیل سبز باشد. قدیم‌ها معلمان می‌گفتند بهترین هدیه روز معلم این است که شما دانش‌آموزان درس‌تان را خوب بخوانید. در فوتبال و استقلال هم بهترین هدیه و حمایت از مجیدی این است که بازیکنان در مستطیل سبز همانی باشند که باید وگرنه با حمایت اینستاگرامی از سرمربی هیچ تیمی به ساحل خوشبختی نرسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      فقط مانده ام در کار تست کرونا که مثبت یا منفی شدن آن، دست خود شخص است و باتوجه به منافع، تغییر می کند!!! 12بازیکن کرونا دارند؟؟؟؟؟؟ البته بعد گفته شد از 61نفر، با این حال مگه غیر اینه استقلال واسه... حاضر نشد؟؟؟ بنویسم، طرفداران استقلال، ناراحت میشن اما حقیقت را خودتان می دانید.

      پاسخ ها

      • مهرداد آبادانی

        معجزه بزرگ

        سعید رمضانی دیشب : نتایج کرونای ۱۳ بازیکن و کادر فنی مثبت شده

        سعید رمضانی امشب : نتایج کرونای ۸ بازیکن و یک نفر از کادر فنی مثبت شده

        آری معجزه اتفاق افتاده و ۴ کرونایی کیسه که دیروز ازشون تست گرفته شده و تستشون مثبت اعلام شده بود ۲۴ ساعته سالم شده اند و دیگر کرونا ندارند!!

      • بدون نام

        با اعضای کادر فنی که کرونا گرفتن میشن سیزده نفر ولی بازیکنا ده تاشون کرونا گرفتن

    • بدون نام

      13 نفر جمع کسانی بودکه کارت واجازه درنیمکت موقع بازی کردن تیم ندارن ام‌اس تمرین میان‌دوره‌ای تیم انجام میدن ولی این 8نفروچندتاازکادرفنی کسانی هستند که کارت دارن ودربازیهای رسمی درنیمکت تیم حضور دارن معجزه نیست ازاعضای یک تیم خبرندارم لطفا اظهار نظر نکنید

    • لاجوردی پوش

      لنگ جماعت همه را به کیش خویش پندارد.چون فکر میکنه همه دروغ میگن الا از جنس خودشون....معلوم میشه که چند نفر کرونا گرفتن.واقعا جای تاسفه که فکر مبکنند باشگاه استقلال به دروغ گفته که تیم استقلال چند بازیکن کرونایی داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج