۱۰۱۲۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش جالب زیدان به کمک داوران به رئال

سرمربی تیم رئال مادرید از اینکه پیروزی‌های متوالی تیمش را به تصمیمات جانبدارانه داوران نسبت می‌دهند به شدت ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم رئال مادرید از اینکه پیروزی‌های متوالی تیمش را به تصمیمات جانبدارانه داوران نسبت می‌دهند به شدت ابراز نارضایتی کرد.

زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی یک بر صفر روز گذشته (یکشنبه) تیمش در خانه بیلبائو که در آن یک پنالتی بحث‌برانگیز دیگر به سود تیم مادریدی اعلام شد، به موضوع بهره‌مندی شاگردانش از اشتباهات داوری برای کسب پیروزی واکنش نشان داد. رئال مادرید از زمانی که لالیگا پس از وقفه سه ماه به خاطر شیوع کرونا زا سر گرفته شده در چند مورد از تصمیمات داوری نفع برده است که آخرین آن اعلام یک پنالتی به سود این تیم در سن‌مامس بود.

زیدان اما بردهای تیمش را حاصل تلاش بازیکنانش می‌داند نه لطف داوران. او گفت: خسته شدم بس که شنیدیم ما به لطف داوران بازی‌های‌مان را می‌بریم. انگار قرار نیست این بحث‌ها تمام شود. بازیکنان من لایق احترام هستد. به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم که ذهن‌مان را از رسیدن به هدفی که داریم منحرف کند.

زیدان که تیمش با این پیروزی حاشیه امنیت ۴ امتیازی خود در صدر جدول را در فاصله ۴ هفته به پایان لیگ حفظ کرد، درباره شانس قهرمانی شاگردان خود هم گفت: تا زمانی که رسماً قهرمان نشده باشیم، اجازه نداریم هیچ مسابقه‌ای را شل بگیریم یا به جام فکر کنیم. بردمان مقابل بیلبائو یک نتیجه مهم بود که با سختکوشی و جنگندگی حاصل شد.

با اینکه راموس تنها گل بازی را زد، در میان مدافعان این اِدر میلیتائو بود که مورد تحسین زیدان قرار گرفت. سرمربی فرانسوی ادامه داد میلیتائو عالی بازی کرد. درست است که او این فصل زیاد بازی نکرده اما من از او راضی‌ام. تمام بازیکنان ما وقتی که زمان رفتن‌شان به میدان شده، آماده بوده‌اند. من قدرت تیمم را بیش از هر چیزی دوست دارم. تیم ما دارد انسجام و تعادلش را هنگم لو دادن توپ هم نشان کی‌دهد. ما در حملات‌مان کمی جای پیشرفت داریم اما قدرت دفاعی‌مان قابل توجه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • H

      با کمک داوران جلو افتادید پنالتی که مقابل بیلبائو گرفته شد پنالتی نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج