۱۰۱۳۰۲۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

قاچاقچی مواد مخدر به دام افتاد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۲ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر با همکاری مشترک پلیس فرودگاه مشهد و شیراز خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۲ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر با همکاری مشترک پلیس فرودگاه مشهد و شیراز خبر داد.

سردار "حسن مهری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مشهد در ادامه روند شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار شدند که قصد توزیع مواد مخدر در شهر شیراز را داشت.

وی افزود: برابر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس فرودگاه مشهد و هماهنگی با پلیس فرودگاه شیراز برای انجام عملیات مشترک، اکیپی از ماموران مجرب و زبده پلیس فرودگاه پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، فرد مورد نظر دستگیر و در بازجویی مشخص شد متهم صاحب یک دستگاه خودروی سواری است که برای عدم حساسیت دیگران و امنیت بیشتر در پارکینگ عمومی در شیراز آن را پارک کرده است.

سردار مهری تصریح کرد: پس از مشخص شدن پارکینگ عمومی و شناسایی خودرو، طی بازرسی دقیق از آن ۲۲ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار پیچیده در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده قضائی تشکیل و همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهری در خاتمه با قدردانی از همگرایی خوب بین پلیس فرودگاه های کشور در مقابله با ناهنجاری ها گفت: افراد فرصت طلب و قانون شکنان بدانند با هوشیاری، دقت نظر و برخورد قاطعانه پلیس فرودگاه های کشور هیچ فرد خلافکاری فرصت انجام اعمال تبهکارانه در فرودگاه های کشور را نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      27 کیلو تریاک را برای مصرف خودش می خواسته به کسی قاچاقچی می گویند که لاقل 10 تن تریاک جابجا کنه یا مثلا سه هزار میلیارد تومان دزدی کرده باشد لطفا تریاکاش را بدهید واز طرف من از این انسان شریف طبیعی کش معذرت خواهی کنید

    • احد سراه

      طوری گفتند قاچاقچی بزرگ من فکرکردم دو سه تن حداقل مورفین هرویین گرفتند 22کیلو دوکیلو برمیدارند تومرز واسه خودشون که اکثرا میکشند بقیشو هم جریمه دولت

    • بدون نام

      یه چیزی میگیرن و آزادش میکنن فردا باز همان آش و همان کاسه ...خدا رحمتت کند خلخالی کجایی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج