۱۰۱۳۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کرج

فرماندار کرج جزئیات محدودیت‌های کرونایی در این کلان‌شهر را اعلام کرد و گفت: صنوف و مراکز پرخطر نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

خبرگزاری مهر: فرماندار کرج جزئیات محدودیت‌های کرونایی در این کلان‌شهر را اعلام کرد و گفت: صنوف و مراکز پرخطر نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

غفور قاسم پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل است.

وی اضافه کرد: فعالیت مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

فرماندار کرج افزود: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیش تر اطلاع رسانی شده است.

قاسم پور گفت: اجرای قوانین و پروتکل‌ها برای همه یکسان است، لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

فرماندار کرج گفت: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمردیم و صدای فرماندار و استاندار البرز را شنیدیم .بعداز کورونا گرانی کمر شکن در این شهر را چه کنیم . میوه فروشها و مرغ فروشهای بی انصاف .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج