۱۰۱۳۳۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مشکل بزرگ برای لیگ برتر فوتبال ایران

لغو دیدارهای لیگ برتر به علت شیوع کرونا، مشکل بزرگی مانند به پایان نرسیدن لیگ تا اواخر شهریور را تشدید کرده که می‌تواند برنامه‌های فصل جاری و آینده فوتبال ایران را به هم بریزد.

ایسنا: لیگ برتر شروع نشده به مشکل خورد و استقلال و فولاد به علت شیوع گسترده کرونا در میان کادر فنی و بازیکنان، نتوانستند مقابل رقبای خود به میدان بروند. سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید بازی این دو تیم با رقبایشان ۳ بر صفر نیست چرا که تعداد نفرات مبتلا به کرونا در این دو تیم بیش از حد مجاز و ۲۵ درصد اعلام شده در پروتکل بهداشتی لیگ برتر است.

تایید این موضوع از سوی مقام رسمی سازمان لیگ، بررسی پرونده بازی در کمیته انضباطی را متوقف می کند و در این صورت بازی ها باید در زمان دیگری برگزار شوند تا با تکمیل جدول مسابقات، فصل جاری نیز به پایان برسد اما در حال حاضر هم جدول برگزاری بازی ها با فشردگی بالایی دنبال می شود و از الان هشدار برای سازمان لیگ به صدا در آمده است؟

* قرنطینه دو هفته‌ای استقلال و فولاد

تایید ابتلای اعضای دو تیم استقلال و فولاد به ویروس کرونا، به معنای قرنطینه دو هفته‌ای بازیکنان و سایر عوامل این تیم برای جلوگیری از شیوع کرونا است. در واقع این دو تیم بعد از دو هفته استراحت، نیازمند مدت زمان دیگری هستند تا با برگزاری تمرینات خود به مرز آمادگی جسمانی لازم برای برگزاری مسابقه برسند که قطعا این موضوع کمتر از یک هفته نخواهد بود.

با احتساب دو هفته تعطیلی و یک هفته استراحت، استقلال و فولاد ادامه بازی‌های لیگ در تیر و همینطور چندین روز در مرداد را از دست می‌دهند که این اتفاق یک بحران بزرگ برای سازمان لیگ به شمار می‌رود چرا که در این صورت سازمان لیگ قادر به اتمام فصل جاری نخواهد بود و چندین اما و اگر مختلف برای اهالی فوتبال به وجود می آید.

* غیبت استقلال و فولاد در ۴ هفته از لیگ برتر

نگاهی به جدول بازی های لیگ نوزدهم نشان می دهد این دو تیم در سه هفته آینده چهار بازی مختلف را در پیش رو دارند که به علت شیوع کرونا، نمی توانند به میدان بروند. استقلال با تیم های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی و سپاهان و همچنین فولاد با نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر بازی دارند که با غیبت حتمی در این بازی ها در سرنوشت سایر تیم ها هم تاثیر می گذارند و چه بسا در روند تعیین قهرمان و همینطور تیم های سقوط کننده به دست پایین‌تر نقش مهمی ایفا کنند.

تا ابتدای مرداد، استقلال و فولاد نمی توانند در ۵ بازی خود به میدان بروند و قطعا سه هفته باقی مانده از این ماه برای برگزاری هشت دیدار کافی نیست چرا که بعد از آن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تدارکاتی تیم ملی آغاز می شود.

اگر در ادامه لیگ مشکل دیگری هم برای هیچ تیمی ایجاد نشود، به پایان رساندن فصل جاری تا پایان مرداد امری محال به نظر می رسد و باید دید لیگ برتر ایران به چه سمت و سویی می رود. این اتفاق می تواند روی تقویم فصل جاری و ادامه دار شدن آن تا مهر ۹۹ و همین‌طور به تعویق افتادن شروع فصل آینده نیز منجر شود. در کنار این موضوع بازی های جام حذفی را هم باید در نظر گرفت که حتی یک دیدار از مرحله یک چهارم نهایی آن باقی مانده و استقلال و سپاهان باید در این مسابقه هم به مصاف هم بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لغوبشه بهتره تابچه های مردم بمیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ اتفاقی نمیفته نگران نباشین.
        فقط سعی کنین پوکر قهرمانی سرورتونو رو نگاه کنین و لذت ببرین

      • مجید

        بخاطر لنگی حاضرند تمام فوتبال ایران نابود کنن

      • سامی

        پرستارو کارمندو راننده ها وکارگرا بچه های مردم نیستن فقط بچه سوسولای فوتبالی انسانن آیا؟؟؟،

    • بدون نام

      بیچاره زنوزی چقدر هشدار داد ولی کو گوش شنوا

    • پرویز

      در این کشور مثل ابخوردن مرده را زنده و زنده را مرده اعلام می کنند با توجه به سوابق دروغگوی مسئولین کشور بعید نیست که تست بازیکنان این دو تیم مهندسی شده باشد . مصدومان استقلال و ضعف کادر فنی و سرمربی بیسواد همه دست به دست هم داده تا یک مهندسی تمیز با کمک دکتر ولایتی ابوالمشاغل و رییس هیات مدیره بیمارستان مسیح دانشوری صورت بگیرد

    • بدون نام

      واقعا فکر کردین راست راستکی قهرمانین .... بابا اینارو بهتون صدقه داده بابامسعودتون داده

    • حسام زاخار

      من قسم میخورم اگه اسدقلال دو بازی اخیر رو میبرد و پرسپولیس امتیاز از دست میداد ب هرچی میپرستم هیچ کدوم از این حرفا پیش نمیومد و هیشکی کرونا نمیگرفت. جمع کنین بساط هوچی گری رو ی روز وزیر ی روز کرونا جماعت کیسه ما دنبال پنج میشیم پوری ک قبل از کرونا تثبیتش کردیم. وااای ب مولا من جا طرفدارا کیسه بودم فوتبال نمیدیدم تا پنج سال

    • بدون نام

      برو بچه پررو با حمایت بابا مسعودتون 4تا پنج تا جام بیشرفی وبی اخلاقی بهتون دادن زاستی اگه شما بابا مسعود رو نداشتید معلوم نبود الان کجای ته جدول بودید؟

    • H

      برو گم شو پس دیگر مردم که کرونا گرفتن فوتبالیست بودند
      یا خون فوتبالیست ها که فصلی میلیارد به جیب میزنند از رفتگران و کارگران و کارمندان بانک رنگی تره
      بگو نیمت گند زده و بهانی بیخودی نیار

    • H

      از سوزش خودشون به کرونا زدند

    • لنگیون

      اومدیم و تو هفته های اینده چن تیم دیگه کرونا گرفتن ،اون موقع قضیه چی میشه؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج