۱۰۱۳۴۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«در هوشمند» ۱۵میلیونی هم از راه رسید!

در سال‌های اخیر اکثر دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند سازی شده‌اند، حتی تجهیزات خانگی به فناوری‌های هوشمند مجهز شده‌اند. حال شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه هوشمند سازی، اولین در هوشمند خود را با نام Xiaobai Wisdom Gate H۱ به نمایش گذاشته و این محصول را برای تامین بودجه ساخت در وب‌سایت خود قرار داده است.

شهر سخت افزار: در سال‌های اخیر اکثر دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند سازی شده‌اند، حتی تجهیزات خانگی به فناوری‌های هوشمند مجهز شده‌اند. حال شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه هوشمند سازی، اولین در هوشمند خود را با نام Xiaobai Wisdom Gate H۱ به نمایش گذاشته و این محصول را برای تامین بودجه ساخت در وب‌سایت خود قرار داده است.

روز گذشته شرکت شیائومی جدیدترین دستگاه قهوه ساز کپسولی هوشمند خود را با اسم Mijia Capsule Coffee Machine در وب‌سایت چینی خود برای جمع آوری بودجه ساخت قرار داد. تنها یک روز پس از معرفی دستگاه قهوه ساز جدید شیائومی، شاهد معرفی در هوشمند این شرکت با نام Xiaobai Wisdom Gate H۱ هستیم.

قیمت این در هوشمند در طرح تامین بودجه ۳۹۹۹ یوآن برابر با ۵۷۰ دلار است، اما قیمت نهایی آن برای عرضه به بازار ۴۹۹۹ یوآن برابر با ۷۱۳ دلار خواهد بود. این در هوشمند در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه اول برای تامین انرژی باید به برق ساختمان متصل شود، اما نسخه دوم آن با قیمت ۴۳۹۹ یوآن (۶۲۷ دلار) به باتری داخلی مجهز شده است.

«در هوشمند» ۱۵میلیونی هم از راه رسید!

شیائومی این در هوشمند را با دریافت هزینه 1040 یوآن (148 دلار) برای خریدارانش نصب می‌کند. ارتفاع در هوشمند شیائومی 2050 میلی‌متر و عرض آن 960 میلی‌متر است. لولا این در به شکلی طراحی شده که طور هم‌زمان از هر دو طرف قابل باز کردن است. در هوشمند Xiaobai Wisdom Gate H1 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و برای حفظ کیفیت ساخت فرآیند ریخته گری پیچیده‌ای را طی کرده است.

ضخامت این در هوشمند 95 میلی‌متر است و وزن آن حدود 85 کیلو گرم است. فضای داخلی این در با رشته‌های فولادی لانه زنبوری پر شده است و این در هوشمند را در برابر سارقین مقاوم کرده است. در قسمت بیرون این در یک دوربین هوشمند با قابلیت دید در شب و تشخیص چهره قرا داده شده است. در قسمت داخلی این در یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی از نوع IPS قرار دارد که تصاویر دوربین و اطلاعات مربوط به در هوشمند را نمایش می‌دهد.

برای باز کردن این در هوشمند علاوه بر کلیدهای فیزیکی، می‌توانید از سنسور اثر انگشت با دقت 99.7 درصد استفاده کنید. به گفته شیائومی تولید این در 15 ماه زمان برده و تا به امروز 300000 آزمایش مختلف را پشت سر گذاشته است؛ همچنین برای تولید و طراحی این محصول 28 پتنت به ثبت رسیده است. این در هوشمند مانند سایر محصولات هوشمند شرکت شیائومی توسط برنامه Mi Home قابل کنترل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج