جاباما
۱۰۱۳۴۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آمار تولید ماده ضدعفونی در شرکت‌های فناوری

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تولید ۵۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی به صورت روزانه توسط ۳۰ شرکت فناور این شهرک در راستای مبارزه با کرونا خبرداد.

خبرگزاری مهر: رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تولید ۵۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی به صورت روزانه توسط ۳۰ شرکت فناور این شهرک در راستای مبارزه با کرونا خبرداد.

جعفر قیصری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به صورت مجازی در سالن همایش وزارت علوم برگزار شد اعلام کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان ۵۴۰ شرکت دانش بنیان است که حدود ۷ هزار نفر در این شرکت ها فعال هستند و حدود ۸۰ الی ۸۵ درصد این افراد فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک بالا هستند.

آمار تولید ماده ضدعفونی در شرکت‌های فناوری

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ نفر دارای مدرک Ph.d تخصصی هستند و در زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، ۱۵ شرکت ما در زمینه محصولاتی مشابه محصولاتی که در ایام کرونا مورد نیاز بود فعالیت می کردند که با اوج گیری کرونا ۳۰ شرکت فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در زمینه مبارزه کرونا فعال شدند. تولید ۳۰ شرکت فناور مذکور در یک روز ۵۲ هزار لیتر ضد عفونی، ۱۹ هزار ماسک نانو، ۱۵۰ هزار ماسک سه لایه، ۷۲ دستگاه تجهیز است.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: از مجموعه شرکت های فعال در زمینه مقابله با کرونا، ۶ شرکت در زمینه تجهیزات بیمارستانی و تنفسی، ۴ شرکت ماسک نانوی بیمارسانی، ۱۰ شرکت مواد ضدعفونی کننده، یک شرکت خط تولید ماسک، ۴ شرکت سامانه های برخط و خدمات، ۴ شرکت دستگاه های ضدعفونی کننده و یک شرکت دوبین غیرتماسی تب سنج فعال است.

وی ادامه داد: این تجربه نشان می دهد که برای عبور از بحران ها باید در حوزه دانش بنیان ها سرمایه گذاری کرده و به جوانان اعتماد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج