جاباما
۱۰۱۳۸۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دانشگر: هر بلایی خواستند سر استقلال آوردند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من به جرات می‌توانم بگویم در این فصل استقلال بهترین‌ بازی‌ها را از خود به نمایش گذاشته و در تمام بازی‌های بزرگ موفق عمل کرده است اما هر بلایی خواستند سر استقلال آوردند.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من به جرات می‌توانم بگویم در این فصل استقلال بهترین‌ بازی‌ها را از خود به نمایش گذاشته و در تمام بازی‌های بزرگ موفق عمل کرده است اما هر بلایی خواستند سر استقلال آوردند.

«محمد دانشگر» که به ویروس کرونا مبتلا شده است، هم‌اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. وی در مصاحبه با خبرنگار حرف‌های جالبی را به زبان آورد.

دوران کرونایی چطور سپری می‌شود؟

در خانه قرنطینه هستم و اگر راستش را بخواهید باید بگویم این دوران سخت و صد البته ناراحت کننده است.

شرایط جسمانی‌ات چطور است؟

نسبت به روزهای گذشته بهتر هستم. روزهای اول شرایط خوبی نداشتم اما حالا شرایط جسمانی‌ام به مراتب بهتر شده است.

منشا این ویروس کجا بود؟

منظورتان را متوجه نشدم.

یعنی چطور به ویروس کرونا مبتلا شدی؟

اینکه کجا و چطور به این ویروس مبتلا شدم از آن بی‌خبر هستم اما بعد از بازی با سایپا تب و لرز شدیدی کردم و اصلا شرایط خوبی نداشتم. این وضعیت نه تنها برای من بلکه برای خیلی از بازیکنان وجود داشت و باعث شد تا در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری تست‌های کرونا را پشت سر بگذاریم و از جواب آن با خبر هستید.

حتما از شایعه‌هایی که درباره علت مبتلا شدن استقلالی‌ها به ویروس کرونا مطرح شده است، باخبر هستی..

نه.

واقعا؟

حقیقت را می‌گویم. من ۲ هفته است گوشی لمسی ندارم و با یک گوشی ساده کار می‌کنم و از همه چیز بی‌خبر هستم. حالا این شایعاتی که مطرح شده است، چیست؟

فلافل خوردن استقلالی‌ها در اهواز و یا حضور در مهمانی‌ مهدی قایدی؟

در اهواز فلافل که نخوردیم و مهدی قایدی میهمانی نگرفته بود که بخواهیم در آن حضور داشته باشیم. واقعا این حرف‌ها خنده‌دار و در عین حال تاسف برانگیز است. هر کسی دلش بخواهد شایعه‌ای را به راه می‌اندازد و هیچ‌کس نیست جلوی آنها را بگیرد. هواداران استقلال نباید این شایعات بی‌اساس را باور کنند.

در ابتدا گفته می‌شد استقلالی‌ها کرونا ندارند و این بازی را به راه ‌انداخته‌اند که در لیگ برتر شرکت نکنند.

چرا نباید در لیگ برتر شرکت کنیم؟ آنهایی که این مطالب و حرف‌ها را بیان کردند، وجدان ندارند و دیدید که جواب آزمایشات درست بود و همه تایید کردند که بازیکنان استقلال کرونا دارند. مگر ما خانواده نداریم که بخواهیم این جو را به‌راه بیندازیم، از روزی که کرونا گرفته‌ام بارها خانواده‌ام تماس گرفتند و نگران وضیعت من بودند. ناراحتی آنها برای همه ما از هر چیز دیگری مهم‌تر است.متاسفانه با افرادی که این شایعات را مطرح می‌کنند کوچک‌ترین برخوردی صورت نمی‌گیرد. در گذشته اگر کسی شایعه و حرفی بدون سند و مدرک بر زبان می‌آورد برخورد می‌شد اما حالا شرایط به گونه‌ای شده است که هرکس به خود اجازه می‌دهد هر آنچه می‌خواهد بگوید. اگر با افرادی که باید نام آنها را دروغگو و حاشیه‌پرداز نامید، برخورد شود دیگر کسی به خودش اجازه نخواهد داد چنین حرف‌هایی را بزنند.

استقلال نتایج خوبی نگرفته بود و بازیکنان مصدوم زیادی داشت و وقفه در بازی‌های این تیم باعث می‌شد تا فرصت برای ریکاوری داشته باشید.

چه ارتباطی دارد؟ من به جرات می‌توانم بگویم در این فصل استقلال بهترین‌ نمایش‌ها را از خود نشان داده و در تمام بازی‌های بزرگ موفق عمل کرده است، در این فصل هر بلایی خواستند سر استقلال آوردند و اتفاقی نبود که برای استقلال نیافتد. شاید شانس کمی برای قهرمانی داشته باشیم اما فوتبال با اتفاقات عجیب و غریب آن جذاب شده است و دلیل نداشت که بخواهیم عقب بکشیم.

رفتن (آندره‌آ) استراماچونی از استقلال چقدر به این تیم لطمه زد؟

استقلال پس از چند فصل پر حاشیه به ثبات نسبی رسیده بود که می‌توانست به موفقیت این تیم کمک کند و حتی به صدر جدول هم رسیدیم اما دوباره حاشیه شکل گرفت که به تیم لطمه زد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که استقلال با فرهاد مجیدی نتایج خوبی گرفت. ما موفق شدیم الریان قطر را با نتیجه عالی شکست دهیم که مطمئن هستم بیشتر تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانستند این کار را انجام دهند. الریان به استقلال باخت اما هفته بعد توانست الدحیل را ببرد.

از شرایط خودت در این فصل رضایت داشتی؟

خب وقتی با استقلال، نتوانستم به آنچه می‌خواهم برسم نباید از شرایط خودم رضایت داشته باشم اما هر وقت در ترکیب استقلال به میدان رفتم تمام تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق ایران و ایرانی

      از ماست که بر ماست . کیسه کشا زمین و زمان را مقصر میدونن غیر از خودشون . کرم از درخته . مجیدی از ترس باخت به پارس جنوبی این بازی را راه انداخت ولی من میگم فقط خدا

    • سید امیرعلی فلاحزاده

      72میلیارد دادن استراماچونی بعد میگی هر بلایی خواشتن سر استقلال آوردن

    • بدون نام

      چه بلایی چه کشکی چه پشمی تیم استقلال داخل زمین 5 تا گل بزنه ببین کسی جرات داره نتیجه رو عوض کنه وقتی خودتان گشاد ضعیف هستید چرا بقیه مقصرند

    • بدون نام

      ببین برای نباختن به حریف هادست به چه کارهایی میزنن چطورشد یهویی همه روگرفت به جرات میتونم بگم ترس باخت ده تامصدوم ومحروم دارنداین بازی رودرست کردن انها هم برسن خدا بزرگ مگه مصدوم های قبل کرونا رسیدن به ناحق مجدد مصدوم نشدن

    • بدون نام

      این عوضی کرونا داره اونوقت اینجور بلبل زبونی میکنه شرم کنید خودتونید

    • بدون نام

      زیباترین بازیها چند امتیاز جمع کردید بازی زیبا چند امتیازداره

    • بدون نام

      یکی از عوامل حاشیه تو تیم همین بازیکن هست

    • مهدی سیستانی

      آقای دانشگرنمی دانیدکجاکروناگرفتین خودبیمارستانی که شماتست دادین چندتاکرونایی داخل بستری هستن تخت خالی نداردممکن هست ازآنجاگرفته باشین

    • صالح

      آقای دانشگر مهمانی ۵۰ نفره باقائدی خوش گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مینا مینابی ازمیناب

      آقای دانشگرضعف تکنیکی داری قدرت حمل توپت ضعیف است سرپایین بازی میکنی تک پا هستی یعنی با پای چپت حتی نمیتونی پاس پتج متری بدی فیزیک بدنیت خشکه یفنی فاقد انعطاف لازم هستش اصطللحا میگن بدن تیرآهنی و.... امیدوارم انتقاد این حقیررا بپذیری . مینا ازمیناب

    • بدون نام

      یالانچینین باجیسینا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی‌ادب

    • بهداد

      سوراخی تو نباید بگی چه چیزی به نمایش گذاشته کیسه نتیجه نگرفتن شما جلو نوجوانان‌ سایپا کاملا مشخص کرده که یه مشت مدعی بدردنخور بیش نیستید ،با اون هوادارای متوهمتون ،کاش یه مرجعی بود اعلام میکرد تو این چهار سال این چهارتا تیم هرکدوم چقدر خرج کردن مطمئنا گاوآهن مکانیکی تبریز اوله کیسه تهران دومه

    • واقعیت!

      اگه راست میگی از این تیم پربلا برو به یه تیم کم بلا!!خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج