۱۰۱۳۸۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کوزین، سرمربی جدید شهرخودرو؟

به احتمال فراوان به صورت کامل سرآسیایی از مجموعه شهر خودرو جدا خواهد شد و دستیار ایتالیایی او در قامت سرمربی کارش را ادامه خواهد داد.

ورزش سه: به احتمال فراوان به صورت کامل سرآسیایی از مجموعه شهر خودرو جدا خواهد شد و دستیار ایتالیایی او در قامت سرمربی کارش را ادامه خواهد داد.

ساعتی قبل خبر استعفای سرمربی جوان شهرخودرو در خبرگزاری‌ها منتشر شد؛ گویا گلایه‌مندی اصلی او از تغییرات ایجاد شده در چارت مدیریتی شهر خودرو است و به همین دلیل امروز در جمع بازیکنان، خداحافظی خود را رسماً انجام داده و گفته که استعفای خود را نیز تقدیم فرهاد حمیداوی مالک-مدیرعامل این تیم کرده است.

کوزین، سرمربی جدید شهرخودرو؟

اما گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش این تصمیم از سوی حمیداوی با توجه به نتایج خوب شهر خودرو بسیار زیاد است اما گویا تصمیم سرمربی جوان شهر خودرو قطعی است و او دیگر نمی‌خواهد در این مجموعه کار خود را دنبال کند و حتی در قامت سرپرست هم دیگر حاضر نخواهد شد چرا که مهدی جباری به عنوان سرپرست و مدیر این تیم معرفی شده است.

اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری شهر خودرو در ادامه لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا، استفان کوزین دستیار ایتالیایی سرآسیایی است که در آسیا نیز به عنوان سرمربی این تیم به دلایل مدارک معتبر مربیگری معرفی شده بود؛ با این اوصاف باید جدایی کامل سرآسیایی آن‌هم بعد از 7 سال را از مجموعه پدیده (شهر خودرو) قطعی دانست. او از ابتدای تاسیس این تیم در چارت مدیریتی و اجرایی تیم مشهدی قرار داشت و پس از جدایی گل محمدی در قامت سرمربی نیز حاضر شد.

با توجه به دیدار پیش‌روی شهر خودرو برابر سایپا و حضور این تیم در کورس رقابت برای سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی لیگ، به احتمال فراوان تا ساعتی دیگر، کوزین به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو معرفی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج