۱۰۱۳۹۰۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

تنها راه مقابله با ویروس کووید-۱۹ از زبان پزشکیان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم تنها راه مقابله با کرونا را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیشگیری منطقه‌ای و قرنطینه کامل بیماران مبتلا شده را تنها راه مقابله با کرونا دانست و اظهار داشت: اگر یک ماه با تمام قدرت در مقابل کرونا مقاوت کنیم، ویروس کووید-۱۹ کاملا کنترل می‌شود در غیر این صورت دائماً باید منتظر پیک‌های بعدی و شاهد فلج شدن اقتصاد کشور باشیم.

وی، با اشاره به افزایش آمار فوتی‌های ناشی از کرونا، گفت: سیاستی که از ابتدا برای مقابله با کرونا در پیش گرفتیم کنارآمدن با شرایط بود نه مقابله و پیشگیری؛ بنابر این اگر از روز اول همانند کشورهای چین و کره جنوبی با اعمال محدودیت در قم و شهرهای شناسایی شده جلوی انتشار ویروس را می‌گرفتیم، این بیماری به صورت گسترده در سطح کشور پخش نمی‌شد. حتی بعد از پخش شدن ویروس هم باید به صورت پیشگیری منطقه‌ای عمل می‌کردیم، البته این نظر بنده بوده و نظرهای متفاوتی وجود دارد، به عنوان مثال آمریکا و انگستان به دنبال همه‌گیری ویروس هستند.

تنها راه مقابله با ویروس کووید-۱۹ از زبان پزشکیان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه افزود: معتقدم اگر یک ماه با تمام قدرت در مقابل شیوع ویروس کرونا با قرنطینه کامل بیماران و تحت نظر قرار دادن افراد مشکوک و در معرض بیماری مقاومت می‌کردیم، می‌توانستیم جلوی شیوع گسترده این بیماری را گرفته و پس اتمام دوره بیماری و بهبود مبتلایان، به کنترل مرزها و ترددها می‌‌پرداختیم.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی برای جلوگیری از افزایش موارد ابتلا به کرونا و کنترل شرایط چه اقدامی باید صورت بگیرد؟ افزود: در حال حاضر هم باید برگردیم به همان سیاست جدی برای کنترل منطقه‌ای و قرنطینه افراد مبتلا و تحت نظر قرار دادن افرادی که با مبتلایان در ارتباط بودن، تا به شرایط مطلوبی برسیم.

پزشکیان عنوان کرد: اگر یک ماه با تمام قدرت در مقابل کرونا مقاوت کنیم، ویروس کوید-19 کاملا کنترل می‌شود در غیر این صورت دائماً باید منتظر پیک‌های بعدی و شاهد فلج شدن اقتصاد کشور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر عرزه داشتن مملکت این نمیشد

    • سایه

      الان هم دیر نشده دولت باید همین کار و انجام بده از مناطقی که وضعیت هشدار و قرمز دارن شروع کنه .جلوی این روند گرفته نشه باید روزانه شاهد فوت 500 نفر باشیم

    • بدون نام

      یک کلام از ماااااااادر عروس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      نماینده تبریز اگر می تونه زن و بچه خودش را در خانه نگه داره به مدت ماه می تواند چنین اظهار نظر های متفکرانه ای را هم بکند مثل اینکه از کره دیگه اومدن نمی دانند در دنیا چه می گذرد کشور سالهاست که تحریم اقتصادی است نمی شود مثل کره و چین عمل کرد. و بزرگترین عامل این بدبختی هم مختلسین محترم هستند راستی این اختلاس گرها این همه پول از کجا پیدا میکنند و برمی دارند به رئیس جمهور و وزراش هم یاد بدن که پولها رو پیدا کنن.

    • بدون نام

      احسنت کار درست همین بود ولی اجرا نشد .همین حالا هم دیر نشده و باید قبل از مدارس ویروس را از چرخش بین افراد خارج کنیم تا هوا گرم است ولی در پاییز با همین روال صد در صد آمار مرگ و میر بشدت بالا میره .دست بجنبانید و فکری اساسی کنید این راه اشتباه است چون جوانها و کودکان هم الان در خطر مرگ قرار گرفتند

    • بدون نام

      این آقا هم کلا شوته. چین و کره جنوبی رو مثال میزنه بدون اینکه در نظر بگیره اونا کشورهایی هستن با اقتصاد بسیار قوی و فاقد هر نوع تحریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج