جاباما
۱۰۱۳۹۷۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

قابلیت جدید اینستاگرام در بخش کامنت

از زمانی که فیسبوک توانست اینستاگرام را در اختیار بگیرد، سرعت توسعه این شبکه اجتماعی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرد.

سخت افزار: از زمانی که فیسبوک توانست اینستاگرام را در اختیار بگیرد، سرعت توسعه این شبکه اجتماعی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرد. از آن زمان تاکنون این برنامه ویژگی‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است. با این حال هنوز قابلیت‌های زیادی وجود دارند که می‌توان به آن اضافه کرد. جدیدترین قابلیتی که انتشار آن آغاز شده، امکان پین کردن کامنت ها در اینستاگرام است. اولین بار تست این قابلیت در ماه می آغاز شد و حالا برای همگان در دسترس قرار گرفته است.

پین کردن کامنت ها در اینستاگرام راهی برای مقابله با نظرات نامناسب

فیسبوک این ویژگی را به منظور کنترل بهتر کاربران بر روی بخش نظرات پیج‌های خود در نظر گرفته است. خصوصا برای آن دسته از کاربران که تعداد فالوئرهای بسیار زیادی دارند و زیر هر پست، کامنت‌های فراوانی دریافت می‌کنند. طبیعتا محتوای همه کامنت‎ها یکسان نیست و ترکیبی از نظرات منفی و مثبت است. نظرات منفی با صحبت‌های تند و گاها ناسزا و نظرات مثبت که می‌توانند برای دیگر کاربران مفید واقع شوند.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند نظرات را بهتر از گذشته مدیریت کنند. در آزمایشات اولیه، این ویژگی همزمان با ابزاری برای حذف نظرات غیر اخلاقی مورد آزمایش قرار گرفت که این ابزار فقط به مدت دو ماه عمر کرد. برای پین کردن یک کامنت می‌توانید یک لمس با مکث (یا سوایپ به سمت چپ) بر روی کامنت مورد نظر داشته باشید و از بالا آیکون سنجاق را انتخاب کنید.

قابلیت جدید اینستاگرام در بخش کامنت

در حال حاضر کاربران می‌توانند تا 3 کامنت را پین کنند که بالاتر از دیگر نظرات به نمایش گذاشته شود. در سال‌های اخیر، اینستاگرام تلاش‌های زیادی برای مبارزه با رفتارهای غیر اخلاقی در این شبکه اجتماعی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار انجام داده است. همین باعث شده تا خصوصا بخش نظرات صفحه‌ها وضعیت بسیار بهتری پیدا کنند.

در حال حاضر فیسبوک از هوش مصنوعی برای مسدودسازی خودکار نظرات زشت استفاده می‌کند و از ابزاری بر پایه همین فناوری به منظور هشدار به کاربران پیش از ارسال یک کامنت با محتوای غیر اخلاقی یا کپشن‌های نامناسب استفاده می‌کند. پین کردن کامنت ها در اینستاگرام خصوصا برای سلبریتی‌ها، صفحات تجاری، تولیدکنندگان محبوب محتوا به منظور مدیریت بهتر صفحه‌های خود قطعا می‌تواند مفید واقع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فیلتر کردن محکوم به شکست است هر کاری که با تلگرام میشود صد برابر آن در اینساگرام است

    • بدون نام

      این اینستاگرام باید فیلتر شه...بجای اینکه اینستاگرام رو فیلتر کنن زدن تلگرام رو فیلتر کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم تلگرام به دلیل مسایل امنیتی فیلتر شد. وگرنه اینستاگرام منبع اشاعه فحشا و ضد اخلاق است که خیلی وقت پیش باید فیلتر میشد.

      • بدون نام

        چشم عباس اقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج