۱۰۱۴۰۵۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

احتمال مرخصی مجدد زندانیان به خاطر کرونا

دادستان تهران گفت: شرایطی اخیرا فراهم شد که زمینه مرخصی زندانیان باز هم فراهم شود و با توجه با اجرای قانون کاهش حب همکاران ما در تکاپو هستند زمینه خروج تعدادی از زندانیان را فراهم کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: دادستان تهران گفت: شرایطی اخیرا فراهم شد که زمینه مرخصی زندانیان باز هم فراهم شود و با توجه با اجرای قانون کاهش حب همکاران ما در تکاپو هستند زمینه خروج تعدادی از زندانیان را فراهم کنند.

القاصی مهر دادستان تهران در جلسه اضطراری ستاد کرونای تهران در وزارت بهداشت اظهار کرد: ستاد کرونای تهران از وزنه قوی کارشناسی برخوردار است و با اقدامات به موقع و حساسیت نسبت به بخش های مختلف و ایجاد هماهنگی خوب عمل کردند و اقدامات ستاد کرونای تهران قابل تقدیر است.

او ادامه داد: وضعیت تهران نسبت به سایر استان ها از نظر بافت و میزان جمعیت کاملا متفاوت است و شهر تهران محل رجوع به وزارتخانه ها محسوب می شود و بایستی در اقدامات پیشگیرانه تهران را متفاوت و متمایز دید و نسخه ای که برای تهران پیچیده می شود باید خاص استان باشد.

مصوبات ستاد کرونا تهران اجرایی می شد، موفق تر بودیم

القاصی مهر گفت: درخواست داریم تر تیبی اتخاد شود تا مصوبات ستاد کرونا تهران مورد تایید ستاد کرونا کشوری قرار گیرد و اگر مصوبات کرونا تهران در ابتدای شیوع شیوه اپیدمی اجرایی می شد شاید موفقیت بیشتری داشتیم و دوستان گلایه داشتند که مصوبات ستاد کرونا تهران خیلی مورد توجه ستاد ملی قرار نگرفته است.

دادستان تهران گفت: همه دنیا با کرونا در گیر هستند واز طرفی ما فعالیت های روزمره را تا مدتی می‌توان به تعویق بیندازیم چرا که مردم در زیر فشارهای اقتصادی و گرانی هستیم و منتاسفانه با وضع آشفته بازار این نگرانی وجود دارد با موج شدید کرونا مواجه باشیم و پیشنهاد داریم ضمانت اجرایی پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم، در بسیاری از موارد الزام اجرایی پروتکل ها وجود ندارد و در مجموعه دستگاه قضایی ما آماده نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا تهران هستیم.

مرخصی مجدد زندانیان و اجرای قانون کاهش حبس با شیوع کرونا

او با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در زندان ها گفت: در زندان ها اقدامات خوبی در رعایت مسائل بهداشتی انجام شد باید توجه داشت که زندان ها به دلیل جمعیت قابل توجه محل شیوع کرونا محسوب می شود اما با اقداماتی مانند دستورات رئیس قوه قضائیه خطرات به حداقل رسید و مقرر شد تا حد امکان زمینه خروج زندانیان فراهم شود و جمعیت زیادی از زندانیان به مرخصی رفتند و زمان آن تا حدی قابل تمدید است.

دادستان تهران ادامه داد: شرایطی اخیرا فراهم شد که زمینه مرخصی زندانیان باز هم فراهم شود و با توجه با قانون کاهش حبس که لازم الاجرا شد، همکاران ما در تکاپو هستند زمینه خروج تعدادی از زندانیان را فراهم کنند و کمترین آسیب را شاهد باشیم و نیازمند حمایت در تامین اقلام بهداشتی هستیم و در زندان ها توان تامین اقلام بهداشتی و نیروهای درمانی مستقر تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راجوخان هندی

      همین و کم داشتیم،سرقت مسلحانه زورگیری قتل آدم ربایی شرارت،مواد مخدر،تجاوز به عنف و......،همین جوری شماها موندید،وای بحالی که یکدفعه کلی خلافکار و ...... از زندان بیان بیرون.......!!!!!!!!

    • بدون نام

      بازهم خلاف کارها پخش میشن درشهرها سرقت پشت سرقت

    • بدون نام

      دزد ها را به جزیره ای تبعید کنید واینا به جامعه نفرستید امنیت نداریم از نون شب واجبتره

    • حمید ح

      هر موقع مرخصی دادید بلاخص دزداشون دزدی تو مملکت زیاد شده مثل دفعه قبلتون،،،

    • بدون نام

      شما که همیشه میپرید وسط از همه بدترین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج