جاباما
۱۰۱۴۱۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستور رهبری به روحانی که امروز اجرایی شد

روحانی گفت: در این دولت تلاش می‌کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

خبرآنلاین: روحانی گفت: در این دولت تلاش می‌کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم آغاز بهره برداری از طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و اصفهان در خصوص استان سیستان و بلوچستان هم شاهد یک تحول بسیار خوبی هستیم، گفت: این استان دارای گاز و راه آهن است که باید توسعه پیدا کند. در این دولت تلاش می‌کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

وی ادامه داد: مسئله افتتاح بافت بلوچ برای ما اهمیت داشت و سالها بود که به دلایل حوادث سال ۸۸ بخش بزرگی از این کارخانه تعطیل بود و من خدمت مردم سیستان و بلوچستان عرض می کنم در اولین سفری که به سیستان و بلوچستان آمدم، ضمن نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند، به من فرمودند که شما کاری کنید که بافت بلوچ فعال شود که هم به دلیل علاقه ایشان به استان سیستان و بلوچستان دارند بود و هم به دلیل دورانی که ایشان در آن استان در رژیم گذشته تبعید بودند و خیلی مایل بودند که این بافت بلوچ فعال و افتتاح شود و امروز دستور ایشان اجرایی و عملیاتی شد و انشالله نیمه بافندگی این طرح هم در این دولت تکمیل و افتتاح خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج