۱۰۱۴۱۶۲
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

۲۵درصد کرونایی‌های استقلال و فولاد تایید شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که براساس جلسه برگزار شده در هفته گذشته، پاسخ مثبت تست بیش از ۲۵ درصد تیم های استقلال و فولاد تایید شده است.

ورزش سه: مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با رادیو تهران گفت: از زمانی که ما در بخش بازگشایی تلاش‌های زیادی کردیم، سعی کردیم مشکلات کرونا رصد کنیم و تاثیرات آن برای تنظیم پروتکل‌های بهداشتی را بررسی نماییم؛ این مسائل نیاز به جلسات فراوانی داشت که واقعا وزارت بهداشت کمک بسیاری به ورزش کرد و هم با مسائل اجرایی و هم مسائل علمی-کارشناسی به مرحله بازگشایی رسیدیم. در حال حاضر اما شرایط متفاوت شده است و ما با افزایش کرونا به شکل وسیعی مواجه شده‌ایم البته که شهر به شهر و استان به استان این افزایش تفاوت دارد لذا تصمیمات و سیاست‌ها بر مبنای همان بروز و ظهور کرونا تفاوت می‌کند.

وی افزود: ما باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم نیاز ما چه است؛ همانطور که می‌دانید وزارت بهداشت سخت‌گیری‌های خود را بیشتر کرده است و از طریق وزارت کشور برای یازده استان اختیارات ویژه رفته و حتی برخی فرمانداران تفویض گرفته‌اند که شرایط را ویژه اعلام کنند حتی تا تعطیلی برخی فعالیت های اقتصادی نیز پیش رفته‌اند؛ ما هنوز تا الان تغییری مصوب نداریم و اگر تا هفته آینده تغییری مصوب داشته باشیم، قطعا اعلام خواهیم کرد.

خلیلیان درباره شرایط لیگ برتر و دو تیم استقلال و فولاد نیز توضیح داد: در این‌که به طور کاملی برخی از باشگاه‌ها همکاری لازم را انجام ندادند، شکی نیست اما این نامه‌ای که رونوشت آن در فضای مجازی منتشر شده است و من در آن جلسه حضور داشتم، بدین معنا نیست که قبلا ۲۵ درصد نبوده بلکه قبلا تست‌ها بالای ۲۵ درصد زیرنظر آزمایشگاه معتبر کشوری مثبت شده اما وقتی دو بار تست یک بازیکن منفی می‌شود، یعنی این فرد آماده ادامه فعالیت است و در تعداد کرونایی‌ها نمی‌گنجد لذا بازی بعدی را استقلال باید بازی کند .بنابر تست ها ۴ بازیکن دیگر در لیست کرونایی‌ها نیستند.

او درباره سرنوشت دیدار استقلال با پارس جنوبی گفت: نتایج بازی‌ها را سازمان لیگ اعلام می‌کند اما به لحاظ علمی هر تیم ۲۵ درصد و یا بیشتر، تعداد بازیکنان و کادر آن مثبت شوند، باید به قرنطینه بروند و دیگر بازیکنان سالم باید بازی کنند؛ یک پروتکل فوق تخصصی‌تر است و طبق اطلاعی که در جلسات به ما داده‌اند، هم فولاد و هم استقلال ۲۵ درصد کرونایی‌هایشان در بازی قبلی تایید شده و بازی آن‌ها باید معوق شود. مگر آن‌که به لحاظ کاری سازمان لیگ تصمیمی داشته باشد که در حیطه من نیست.

۲۵درصد کرونایی‌های استقلال و فولاد تایید شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تست مجدد درباره ناقل بودن بازیکنان نیز افزود: در بحث ناقل بودن، پس از 24 تا 48 ساعت از تست اول، تست می‌گیرند که ظاهرا دو بار تاکنون تست گرفته اند که هر دو منفی بوده است؛ البته که تست بازیکنان و اعضای کادرفنی فولاد هنوز براساس گزارشات واصله نیامده است. لذا ارزیابی نهایی تا زمانی که از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منعکس شود و زیر نظر کارشناسان ما بررسی نشود، مشخص نیست.

مهرزاد خلیلیان درباره برگزاری جلسات مستمر با سازمان لیگ گفت: بله هم من شرکت کردم و هم مسئولان وزارت ورزش و بهداشت در این جلسات شرکت کردند و همه تلاش دو وزارت‌خانه بر آن بود که فوتبال نمونه و پاک و عاری از شائبه داشته باشیم و این‌که خانواده فوتبال به یکدیگر لطف کنند تا پروتکل‌ها رعایت شوند؛ به جای مسائل حاشیه‌ای باید گفت به فکر سلامت ورزشکاران در درجه اول و بعد سلامت فوتبال در درجه دوم بود.

وی درباره نامه سرپرست فدراسیون فوتبال به مدیرعامل استقلال درباره کمتر بودن بازیکنان استقلال از حد 25 درصد کرونایی توضیح داد: چنین رونوشتی برای من نیامده است اما آن‌چیزی باشد که در جلسه مطرح شده باشد، 25 درصد اولیه هم توسط وزارت ورزش و هم وزارت بهداشت تایید شد؛

به هر حال آزمایشگاه معتبری که نتایج را می‌دهد و 120 آزمایشگاه تایید شده ما داریم، البته که از قبل گفته بودیم باید افسران کنترل سلامت در کنار انجام آزمایش‌ها باشند. هیچ آزمایشگاهی هم در کشور نمی‌تواند خدایی ناکرده دقت نکرده باشد چرا که مسائل حقوقی در پی دارد و اگر تیمی مدعی شود، آن‌هم مسائل حقوقی دارد. باید به استانداردها بسنده کنیم و عمل کنیم چرا که شرایط کشور عادی نیست و ببینید مدافعان راه سلامت در حال شهادت هستند اما متاسفانه برخی مدیران در موضوعاتی با یکدیگر جدل دارند که من خجالت می‌کشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال دروغگو

    • بدون نام

      ماسمالیییی

    • مهرداد آبادانی

      بعد از دوسه روز ناخیر ؟ دستور از بالا برای لغو بازی رسید خخخخخخ

    • بدون نام

      آخرش 25 درصد کرونایی دارد یا ندارد؟؟

    • بدون نام

      لنننگگگگییی بسسسسوووززز

    • جواد

      این کار رو میگن خاک روی .... کردن

    • مهدی سیستانی

      احسن

    • پرسپولیس

      خداوند هیچ کس وهیچ بازیکنی گرفتار کرونا نشه‌

    • H

      معلومه واقعیتی رو دارند پنهان می کنند

    • بدون نام

      تراکتور زورش رسید اما پارس جنوبیه بدبخت حقش توسط یه عده کیسه کش کثیف خورده شد

    • بدون نام

      خلاصه که سر پارس جنوبی رو با پارتی بریدن

    • بدون نام

      بیا این کیسه کشا هم از توبر میخورن هم از اخور. وزیر همیشه کارهاشونو روبه راه میکنه بعد با فرار به جلو میگن وزیر پرسپولیسی .این هفته گذشته کرونایی نداشتن بعد ۲۵ درصد تیم برا بازی پارس گرفتن طی ۵ روز تعدادی ازشون خوب شدن و با استراحت کامل و رسیدن دیاباته و ... اماده بازی شدن .حالا هم وزیر و هم فدراسیون پرسپولیسی هستن

    • بدون نام

      چقد شیک و مجلسی ۲۵ درصد تایید شد!!

    • آنتی لنگ

      قابل توجه لنگیا و علی الخصوص افاضلی لنگی ،

    • sina

      ماست‌مالی شروع شد

    • بدون نام

      بیست پنج درصدتایید شده؟انوقت میگن این هفته بازی کننند؟عجیبه.منننن دیتووون بوهه.

    • مینائی

      غلط کرده هرکی گفته استقلال در مقابل پارس بازنده میشه ضمنا استقلال با تراکتور هم اصلا نباید بر نژاد بشه اگه بشه توهین علنی به ۳۰میلیون طرفدار استقلاله. اگه منطق باشه خیر اما اگه زوره خودتون میدونین با اون بالائی. این جمله یادتون نره. ولا یمکنول الفرارو من حکومتک. از زیر حکمت خدا که نمی تونین فرار کنین و زور بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج