جاباما
۱۰۱۴۲۰۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

مهاجری: منتظر اشتباهات پرسپولیس ‌می‌مانیم

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: نمی‌توانیم ریسک کنیم و منتظر اشتباهات تیم پرسپولیس می‌مانیم تا نهایت استفاده را از این بازی نمایم و به ۳ امتیاز بازی دست یابیم.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم بعد از یک سال به فوتبال تبریز بازگشتم، هر چند شرایط با سال گذشته کاملا متفاوت است، جا دارد از مالک و مدیران و تماشاگران تیم نساجی تشکر نمایم که از من حمایت کردند و خاطرات خوبی را برای هم رقم زدیم و امیدوارم در ادامه لیگ نساجی هم موفق باشد و از یک منطقه فوتبال‌خیز به منطقه فوتبال‌خیز دیگر آمدم.

وی گفت: کارمان سخت و زمان محدود است و بازی‌های فشرده است و فرصت زیادی برای تمرین نداریم و امیدواریم بتوانیم این امانت را به سلامت به مقصد برسانیم و قبل از بازی مسجد سلیمان به تیم ماشین‌سازی اضافه شدم و زمان کارهای تاکتیکی نداشتیم.

مهاجری گفت: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شده و چند فرصت گلزنی داشتیم که با درخشش دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان این فرصت ها از دست رفت.

مهاجری: منتظر اشتباهات پرسپولیس ‌می‌مانیم

وی تصریح کرد: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم و این تیم نیاز به تعریف و تمجید ندارد و‌ 3 دوره قهرمان شده و امسال هم مدعی اول قهرمانی است، اما این قول را می‌دهم که بازیکنان تیم ماشین‌سازی نهایت تلاش خود را خواهند کرد و تلاش می‌کنند که کاستی‌های گذشته را جبران کنند و این بازیکنان نیاز به اعتماد به نفس و خودباوری داشته و ما هم سعی کردیم بعد از 2 بازی سخت در خوزستان داشتیم، بازیکنان را از لحاظ روحی روانی مهیا این بازی نمایم و تلاش می کنیم علاوه بر بازی خوب، نتیجه لازم را هم گرفته که دور از انتظار نیست، کسب نمایم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: تمام تلاش ما برابر پرسپولیس کسب 3 امتیاز و پیروزی در این بازی است اما همه چیز دست ما نیست و پرسپولیس تیمی است که از حداقل فرصت‌ها حداکثر استفاده کرده و نمونه آن بازی سال گذشته 2 تیم بود که ما و پرسپولیس بازی پایاپایی انجام دادیم و حتی در دقایقی از بازی ما برتر بودیم، اما یک لحظه غفلت سبب شده نتیجه را از دست دهیم.

مهاجری گفت: تلاش می‌کنیم ابتدا گلی را دریافت نکنیم و حملاتی را روی دروازه حریف برنامه‌ریزی کرده و در زمان مناسب بتوانیم گل بزنیم و با بازی منطقی نتیجه لازم کسب کنیم.

وی گفت: من در بازی نفت مسجد سلیمان 4 تعویض کرده بودیم و تعویض در جهت تقویت بازی تیم است و آن نیاز به این است که نیمکت تیم کیفیت لازم را داشته باشیم و اگر تعویض‌ها بتواند در روند تهاجمی تیم تاثیر داشته باشد، حتما از تمامی ظرفیت‌های خود برای پیروزی استفاده خواهیم کرد و چون فرصت کافی در تمرینات نداشتیم، نمی‌توانیم ریسک کنیم و منتظر اشتباهات پرسپولیس می مانیم تا نهایت بهره را از این بازی ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Taj kabir

      این لنگ حقیر و حکومتی تو این چن سال قدمت ننگینش همیشه اشتباه کرده

    • محمدمهدی محمدی

      اتوبوس پهن کن جلودروازه یادت نره خجالت داره توشهرخودتون بایدحمله کنید

    • بدون نام

      موضوع اینه که پرسپولیس کبیر ، هیچگاه اشتباه نمیکند .

    • بدون نام

      بمان منتظر حتما بمان.

    • پیرمرد پرسپولیسی

      اشتباهات خودتون روبر طرف کنید تا نتیجه بگیرید وگرنه دست به سوی آسمان والتماس دعا داشتن مبنی براینکه حریف اشتباه کند در قاموس منطق فوتبالی نمی گنجد .

    • بدون نام

      مواظب لک باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج