۱۰۱۴۲۱۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

پیشکسوت پرسپولیس: برخی حرف‌ها خطرناک است

مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید اینکه همه تیم‌ها در لیگ بازی کنند و دو تیم خود را جدا بدانند، جالب نیست و سازمان لیگ باید در این مورد، اقداماتی انجام بدهد.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید اینکه همه تیم‌ها در لیگ بازی کنند و دو تیم خود را جدا بدانند، جالب نیست و سازمان لیگ باید در این مورد، اقداماتی انجام بدهد.

علیرضا محمد در خصوص حواشی پیرامون برگزاری لیگ گفت: «الان همه تیم‌ها مشغول تمرین و بازی هستند و فقط دو باشگاه می‌گویند ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خودشان هم می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت نکرده‌اند. البته من واقعاً ناراحتم وقتی می‌شنوم بازیکنان استقلال و فولاد دچار ویروس کرونا شده‌اند، اما وقتی گفته می‌شود در صورت رعایت پروتکل‌ها، وضعیت بهتر خواهد شد، چرا برخی خودشان را فراتر از وزارت بهداشت می‌دانند و توجهی به این مسائل بهداشتی ندارند که امروز به اینجا برسیم؟»

او اضافه کرد: «نکته بعدی که به عقیده من باید هرچه زودتر در فوتبال ایران اصلاح شود، این اظهار نظرهاست. متأسفانه برخی از دوستان طوری حرف می‌زنند که انگار از فوتبال ایران طلب دارند. این حرف‌ها، از کرونا هم خطرناک‌تر است زیرا دو روز دیگر، همه می‌خواهند از این مسائل الگو بگیرند و آن وقت، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باشگاه باید مراقب سلامتی و رعایت پروتکل توسط بازیکنانش باشد و اگر بازیکنی به این بیماری دچار شد، مراقبت را بیشتر کند و از سوی دیگر، با بازیکنان جایگزین به لیگ برگردد تا نظم بازی‌ها به هم نخورد. باز هم برای بازیکنان استقلال و فولاد دعای خیر می‌کنم و امیدوارم سلامتی‌شان را به دست بیاورند، چون بیماری آن‌ها به خاطر سهل‌انگاری افراد دیگری است.»

محمد در نهایت گفت: «پرسپولیس نه تنها امسال بلکه دو، سه فصل دیگر هم قهرمان می‌شود. باقی تیم‌ها یا باید به اندازه پرسپولیس قوی شوند و یا با قهرمانی‌های ما کنار بیایند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک جان فدا ی سرخ.

      دمتگم زنده باد پرسپولیس کبیر و ارتش سرخ اسیا.

    • ف ا

      برو امکانات دوتیمو ببین بعد بگو قوی بشین با اون پرواز هم میشد پروتکل های بهداشتی رعایت کرد

    • محمدی

      اگه وضع اینجوری باشه تا 1500هم تیم حکومت قهرمان هست چون شرافت ورقابت ازفوتبال ایران رخت بربسته محمدجان.بقیه تیم ها هیجوقت نمیتونن با تیم شما رقابت کنن وقوی بشن چون یک حکومت پشتشون نیست وقتی همه رقبا رویک نفر مدیریت میکنه قهرمانی مثل یک دستمال کثیف هست .خوش بحال گربه ها.

      پاسخ ها

      • ملول

        شنیده بودم کسی کرونا بگیردتنگی نفس و مشکل ریه پیدا میکند،حالا هم اگر کسی نگیرد بعضی ها دچار زوال عقل میشوند

      • تمدن افتخار شیش ک میدونین

        چرا وپرت نگین خدایی شما اون زمان تاج بودین حکومتی نبودین شاه پول داد باچهارتا تیم بازی کردین دوتا ستاره دادن بتون چرا الان نمیتونین اصلا آسیا برین قهرمانی لیگ بخوره تو سرتون

    • حقگو.

      قهرمانی که به دل طرفدارت نچسبه اصلا ارزش نداره.من طرفدار بازی قشنگ و زیبا در کنار مردانگی جنگیدن در زمینم وامروز بازهم داور وقتی دید بازی داره مساوی میشه بناحق پنالتی گرفت.فدراسیونی ها همیشه طرفدار تیم های پایتخت هستند خصوصا این تیم که دیگه بچه کوچیک هم میدونه ارزشی نداره قهرمان شدنش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج