جاباما
۱۰۱۴۲۹۳
۸۹ نظر
۵۰۲۲
۸۹ نظر
۵۰۲۲
پ

پاسخ تاجگردون به ادعاهای زاکانی

نماینده سابق مردم گچساران با انتشار چند کلیپ در فضای مجازی محتوای نامه وزارت اطلاعات در خصوص خود را رسانه‌ای کرد.

خبرآنلاین: غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با انتشار چند کلیپ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به ماجرای روز بررسی اعتبارنامه خود در جلسه غیرعلنی مجلس و همچنین محتوای نامه محرمانه وزارت اطلاعات پرداخت. او در این کلیپ ها به ادعاهای اخیر زاکانی درباره یک نامه پاسخ داده است.

تاجگردون در این فیلم، گفت: به بنده اطلاع دادند که باید در روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنم تا در خصوص اعتبارنامه ام تصمیم گیری شود. بنده در همان زمان گفتم به این دلیل که کمیسیون تحقیق موضوع اعتبارنامه بنده را تأیید کرده و طبق قانون نمی‌توانم در جلسه مذکور صحبت کنم، تمایلی به حضور در صحن ندارم.

بعد از تماس دوم قالیباف، تصمیم گرفتم در صحن مجلس حاضر شوم

وی ادامه داد: با تماسی که از سوی آقای قالیباف گرفته شد به بنده اطلاع دادند که قرار است جلسه غیرعلنی باشد. بنده پس از این موضوع با مراجعه به رئیس مجلس به ایشان گفتم؛ بنا به استناد کدام بند قانونی من باید در مجلس صحبت کنم، ضمن اینکه معترضین در جلسه علنی صحبت کرده‌اند و چرا بنده باید در جلسه غیرعلنی از خود دفاع کنم؟

تاجگردون با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تشکیل جلسه مذکور، بیان داشت: حدود ۷۰ نفر از نمایندگان در این خصوص تصمیم گرفته بودند و از قبل خود را برای جلسه روز چهارشنبه نیز آماده کرده بودند.

نماینده سابق مردم گچساران گفت: بعد از جلسه بنده با آقای قالیباف بنده متوجه شدم که هیأت رئیسه مجلس موضوع جلسه فردا را اعلام کرده و بنده نیز استخاره کردم و بعد از تماس دوم آقای قالیباف به ایشان گفتم که بنده به احترام جمع نمایندگان در صحن حاضر می‌شوم، هرچند که نتیجه از قبل مشخص شده است.

معاون قوانین جدید مجلس هم گفته بود این جلسه غیرقانونی است

وی تأکید کرد: برای این جلسه یک سازماندهی شکل گرفته بود. در این مدت حتی معاون قوانین مجلس تغییر کرد و رئیس جدید نیز تأیید کرد که این موضوع غیرقانونی است، اما تصمیم بر این شده که با حداقل هزینه این موضوع پیگیری شود.

تاجگردون گفت: اگر بنده در صحن حاضر نمی‌شدم، می‌گفتند که علیرغم تشکیل جلسه وی نیامد، اگر به این نیز می‌رفتم با یک سازماندهی مواجه می‌شدم.

نماینده سابق مردم گچساران با اشاره به جلسه صبح روز چهارشنبه گفت: همه نمایندگان آماده بودند که برگه‌های رأی را دریافت کنند که بنده گفتم بهتر است به صورت الکترونیکی رأی گیری شود. حتی بنده گفتم که قرار نیست اعتبارنامه من بررسی شود و ابتدا گزارش کمیسیون قرار است بررسی شود که آنها گفتند هنگامی که صحن علنی شد به مسأله گزارش کمیسیون تحقیق می‌پردازیم.

تاجگردون با اشاره به آغاز جلسه بررسی اعتبارنامه خود، گفت: بررسی اعتبارنامه بنده با اعلام رئیس مجلس صحن به صورت غیرعلنی برگزار شد و در ابتدا آقای زاکانی به عنوان نماینده معترضین شروع به صحبت کرد.

پاسخ تاجگردون به ادعاهای زاکانی

لحن زاکانی ملایم شده بود

وی ادامه داد: لحن آقای زاکانی نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده بود و تأکید کرد که ما بنا نداریم درباره مسائل خانوادگی آقای تاجگردون صحبت کنیم و تنها قصد داریم در خصوص یک نامه که از وزارت اطلاعات دریافت کرده‌ایم صحبت کنیم. البته دو نامه هم در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود که یکی گزارش آقای نیک بین از زمان حضور در گچساران (حوزه انتخابیه) من بود و دیگری نیز حاوی موضوعات مطرح شده از سوی کل معترضین بود.

به زاکانی گفتم از این نامه های وزارت اطلاعات درمورد شما هم وجود دارد

تاجگردون یادآور شد: بنده در آن زمان به آقای زاکانی گفتم که از نامه‌هایی که وزرات اطلاعات به شورای نگهبان ارسال می‌کند موارد زیادی حتی در مورد شما وجود دارد، چرا تنها به موضوع بنده می‌پردازید. ضمن اینکه بنده در خصوص موارد مطرح شده در این نامه به شواری نگهبان توضیح داده بودم و این شورا نیز بر اساس همین نامه و پاسخ‌های من موضوع صلاحیت بنده را تأیید کرده بود.

وی با تأکید به این موضوع که «محتوای نامه محرمانه را معترضین به اعتبارنامه من پخش کرده‌اند و به همین دلیل نیز من در خصوص موارد مطرح شده در این نامه صحبت می‌کنم»، بیان داشت: اولین موضوعی که در این نامه مطرح شده این است که بنده در سال ۸۲ زمانی که در سمت معاون سازمان برنامه و بودجه بودم، برای حمایت از نمایندگان افراطی مجلس ششم استعفا دادم‌ام. علاوه بر این به موضوع حمایت من از سران فتنه، و همچنین تلاش برای رفع حصر در قالب عضویت در کمیته رفع حصر اشاره شده است.

گفتند که بنده با منافقین ارتباط دارم

تاجگردون ادامه داد: تذکر بنده به رئیس جمهور به جهت اعمال محدودیت‌ها برای سید محمدخاتمی و همچنین تلاش برای انتصابات وسیع در وزارتخانه‌های مختلف و حتی سطح استان از جمله مواردی است که در این نامه وجود دارد. البته در این بخش از نامه تأکید شده که مرتبطین با من از موقعیت بنده برای موضوعات مختلف سو استفاده کرده‌اند.

نماینده سابق مردم گچساران در بهارستان گفت: حتی در این نامه به ارتباط بنده با خانوداه‌های ضد انقلاب و مسئولین مخالف نظام، حتی منافقین ارتباط دارد.

شورای نگهبان و وزارت اطلاعات ادعاها درباره من را رد کرده بودند

وی در ادامه این کلیپ و پس از قرئت محتوای نامه وزارت اطلاعات، تأکید کرد: معاونین وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون تحقیق مجلس از اساس موضوعات مطرح شده در این نامه را رد کرده بودند، حتی در شورای نگهبان نیز از اولین دوره‌ای که بنده برای حضور در مجلس اقدام کردم به این موضوعات اشاره شده بود.

وی گفت: من برای ۳۰ دقیقه زمان داشتم که از خودم دفاع کنم و به همین دلیل زمانی که در پشت تریبون قرار گرفتم ابتدا خودم و سوابق اجرایی را که داشتم به استحضار نمایندگان رساندم، زیرا فکر می‌کردم برخی از این نمایندگان به طور کامل من را نمی‌شناسند.

در حمایت از ماجراهای مجلس ششم استعفا نداده بودم

نمایندگان سابق مردم گچساران بیان داشت: بنده در ابتدای سخنانم گفتم که در سال ۸۲ استعفا ندادم و در سال ۸۶ و در زمان بررسی صلاحیت بنده نیز شورای نگهبان این موضوع را تأیید کرد.

وی ادامه داد: بنده در حضور نمایندگان گفتم که در کمیته رفع حصر نبودم، اما در نگارش دو نامه مشارکت داشتم. یکی در «قضیه اعمال محدویت برای آقای خاتمی و دیگری نیز در ماجرای آزار و اذیت دختران نخست وزیر سابق». البته بنده به نمایندگان مجلس گفتم هم اکنون چند نماینده در مجلس یازدهم حضور دارند که هر دو نامه را امضا کرده‌اند.

پاسخ تاجگردون به ادعاهای زاکانی
به تمامی اتهامات در شورای نگهبان پاسخ داده بودم

تاجگردون تأکید کرد: بنده در خصوص همین دو نامه نیز در شورای نگهبان توضیح داده بودم و این موضوع بهانه درستی برای رد صلاحیت بنده نبود که معترضان دنبال می‌کردند.

معاون بودن خواهر من جرم است اما ریاست همسر زاکانی بر یک دانشگاه جرم نیست؟

نماینده سابق مردم گچساران با انتقاد از علیرضا زاکانی، بیان داشت: آقای زاکانی به موضوع نفوذ بنده در دو استان فارس و لرستان اشاره می‌کردند و می‌گفتند چرا بنده در جریان انتصاب یک فرماندار و استاندار دخالت داشته‌ام. آقای زاکانی مدعی بود که همشیره بنده معاون یک اداره کل در یک شهرستان است، اگر این مسأله جرم است چرا همسر آقای زاکانی ریاست یک دانشگاه و موسسه را بر عهده دارد.

تاجگردون یادآور شد: بنده در آن جلسه به آقای زاکانی گفتم که تمرکز شما در این موضوع بر قوم لر به نوعی اشاره به «قوم گرایی» است که ایشان این موضوع را رد کرد.

وی تأکید کرد: زمانی که در شورای نگهبان به موضوع ارتباط بنده با منافقین اشاره شد بنده شوکه شدم.

تاجگردون در بخش دیگری از این کلیپ به جلسه بررسی صلاحیت خود در حضور عباسعلی کدخدایی در حقوقدانان شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: آقای کدخدایی از بنده در خصوص خانمی به نام «گل افروز» سوال کردند و گفتند با مادر منافقین اعدامی چه ارتباطی دارید و چرا تلاش کرده‌اید تندیس این فرد را بسازند.

ماجرای ننه گل افروز چه بود؟

بنده تعجب کردم که به ماجرای «ننه گل افروز» اشاره شده، زیرا ایشان مادر ناتنی یک اعدامی به نام «احمد زاده» بود و در زمان فوت به دلیل اینکه محبوبیت زیادی در منطقه داشت من تقاضا کردم که برای ایشان تندیس بسازند.

نماینده سابق مردم گچساران ادامه داد: بنده درآن زمان وقتی شهرداری و مسئولان ذیربط از این اقدام امتناع کردند متوجه شدم که ایشان مادر ناتنی یک منافق بوده، اما امروز آقای زاکانی همین مسأله را به عنوان ارتباط بنده با منافقین مطرح می‌کند. البته در مکتوبات معترضین نوشته شود که مادر مرحوم بنده با منافقین خارج از کشور ارتباط داشته است.

تاجگردون در پایان گفت: بنده به آقای زاکانی گفتم که از این دست نامه‌ها زیاد است و نباید این موضوع را دستمایه تضییع حقوق ۴۰ هزار نفر از مردم گچساران می‌کردید. ضمن اینکه همین نامه نیز در آذرماه سال گذشته تهیه شده و من حاضر بودم در هر مکانی به پرسش‌ها و ابهامات آن پاسخ بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب حتما زاکانی میخواد همه پست مال خودش و بستگانش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بس کن خجالت بکش برو پی کارت.حال که سر نخواستنت دعواست عرض و آبرویت را جمع کن و برو.

      • ناشناس

        از این سمت‌ها و یکی دو تا هم برا مردم بگذارید همه را بین خودتان تقسیم کردید
        بعد آقا دم از خدا و انقلاب و خدمت بی منت می زنه خودش چند دوره نماینده و زنش رییس دانشگاه حتما بچه‌هاش هم
        شغل سمت‌های دیگه را تصاحب کردند
        کاش من می دونستم این پول‌ها را چیکار
        می کنید

      • بدون نام

        بازماندگان و رانده شدگان این صندلی هم و غم خدمت دارند پس بیایید ...خداوکیلی کاندیداتوری بیش از یک دوره رو ممنوع کنید و ان را به یک دوره ۴ساله فعلی و یا ۵ ساله تبدیل کنید ، جلو فساد رو بگیرید.

    • بدون نام

      اقای تاجگردون بدون ک همه اینجور مسایل بخاطر مسایل سیاسیست نه از روی اخلاص.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بقول حافظ شیرازی
        وای اگر پسه امروز بود فردایی

      • بدون نام

        هیچ نماینده ای محض رضای خدا نماینده نمیشه.چرا که اگر مسئولیت شرعی آنرا بدانند نامزد نمیشوند.به دوش کشیدن حق الناس چندصدهزار موکل از عهده اینها خارج است

    • حسن

      ....زاکانی علت رد صلاحیت شما درسال۹۲و۹۶ ریاست جمهوری چه بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قابل توجه شما
        آقای زاکانی هیچگاه رد صلاحیت نشدند نا چهارسال قبل هم درمجلس بوده اما درانتخابات ۱۳۹۴ نتوانست رأی لازم راکسب کنه. زاکانی درمبارزه بافسادبسبار موفق عمل کرده .محاکمه طبری واخراج تاجگردون هردو توسط شیرمردی به نام زاکانی صورت گرفته

    • بی نام

      آقای زاکانی ظلم وجفای نابخشودنی نمودی ۴۰ هزار رای حق الناس را نادیده گرفتی .خداوند نابودت کنه.ماه پشت ابر نمی مونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای تاج گردون.اگر انتقام از زاکانی نگیری مرد نیستی. بختیاری ام از شهرکرد.تمام

      • بدون نام

        انشالله امین

      • لک لک پیر

        طوری میگه بختیاریم ازشهرکردانگارجومونگه ازگوگوریوترسیدم نکشی ماروناناز

    • بدون نام

      دوران همه شما چه زاکانی چه تاجگردون تمام شده وما ملت همه را شناخته ایم ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه دازن خودشون و برای پست و مقام ... فقط اونجاش که می گن تکلیف و وظیفه و موقعیت حساس کنونی دهن من و جر بدم

    • ایمان

      این آقای تاجگردون کلا قوم گرا هستند و فقط مسئله خواهر ایشان نبوده.اگر در گچساران یک تحقیق کنند متوجه میشوند که کلا در هر اداره همگی از اقوام تاجگردون هستند.و ....

      پاسخ ها

      • علی

        همه ی مسولین همیطورن نه تاجگردون تنها همه رو رد کنید

      • بدون نام

        تو محیط های کوچک چون اکثرا باهم فامیلن این مسئله تو اداراتشون وجود داره چیز عجیبی نیست

      • بدون نام

        کی بهتر از فک و فامیل عزیز خان

      • بدون نام

        بله کاملا درست فرمودید تاجگردون کلاقوم گرا هستند تمام اقوام ایشان نه تنها در گچساران در ادارات ونهادها هستند بلکه سایر استانها هم وشهرها ی ديگه هم گماشته دارند وکلا شبکه ای از انسانها که همگی از اقوام وخویشان او هستند در نهادها شرکتها وادارات دولتی غیر دولتی حضور دارند این یکی از موارد غیر قانونی وخلاف تاجگردون است به غیر از کسب منافع نامشروع وپولشویی وغیره.

    • پناهنده

      قبول کن ... خودت وخدا بهتر میدونید

      پاسخ ها

      • منوچهر

        فکر نکنید فقط در شهر اقای تاجگردون اینطوره درابادان هم ان موقع که ... ها نماینده بودند تمامی روسا ومسئولین شهر از ... ها بودند

    • نرم نرمک

      شیر مادرت حلالت تاجگردون .....آقای زاکانی به زور دیپلم گرفت وسه ترم مشروطی بیسواد

      پاسخ ها

      • عبدالله

        چه ربطی داره

    • ناخدا

      آیا پسر آقای زاکانی داماد اقای دکتر لاریجانی است. پس جور درنمیاد.

    • بدون نام

      ایاامثال زاکانیها چرانمیخواهندبجزخودشان کسی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسب ظاهر براساس خود اظهاری هریک ازوکلا ومدیران ووزرا وسایرین، پاش برسه همه اشغال گران این کرسیها بجای اینکه قدمشان ختم بر خیر بشود به جاهای دیگری ختم می شود اشکال کار کجاست؟!!!

    • اکبری

      چرا برای دویست نماینده دیگر اینقدر بحث نیست. معلومه بیگناه هم نیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بقیه از دارودسته خودشونن این کارا همه تسویه حسابهای این سیاست ...

      • بدون نام

        چون ۲۰۰تا دیگه اصولاگر ها هستن این جز ۷نفر اصلاح طلب مجلس بود ،خنده دار هست وقتی شورای نگهبان این اقا رو تائید کرد نماینده مجلس میاد میگه تو تائید نیستی ،....

    • ارمان

      اعتبار نامه باید رد میشد،...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... مگه تو شورای نگهبان هستی که میگی باید رد بشه ۴۰هزار رای مردم رو داشته ،میزان رای ملت است،

    • مهرداد

      لطفا نظرات بذارین

    • بدون نام

      ای جانم همینطور به دعوا هاتون ادامه بدید خیلی چیزا رو میشه . کاش همه نماینده ها و مسئولین و کلا جناح اصول و اصلاح همه با هم دعواشون بشه تا ما بفهمیم تو مملکت چه خبر هست. بستگان کدوم شون کجا کار میکنه و خیلی چیزای دیگه. واقعا ممنون از دعواهای جناحی همین طور ادامه بدید. انشالله فردا هم معلوم میشه مثلا سلیمی نمین چکاره هست و زن و خواهرشون و بچه شون کدوم منصب را در دست دارن. بسیار عالی

    • بدون نام

      تاجگردون بزرگوار خدا دير يا زود انتقام شمارو از زاكاني ميگيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته که هردو دنبال قدرت هستند در جهت تامین منافع شخصی

    • بدون نام

      تقریبا به 80 درصد اتهامات و تخلفاتش جواب نداده . ضمنا در همین دفاعیه اش هم بعضی از تخلفاتش را تایید کرد

    • بدون نام

      تو رو خدا تعداد آراء و نگاه کنید با ۴۰ هزار رای نماینده شده همینم زاکانی و امثااش بهش ایراد دارن البته خود زاکانی و همون قالیباف هم با حداقل رای رفتن مجلس ، مجلس حداقلی

    • محمودجان

      علاان دیگرموغه ریختن پته همدیگراست ازماست که برماست

    • قادر

      آقای زاکانی با تکماده ریاضی ۴/۵ دیپلم گرفتی پسرم داره بهت میخنده بی سواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه دکتر نیست چه جوری دکترشده؟

      • توحید از تهران

        پسر خودتم بعدن گندش درمیاد چیکاره میشه.بگو به نمرات دیگران نخنده

      • بدون نام

        زاکانی مرد بزرگیه

      • بدون نام

        هر کسی در مقطعی پیشرفت میکنه قبلا نمره کم آورده دلیل بر بیسوادی نیست انگیزه هست به آینده پسرت بیشتر فکر کن

    • بدون نام

      خیلی مردی دکترتاجگردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکترا از کدوم دانشگاه؟

    • بدون نام

      به نطربنده موضوعات مطرح شده در مجلس و رداعتبارنامه تاج گردون فاقد ارزش است باتوجه به وضعیت اقتصادی و سلامتی مردم بجای پرداختن به چنین موضوعات سخیفی که بوی سیاسی کاری میدهد به امورات مملکت بپردازند که زمان دارد از دست میرود.

      پاسخ ها

      • قالی سق

        دم زاکانی گرم ...

    • سالار

      میزان محبوبیت و کارکرد یک نماینده در حوزه انتخابیه مشخص میکنه اون نماینده چقدر مقبوله تاج گردون محبوب مردمه بالاترین درصد ارا قبولی در بین تمام نمایندگان داشته

    • صابر

      رفتن به مراسم فاتحه خوانی سید قدرت شروع شده .آقا کرونایه مراسم بر گزار نمیشه بعدا بیان

    • بدون نام

      اقای تاجگردون جرم تو حمایت از سید محمد خاتمی است.چون مردم زمان خاتمی در رفاه بودند ولی الان یه شب راحت ندارند.

    • بدون نام

      مظلوم نمائی تاجگردون خنده داره به اندازه کافی مچش باز شده با این حرفها خرابترش می کند.

    • بدون نام

      این مث شیرین عسل هست میخواد خودشو نشون میده ولی مردم اقای تاجگردون رو دوست دارند من اهل خوزستانم ولی اقای تاج گردون نماینده مردمی و با اخلاصی هست هیچ انسانی کامل نیست

    • محمدی

      احسنت به این شجاعت اقای زاکانی .

    • بدون نام

      ما لرها از آقای زاکانی نمی گذریم
      به چه حقی جای ما تصمیم گرفتی ...

    • چالو

      دیگه روغن ریخته رو نمیشه جمع کرد و این عادت اصلاح طلبان است فقط ننه من غریبم بازی و مظلوم نمایی ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر قانون و عدالت است باید برای همه یکی باشد چرا خانم زاکانی ریئس دا نشگاه شود باید ریئس مجلس و بقیه نماینده ها طبق همان قانون عمل کنند زاکانی تمام کاره ها از روی حسادت و کینه های شخصی انکار را کرد این به ضرر مردم آن منطقه است

      • بدون نام

        زاکانی خودش از همه بدتر است این میز صنندلی برای هیچکس باقی نمی ماند یک روز باید در برابر خدای بزرگ و مهربان جواب این کارها را بدهید خدا عادل و آگاه است

    • بدون نام

      همه مشتی فرست طلب ومقام وریاست دوست
      و
      فقط فکر منافع وپست خودشون هستن نه فکر مردم

    • بدون نام

      همه ی شما سروته یک کرباسید همه گناهکار

    • بدون نام

      ۳۵ بار گفته بنده!!!
      بنده ی خدا!!!!

    • مهران خالویی

      اقای زاکانی ان شااله که به زودی خداوند حقت بزار کف دستت و ظلمی رو که در حق مردم‌گچساران و اقای تاجگردون کردین رو بی جواب نزاره. ان شااله...

    • مهران خالویی

      جناب اقای تاجگردون ما هم همیشه قدردان شما و زحماتتون هستیم. ماه پشت ابر نمی مونه...

    • بدون نام

      ما لرها ی روز مصبین را محاکمه می کنیم!!!!

    • بدون نام

      زاکانی هم گرگی است در لباس میش

    • بدون نام

      بروبابااینقدرخوردی بسه دیگرحتمایه چیزی هست

    • بدون نام

      همتون مثل همید اصلاح طلب بدترازصولگرا .اصولگرابدترازاصلاح طلب به نوبت سکان اموررادردردست می گیرید برای نجات کشور ازاین همه بی برنامگی شلختگی بی دانشی فساد تورم فقر بیکاری اعتیاد رانت دلالی سوداگری و..عرصه رابرای جوانان نخبه فارغ التحصیل دانشگاههای ممتاز بازکنید چند نفر رتبه برتر یاالمپیادی درادارات ما مشغولند یا بیکارند یا ازکشور فراری داده شده اند یا مشغول کارهای غیرمرتبط هستند نیروها ازبین نیروهای درجه 4و5 علمی انتخاب میشوند نتیجش میشه همین وضع

    • ایذه ای

      خدا از زاکانی بی سواد نگذره مجلس بیسواد

    • ایذه ای

      از دکتر تاجگردون میترسیدن توومجلس چون تو برنامه وبودجه بلد بود نزاره ابن بیسوادا بودجه مملکت خراب کنن مزاحمشون بود ردش کردن قالیباف

    • امید

      همتون سرتون تو یه کاسه کثیفه، از بالا تا پایینتون. لطفا بیشتر آبروی خودتون رو نبرید

    • محمد

      هرجا پای انسان لابی گر وخود خواهی قطع بشه خوشحال میشیم حق مردم هنوز باقیست؟

    • یک ایرانی انقلابی

      زنده باد زاکانی مرگ بر منافقین

    • بدون نام

      بحث تنها بحث تاجگردون نیست 90 نماینده مجلس را قبل ازشروع انتخابات تایید نکردن چونکه قراربود مجلسی خاص روی کاربیاورند که امروزقرارداد با چین را براحتی تصویب کنند.

    • بدون نام

      در اینکه زاکانی در خط نتایاهو وترامپ است هیچ شک و شبهه ای ندارم. عملکرد او در همراهی با آنان در مخالفت با ظریف و برجام از روز روشنتر است.

    • رحمان

      با رد آقای تاج گردون
      بی احترامی بزرگی به مردم گچساران شد
      همیشه قدرت و سیاست خطرناکه
      اگه پای منافع شخصی در میان باشد
      که به نظر میرسد منافعی در خطر بوده که این بازی رو راه انداختن
      ماه پشت ابر نمیمونه

    • بدون نام

      همه شان دروغ میگویند هیچ کس به خاطر خداو مردم کار نمیکنه من در این آقایا ن ایمان و خلوص نیتی مشاهده نمیکنم و همه شان نان را به نرخ روز میخورند اینشااله روزی پرده میافته و چهره ها همه شون در پیشگاه خدا و مردم رو میشن به امید آن روز

    • سلام

      18تیر 128نفر رای 40000هزار نفری مردمی که ساعت ها در صف ایستادند وبه نماینده ای که از صافی ارکان مهم نظام به سلامت عبور کرد وبدون دلایل محکمه پسند فقط از روی حب وبغض سیاسی راوتو کردند.ای کاش به رای مردم احترام وآن را مورد تمکین قرار می دادند.هیچ کدام از این تهمت هایی که زدندقابلیت پیگیری نداشت.

    • بدون نام

      بهتر بود آقای تاجگردون به تناسب ۴۰ هزار رای به درصدش در کل آرای حوزه انتخابی گچساران استناد می کرد و در مقابل درصد آرا آقای زاکانی در حوزه انتخابی .
      مثلا تاجگردون در گچساران با مشارکت ۹۰ درصد ایشان از کل حائزین شرایط ۸۰ درصد بوده
      و مثلا زاکانی در تهران با مشارکت ۱۵ درصد درصد ایشان از کل حائزین شرایط ۵ درصد

    • بدون نام

      مردم فهیم ایران ، زاکانی ها برای انتقام درمدت چهل ساله از احزاب دیگر یگیرن نه اینکه برای خدمت به اقشار پایین جامعه تصیم ندارن که ندارن که ندارن و الا در سال های قبل هم درمجلس بود کدام ازشما هموطنان عزیز حتی یک یک دقیقه مشاهده کردین که از معلولان مظلوم بهزیستی دفاع کنن؟؟؟ به زاکانی سؤال کنید چه راهکاری داری برای معلولان بی درامد چطور باماهی 108 تومن امرارمعاش کنن ؟؟؟؟!!!! حالا هموطنان عزیز بفرمایین این مجلس اصولگرا برای فقر زدایی اومدن ؟ یا برای قدرت بیشتر سرمایه داران یعنی مجلس سرمایه دارن که به اسانی جولان بززن

    • بدون نام

      اگر دنبال دلایل مشکلات ومصیبت های امروز ملت ومملکت هستید به این نتیجه واحد درهمه مملکت میرسید که افرادبیسواد وبدون تخصص و بیسواد وابسته به نماینده ها همه جا درراس امورند ودانش آموخته های دانشگاههای ما بیکارند و با پراید پدر مسافر کشی میکنند این ننگ همواره در پرونده اجتماعی نماینده ها خواهد ماند

    • دکتر طاها

      آقای تاجگردون می خواست با دغل بازی و فریب مردم و شورای نگهبان را فریب دهد که خواست الهی رسواشدن این فرد بود از نمایندگان به خاطر این اقدان انقلابی ممنونم . موفق باشید .

    • بختیاری

      مگه کدام پست ومقامی تواین کشور فامیل بازیی یاپارتی بازی نیست پس رای مردم چی میشه

    • احسان

      آقای تاجگردون شما ویژگی بسیار ناپسندی دارید و همه را نادان فرض میکنید. واقعا همشیره شما چه توانایی و سابقه اجرایی داشت که معاون مدیرکل شد؟؟ و یا همسر ایشان که دوره پزشکی عمومی را بجای ۷سال طی ۱۰ سال به پایان برد و بدون سابقه اجرایی به یکباره معاون پارلمانی سازمان هلال احمر کل کشور شد. بس کنید دیگر، دست از این دروغگویی ها بردارید.

    • بدون نام

      سلام به هردوشان ای کاش فتوکپی عمل کردنشان از آن دنیا بر سد اگر خبر برسد دست و پای هردوشان می لرزد حی الله خیرالعمل ....

    • بدون نام

      مجلسی که زیر ۲۰ درصد مشارکت مردمی داشته مشروعیت نداره باید منحل بشه کلا

    • بدون نام

      تاج گردون توبا ساندویچ رای آوردی اصلا هم انقلابی نیستی دقیقا ضد انقلابی خدا جواب کارتان بده انشالله

    • بدون نام

      خداوند کمک کند قانون نمایندگان ونظارت بر آنان تقویت بشه تا سر از کارشان در بیارند این ملت بدبخت آقای قالیباف خداوکیلی اگر هدفت خدمت به انقلاب هست بچسب به صندلی مجلس وثابت آن مثل آقای ریسی که دلسوزی برای مملکت وجلوی افرادی همچون تاج گردون که منافق سرسخت وضد انقلاب بگیر شما از حال هوس کاندید ریس جمهوری نکن ممنون

    • بدون نام

      حرف حق جواب ندارد تاج گردان ..تازه خیلی از فسادهایت را باز کو نگرده .

    • بدون نام

      چرا هیچ کس به دنبال آنانی که حقوق ملت را خرج دیگران کردند و ثروت ملی را به باد دادند و کشور را به سمت تحریم و بیکاری و فقر و فساد و .... بردند نمی رود و از آنها سوال نمی کند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج