جاباما
۱۰۱۴۳۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هشدار: بالا آمدن آب رودخانه‌ها در چند استان

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۲ تیر در برخی مناطق استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مازندران و گلستان، احتمال بالا آمدن آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد صاعقه وجود دارد.

خبرگزاری میزان : مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۲ تیر در برخی مناطق استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مازندران و گلستان، احتمال بالا آمدن آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد صاعقه وجود دارد.

صادق ضیائیان هشدار داد: در استان های اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های مازندران و گلستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و همچنین در مناطقی که ذکر شد، تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۲ تیر احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل ها و رودخانه ها و برخورد صاعقه وجود دارد که توصیه می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری شود و احتیاط در صعود به کوهستان در دستور کار باشد.

وی اضافه کرد: امروز وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک خصوصاً در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی پیش بینی می شود که تا دوشنبه ۲۳ تیر ادامه دارد، در این راستا احتمال آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها و سقوط تابلوهای تبلیغاتی و اشیاء سبک و شکستن سر شاخه درختان و همچنین کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی و توصیه می‌شود سازه های موقت محکم شود و استحکام پوشش گلخانه ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج