۱۰۱۴۳۴۹
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

هشدار: به عیادت کرونایی‌ها نروید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۳۱ نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که این دو مورد ۷۱ ساله و ۷۹ ساله دچار بیماری زمینه ای و اهل دهدشت و گچساران بودند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۳۱ نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که این دو مورد ۷۱ ساله و ۷۹ ساله دچار بیماری زمینه ای و اهل دهدشت و گچساران بودند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیستمین روز از تیرماه، ۵۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۷ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۵۶۳ مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌های آلوده را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و مسافرت به شهرها و استان های مجاور نداشته باشند.

دکتر یزدانپناه گفت: همچنین از مردم عزیز استان تقاضا داریم که برای ملاقات با بیماران، در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان ها حضور پیدا نکنند و با پیامک و تلفن جویای سلامتی عزیزان خود باشند.

وی با بیان اینکه استان در مرحله عبور از موج اول کرونا است که می تواند لطمات جبران ناپذیری به سلامت و جان مردم استان وارد کند، یادآور شد: شدت بیماری و کشندگی بیماری بستگی به سن، بیماری(بیماری های)زمینه ای، تعداد ویروس وارد شده و یا تکثیر یافته در بدن، کیفیت مراقبت های درمانی ارایه شده، نحوه برخورد پزشکان و پرستاران با بیمار، داشتن روحیه امیدواری و شفاعت از خداوند متعال دارد.

وی افزود: تا کشف واکسن و داروهای موثر مجبور به تحمل ویروس کووید-۱۹ هستیم. این ویروس ضعیف نشده است و باید کارهای روزمره خود را همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به خود و اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج